IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Welke band(s) haat men en waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 19:39 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

666.

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 20:11]

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-04-2003 19:40 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 19:39 schreef mörke het volgende:
Ok, sorry, het spijt me ik schoot uit mijn slof.

Gebeurd wel vaker zullen we maar denken

"This one is older than shit, heavier than time!"

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 19:41 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

VILE wat een KUTband, godverdomme, echt waardeloos.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 19:42 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

GEEN ruzie MEER maken.
Over Macabre?

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 19:43 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 19:41 schreef aerodis het volgende:
VILE wat een KUTband, godverdomme, echt waardeloos.

?

[Dit bericht is gewijzigd door Heer Krieg op 30-04-2003 20:10]

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 30-04-2003 19:44 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hap

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 30-04-2003 19:44 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 19:43 schreef Heer Krieg het volgende:
LUL niet zo stom man, ga bij je moeder in bed plassen. Wie is waardeloos?

hahahahaha

"This one is older than shit, heavier than time!"

metal blade
Usericon van metal blade
Posted 30-04-2003 20:02 by metal blade Wijzig reactieProfiel van metal bladeQuote dit bericht

ohja, linkin park haat ik ook
al dat kut nu-metal haat ik

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2003 20:08 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dude, je kan geen usericon vanaf je harde schijf linken. jij ziet hem wel maar de rest van de wereld niet

Je moeder.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 30-04-2003 20:08 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 19:44 schreef 0Tolerence het volgende:
hahahahaha

Thyran
Soul of Blasphemy
Usericon van Thyran
Posted 30-04-2003 20:16 by Thyran Wijzig reactieProfiel van ThyranQuote dit berichthttp://www.opgeroth.tk

quote:
Op 30 april 2003 20:08 schreef Heer Krieg het volgende:

Nieuw topic: Welke ZM'ers haat je?

I welcome you to a world pitch black

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 30-04-2003 22:56 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 19:32 schreef 0Tolerence het volgende:
Ach welnee man, ik vond ze echt goed spelen op Xmass fest 2002. Geweldige band! Goeie live presentatie ook!

Ik vind ze echt ontzettend gay!! Wat een melige kutband zeg, en spelen kunnen ze ook al niet. Ideetjesmuziek .

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-05-2003 2:43 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 30 april 2003 20:16 schreef Thyran het volgende:
Nieuw topic: Welke ZM'ers haat je?

Oh leuk! Kan ik Haat-posts gaan sparen!

Dit slaat nergens op.

Phriar
Hutkippie voor bok en spenen
Usericon van Phriar
Posted 01-05-2003 4:13 by Phriar Wijzig reactieProfiel van PhriarQuote dit berichthttp://metal.20m.com

Oasis - Irritante zanger met ditto gitaarwerk
Live - Vanwege schaamteloze lijkenpikkerij, omdat ze de "surprise act" op pinkpop waren en een pompeuze, emotie-proberen-te-kopierende kutband zijn
Creed - Bagger van de bovenste plank vanwege foutreligieuze invloeden en kwallerigheid
Kane - "zanger" zingt alsof hij werkelijk geen hol heeft meegemaakt en alle (goede) dingen probeert te beschrijven om er uiteindelijk complete ratten-diarree van te maken, het geheel is nep, laaggeplaatst en leeg.

Zo, een lijstje van vier bands waar ik op

"Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine"

Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 01-05-2003 12:52 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Di-Rect

Omdat het gewoon een prutser bandje is. Bovendien is het niet origineel, er zijn 100en van dat soort bandjes. Zij hebben het door geluk te hebben gemaakt.

blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!

mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 01-05-2003 14:30 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

quote:
Op 1 mei 2003 4:13 schreef Phriar het volgende:
Oasis - Irritante zanger met ditto gitaarwerk
Live - Vanwege schaamteloze lijkenpikkerij, omdat ze de "surprise act" op pinkpop waren en een pompeuze, emotie-proberen-te-kopierende kutband zijn
Creed - Bagger van de bovenste plank vanwege foutreligieuze invloeden en kwallerigheid
Kane - "zanger" zingt alsof hij werkelijk geen hol heeft meegemaakt en alle (goede) dingen probeert te beschrijven om er uiteindelijk complete ratten-diarree van te maken, het geheel is nep, laaggeplaatst en leeg.

Zo, een lijstje van vier bands waar ik op

Jongen, ook al ben je een hippie, goede krititek waar ik het helemaal mee eens ben

Dit slaat nergens op.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 01-05-2003 18:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 4:13 schreef Phriar het volgende:

Ja Kane dat is rotzooi, gewoon 'n slechte Pearl Jam copy.
Die zanger kan ik schieten en er zijn honderden van dit soort. Phriar helemaal met u eens.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 01-05-2003 20:47 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik eemnde gehoord te hebben dat het toevallig allemaal kindjes van platenbazen zijn, als dat zo is is dat wel erg toevallig...

Je moeder.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 01-05-2003 20:56 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Type O Negative !!! Kutband 1e klas !! Met die afgekeurde kreunende Rus op zang, als je me gillend gek wil maken, zet dan maar een paar uur deze kutband op !

BLASTBEATS FOREVER

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-05-2003 20:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik haat nog steeds Opeth.

EvilPietje
MatrassenkoninG
Usericon van EvilPietje
Posted 01-05-2003 20:58 by EvilPietje Wijzig reactieProfiel van EvilPietjeQuote dit bericht

Nog steeds ?? Heeft de schok-therapie niet geholpen ??

BLASTBEATS FOREVER

JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 01-05-2003 20:58 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

quote:
Op 1 mei 2003 20:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Ik haat nog steeds Opeth.

Je vergeet te vertellen waarom.

Don't blush when I rip you open

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 21:01 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Haten doe ik geen enkele band.
Maar ik heb wel een hekel aan die blackbandjes die van die "muziek" maken die te vergelijken valt met een leegstortende grindvrachtwagen. En meer schreeuwen en blaten over hoe true ende evil ze wel niet zijn terwijl het van die 15 jarige kneusjes zijn die je met 1 vinger elkaar drukt.

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 01-05-2003 21:03 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

quote:
Op 1 mei 2003 20:58 schreef JaneDoe het volgende:
Je vergeet te vertellen waarom.

OH JA!!!!

Nou, omdat ze zo'n aura van 'progressief' en 'intellectueel' hebben terwijl ze dat dus totaal niet zijn. Songs hebben kop noch kont en het is allemaal zo emotioneel en sentimenteel (net zo gevoelig als een boeketreeks boekje), romantiek van de onderste plank in tweedehands boekhandel 'bij het vergulde roze kaarslicht' dan toch zeker, en ALS het dan bruut of vooruitstrevend was dan was het nog iets, maar dat is het dus niet. Aaarggghhhh jeuk pukkels aids help help help help help help help help help help afgeknipte nagels smaken naar afgeknipte nagels *brrr* ril ril ril DOEFDOEFDOEFDOEFDOEF *BLAM* kogel door m'n kop, tijd voor Darktroon.

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 01-05-2003 21:06 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

LOL, je weet het wel weer ey

[Dit bericht is gewijzigd door Jenje op 01-05-2003 21:06]

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com