IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Welke band(s) haat men en waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
Sater
Usericon van Sater
Posted 30-04-2003 0:41 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 0:14 schreef Shadow_buildeR het volgende:
Ze zijn eerder een parodie op zichzelf geworden later. De eerste albums waren zeker NIET cliché.

Tja, ik ken het niet, dus ik kan er ook geen mening over geven

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 30-04-2003 0:44 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Ik moet de nieuwe Cradle nog eens downloaden. Wie weet is het wel wat.

I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing

De Demoon
Usericon van De Demoon
Posted 30-04-2003 0:46 by De Demoon Wijzig reactieProfiel van De DemoonQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 0:41 schreef Vampire_girl het volgende:
Tja, makkelijk om met de rest mee te lopen. Heb je uberhaubt 'Damnation and a Day' al beluisterd?

Ja... heb ik gehoord en kan er niets beters over zeggen... maar ik vind het niet erg hoor, dat je CoF leuk vindt

Vampire_girl
rabiës
Usericon van Vampire_girl
Posted 30-04-2003 0:47 by Vampire_girl Wijzig reactieProfiel van Vampire_girlQuote dit berichthttp://www.sfu420.com/

quote:
Op 30 april 2003 0:46 schreef De Demoon het volgende:
Ja... heb ik gehoord en kan er niets beters over zeggen... maar ik vind het niet erg hoor, dat je CoF leuk vindt

Tja dan is er helaas niks meer aan te doen.

the only pleasure is pain

watery black
Usericon van watery black
Posted 30-04-2003 0:52 by watery black Wijzig reactieProfiel van watery blackQuote dit bericht

ancient rites...
ze speelden een keer ergens hier in de buurt, ik geloof perron 55 ofzo en een paar vrienden van me stonden in het voorprogramma. (anders was ik uberhaupt niet gekomen). 's avonds speelden ze dus, mn vrienden hadden geen soundcheck gekregen, kregen een schrot geluidsman, en alles liep fout. Maar goed daaar kan AR nix aan doen. Toen AR speelde deden ze alsof ze geweldig waren, de bassist liep geweldig snelle dingen te doen met zn vingers terwijl de versterker maar een of twee toontjes liet horen, de zanger klonk als een schorre krekel, er stonden 3 mensen publiek, en ik zat daar met mn vrienden en mn zus op van die houten blokken. Die gasten deden ontzettend arrogant. Mn zus verveelde zich dood en viel in slaap, ik was daar overigens ook niet ver vandaan, en toen werden ze chagie en liepen ons de hele tijd kwaad aan te kijken. En de muziek op zich vond ik trouwens ook behoorlijkj schrot.

"There will come a time when you'll have the chance to do something courageous, to do the right thing." "I love those moments. I like to wave at them as they pass by."

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 30-04-2003 2:04 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

heb heel lang een gruwelijke hekel gehad aan iron maiden maar nu ik toch eens wat nummers gedownload heb ipv ze in de kroeg te luisteren, moet ik zeggen dat ze toch iets beter klinken de nummers die daar grijsgedraaid werden. maar toch nog steeds geen favoriete bvand...

Je moeder.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-04-2003 3:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 0:52 schreef watery black het volgende:
ancient rites...
ze speelden een keer ergens hier in de buurt, ik geloof perron 55 ofzo en een paar vrienden van me stonden in het voorprogramma. (*knip*.

Hee, waar woon je dan? Perron 55 is 5 minuten van mijn voordeur!

Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 30-04-2003 10:20 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 0:52 schreef watery black het volgende:
ancient rites...
ze speelden een keer ergens hier in de buurt, ik geloof perron 55 ofzo en een paar vrienden van me stonden in het voorprogramma. (anders was ik uberhaupt niet gekomen). 's avonds speelden ze dus, mn vrienden hadden geen soundcheck gekregen, kregen een schrot geluidsman, en alles liep fout. Maar goed daaar kan AR nix aan doen. Toen AR speelde deden ze alsof ze geweldig waren, de bassist liep geweldig snelle dingen te doen met zn vingers terwijl de versterker maar een of twee toontjes liet horen, de zanger klonk als een schorre krekel, er stonden 3 mensen publiek, en ik zat daar met mn vrienden en mn zus op van die houten blokken. Die gasten deden ontzettend arrogant. Mn zus verveelde zich dood en viel in slaap, ik was daar overigens ook niet ver vandaan, en toen werden ze chagie en liepen ons de hele tijd kwaad aan te kijken. En de muziek op zich vond ik trouwens ook behoorlijkj schrot.
Ik ken Gunther en Jan van Ancient Rites al de nodige jaren persoonlijk en je kan echt niet zeggen dat ze arrogant zijn.
Ik ben daar trouwens ook geweest in Venlo en vond Rites ook niet echt geweldig spelen die avond.En Gunther(zang EN basgitaar) deed echt niet alsof hij geweldig snelle dingen deed hoor...
En het komt wel vaker voor dat een band een beetje chagrijnig word in Venlo.Om eerlijk te zijn is het publiek daar altijd zo ontzettend dood.Nog te lui om een rectie te geven na een nummer.
Gelukkig is dat bij de laatste 2 optredens wel veranderd in Venlo
En geen soundcheck voor een openingsband komt wel vaker voor overal waar je naar concerten gaat.

Met andere woorden:ik denk dat je de boel hier een beetje opblaast aangaande Ancient Rites.Dat je de muziek niks vind is natuurlijk je eigen keuze maar om je zo negatief uit te laten over Rites(aangaande die ene avond) is behoorlijk kortzichtig.

Hub de Gallier RIP 17-03-2013

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 10:25 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Vind wel dat Aborted arrogante trekjes begint te vertonen. tegen het Franse publiek zeggen (in het Frans) dat The Haunted wil dat ze niet verder spelen, terwijl ze al 2 nummers over tijd zijn en er al gezegd was dat ze moesten stoppen. En dit terwijl ze zich zelf midden in de tour zette terwijl dat tegen de afspraak was, en ook nog eens besloot op hun apparatuur te spelen, terwijl dat ook niet de afspraak was.
Erg jammer van een toch wel leuke band

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-04-2003 10:36 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 april 2003 10:25 schreef ghoulliette het volgende:
En dit terwijl ze zich zelf midden in de tour zette terwijl dat tegen de afspraak was, en ook nog eens besloot op hun apparatuur te spelen, terwijl dat ook niet de afspraak was.

Er is geen enkele band die zichzelf zomaar in het midden van een tour kan plaatsen..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 30-04-2003 10:36 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 10:20 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ken Gunther en Jan van Ancient Rites al de nodige jaren persoonlijk en je kan echt niet zeggen dat ze arrogant zijn.
Ik ben daar trouwens ook geweest in Venlo en vond Rites ook niet echt geweldig spelen die avond.En Gunther(zang EN basgitaar) deed echt niet alsof hij geweldig snelle dingen deed hoor...
En het komt wel vaker voor dat een band een beetje chagrijnig word in Venlo.Om eerlijk te zijn is het publiek daar altijd zo ontzettend dood.Nog te lui om een rectie te geven na een nummer.
Gelukkig is dat bij de laatste 2 optredens wel veranderd in Venlo
En geen soundcheck voor een openingsband komt wel vaker voor overal waar je naar concerten gaat.

Met andere woorden:ik denk dat je de boel hier een beetje opblaast aangaande Ancient Rites.Dat je de muziek niks vind is natuurlijk je eigen keuze maar om je zo negatief uit te laten over Rites(aangaande die ene avond) is behoorlijk kortzichtig.

He jong! wat ister mis dan met ut Venlose meziek? Mot ich dich dt ff oet komme legge jong!!? HE!??

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-04-2003 10:37 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 april 2003 10:20 schreef Hub de Gallier het volgende:

Same here..

Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 10:38 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 10:36 schreef Sharteel het volgende:
Er is geen enkele band die zichzelf zomaar in het midden van een tour kan plaatsen..

Toche hebben ze het gedaan, en het werd hen niet in dank afgenomen

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-04-2003 10:40 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Da's echt dikke zever.. Ze zijn gewoon door de organisator opgebeld om daar te spelen..

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 10:47 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 10:40 schreef Sharteel het volgende:
Da's echt dikke zever.. Ze zijn gewoon door de organisator opgebeld om daar te spelen..

Ja dat is wel waar, maargoed daar wist The Haunted ed niets vanaf, ze kwamen daar en toen hoorde ze van Aborted speelt oook, en ze spelen op jullie spullen en midden in jullie package. Nu weet ik niet of Aborted to blame is, of the progammeur, maar het lef dat ze dan nog hebben om het franse publiek tegen The Haunted op te stoken omdat zij vonden dat ze te kort speelden is toch erg jammerlijk.

Zij hebben er zelf tegen een van de leden van Cof tegen lopen opscheppen achteraf omdat zij hem kenden, maar dat is dus een oud bandlis van The Haunted, dus zo weten zij dus wat er gezegd is.

colostomy phd
Usericon van colostomy phd
Posted 30-04-2003 10:50 by colostomy phd Wijzig reactieProfiel van colostomy phdQuote dit berichthttp://www.goremageddon.be

quote:
Op 30 april 2003 10:25 schreef ghoulliette het volgende:
Vind wel dat Aborted arrogante trekjes begint te vertonen. tegen het Franse publiek zeggen (in het Frans) dat The Haunted wil dat ze niet verder spelen, terwijl ze al 2 nummers over tijd zijn en er al gezegd was dat ze moesten stoppen. En dit terwijl ze zich zelf midden in de tour zette terwijl dat tegen de afspraak was, en ook nog eens besloot op hun apparatuur te spelen, terwijl dat ook niet de afspraak was.

Ik zou graag es weten wie je bent en vanwaar je deze onzin haalt? het is nogal ferm gemakkelijk om de rug van een band te praten, vooral als je niet weet waarover het gaat.

Wij (aborted) werden door de organisatie gevraagd om op dat optreden te spelen, we hebben er 9 uur voor gereden, om dan aan tek omen en 20 mins te mogen spelen.

even verduidelijken: wat de backline betreft: er werd ons beloofd dat we op de backline mochten spelen, we kwamen aan & niemand wist van iets, gelukkig mochten we nog gerief van onze vrienden van Hatesphere gebruiken. We hebben dus niet op eigen materiaal gespeeld, in tegenstelling tot wat jij hier in deze fel belachelijke en ongeinformeerde post beweerd.

-het optreden si een UUR later begonnen, door de uitgelopen soundcheck van the haunted, de eerste band kreeg 40 minuten om te spelen, en wij werden dan na 5 nrs lamgelegd DOOR DE MANAGER VAN THE HAUNTED inderdaad, die stond mooi naast het podium te dreigen onze bassist in elkaar te slagen als we niet stopten, dat heeft het publiek MOOI KUNNEN ZIEN. Dus nogmaals, hou je stomme achterlijke gatklap en onzin maar voor jezelf.

Wat de plaatsing op de bill betrefte: wij werden door de organisator hoog op de bill gezet omdat we indie streek verwacht waren, de tourmanager wou ons niet middenin laten,
waar we trouwens geen enkel probleem van maakten omdat we als we zelf touren oko zo'n shit niet willen tegenkomen. Dus hebbenwe als 2de band gespeeld, en daar geen enkel probleem van gemaakt.

nu zou ik echt eens willen weten wie je bent, en of je als ik je ooit tegen het lijf loopt nog een even felle bek kan opzetten.
Don't fuck with the wrong people. De mensen die ons kennen weten wel hoe wij in elkaar zitten en wat er daar allemaal gebeurd is en dat we absoluut niet reageren of doen zoals jij het hier nu stelt.

GET A LIFE, moron.

colostomy phd
Posted 30-04-2003 10:55 by colostomy phd Wijzig reactieProfiel van colostomy phdQuote dit berichthttp://www.goremageddon.be

quote:
Op 30 april 2003 10:47 schreef ghoulliette het volgende:
Ja dat is wel waar, maargoed daar wist The Haunted ed niets vanaf, ze kwamen daar en toen hoorde ze van Aborted speelt oook, en ze spelen op jullie spullen en midden in jullie package. Nu weet ik niet of Aborted to blame is, of the progammeur, maar het lef dat ze dan nog hebben om het franse publiek tegen The Haunted op te stoken omdat zij vonden dat ze te kort speelden is toch erg jammerlijk.

Zij hebben er zelf tegen een van de leden van Cof tegen lopen opscheppen achteraf omdat zij hem kenden, maar dat is dus een oud bandlis van The Haunted, dus zo weten zij dus wat er gezegd is.

Opscheppen, bullshit, ik heb persoonlijk aan Martin verteld wat er gebeurd is, en dit ging puur om hun manager, en niet de leden van The Haunted zelf, waar geen problemen mee waren.

laat ons niet vergeten dat de manager van the Haunted het volk liep uit te schijten, wat volgens mij toch niet echt teken is van sympathie voor je fans.

get well informed before you speak

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 10:56 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

sjezus zeg, ik heb het gehoord van de gitarist van de Haunted, en als jij mij op mijn bek wilt slaan omdat ik een verhaal hoor van iemand die er zelf bij was, en waarvan ik denk, nou lekker hoor en ik dat hier post omdat ik verontwaardig over ben, dan moet jij mij maar lekker slaan als je dat wilt. Onzettende kneus

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-04-2003 10:58 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

Vrede, vrede, vrede op aard aan alle mensen..

colostomy phd
Posted 30-04-2003 11:00 by colostomy phd Wijzig reactieProfiel van colostomy phdQuote dit berichthttp://www.goremageddon.be

Jij bent hier de eerste die het heeft over slaan. Je verkondigd hier gewoon bullshit, natuurlijk hebben die ook hun eigen versie, misschien kan je je in het vervolg beter informeren vooraleer je met stront naar iemand gooit.

'ik heb gehoord van dieje, dat dieje dat gezegd heeft tegen dieje' is niet echt een sterk argument, en bewijst maar wat een naïef wicht dat je bent.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 11:00 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Ik vindt die reactie wel erg Fel hoor, ik heb helemaal niets tegen Aborted, het is jammer dat hollandsmetaal down is anders had je het kunnen lezen. Ik zeg alleen dat ik de situatie zoals ik die gehoord heb niet vond kunnen. mijn e-mail staat in mijn profiel als je nog meer wilt schelden

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 30-04-2003 11:02 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 30 april 2003 11:00 schreef colostomy phd het volgende:
Jij bent hier de eerste die het heeft over slaan. Je verkondigd hier gewoon bullshit, natuurlijk hebben die ook hun eigen versie, misschien kan je je in het vervolg beter informeren vooraleer je met stront naar iemand gooit.

'ik heb gehoord van dieje, dat dieje dat gezegd heeft tegen dieje' is niet echt een sterk argument, en bewijst maar wat een naïef wicht dat je bent.

Dus als ik iets hoor moet ik jou opbellen..... Jahoor je moet wel de mogelijkheid hebben om je verder te kunnen laten informeren, agressieve mafkees

colostomy phd
Posted 30-04-2003 11:05 by colostomy phd Wijzig reactieProfiel van colostomy phdQuote dit berichthttp://www.goremageddon.be

quote:
Op 30 april 2003 11:02 schreef ghoulliette het volgende:
Dus als ik iets hoor moet ik jou opbellen..... Jahoor je moet wel de mogelijkheid hebben om je verder te kunnen laten informeren, agressieve mafkees

Dat heb ik niet gezegd, maar het is misschien verstandig eens na te denken vooraleer je bullshit verkondigd over iemand. Je zegt het net zelf 'je moet de mogelijkheid hebben om meer te weten te komen' doe dat dan, ipv zomaar iemand zwart te maken op een board.

JIJ bent hier met het schelden begonnen, ik niet, ik geef maar een terechte reactie op jouw backstabbing.

That is all, trouwens, verwar assertief es niet met agressief

Sharteel
Mesmerized
Usericon van Sharteel
Posted 30-04-2003 11:08 by Sharteel Wijzig reactieProfiel van SharteelQuote dit berichthttp://www.photopit.be

quote:
Op 30 april 2003 11:02 schreef ghoulliette het volgende:

Ik weet niet of je er zelf was.. Maar zo te horen niet.. Aan elk verhaal zijn er twee kanten he. En als je er zelf niet was heb je er ook niet over te oordelen, is mijn mening dan. Ik heb ook maar een kant van het verhaal gehoord, maar ik ga niet liggen verkondigen hoe arrogant die tourmanager van the Haunted wel niet is.. Cause I wasn't there..
Anyway..

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 30-04-2003 11:08 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

vreeeddddduuuhhhh

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com