IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Welke band(s) haat men en waarom? Vorige pagina | Volgende pagina
Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 13-03-2002 11:18 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Wait and Bleed van Slipknot vind ik wel okee, maar die andere nummers kunnen me gewoon absoluut niet boeien. imho gewoon teveel van hetzelfde

MuayThaigerrr!!

Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 14-03-2002 22:02 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

Slipknot (lees: Slapsnot of Snotlip) is gewoon geen muziek. Je kan nog beter naar het omzagen van een boom gaan luisteren, dat klinkt meer naar metal. Die maskers is wel logisch, ik zou ook niet herkend willen worden als ik een uur eerder met mijn geslachtsdelen op een olieton heb staan hameren.

Verder heb ik (natuurlijk) een hekel aan de Linkin Losers, Mank Biscuitje en nog erger aan frontman Fretdurst.

Oh ja, van die wannabe rockbandjes (wheatus???) heb ik ook een hekel aan.
Dat moeten ze tot de grond toe af branden of (dank u dwaallicht) in gloeiend hete ovens stoppen.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2002 22:58 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

en waarom?

Je moeder.

Vargen666
Niet de bassiste van Sigh
Usericon van Vargen666
Posted 14-03-2002 23:02 by Vargen666 Wijzig reactieProfiel van Vargen666Quote dit berichthttp://www.facebook.com/ultravargen

OFF-TOPIC:

Hee Vleeseter, komt jouw sig uit Interview with the Vampire?

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 14-03-2002 23:10 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

Ik haat bands die nergens voor staan. Bij 90% van de (vooral BM) bands draait alles om het imago. "True" willen zijn is hier het beste voorbeeld van. Dit soort bandjes met al die debiele fans zorgt er voor dat ik een hekel krijg aan een groot deel van de scene.

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 14-03-2002 23:12 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 maart 2002 23:02 schreef Vargen666 het volgende:
OFF-TOPIC:

Hee Vleeseter, komt jouw sig uit Interview with the Vampire?

mede-offtopic: nej, tis van sear me III van my dying bride()

Je moeder.

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 14-03-2002 23:19 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

Ik haat Slipknot.
daarom.

Verder haat ik bands die van hun oorspronkelijke stijl zijn afgeweken om zo meer platen te kunnen verkopen.

Jester666
Usericon van Jester666
Posted 15-03-2002 1:00 by Jester666 Wijzig reactieProfiel van Jester666Quote dit bericht

quote:
Op 14 maart 2002 23:19 schreef aerodis het volgende:
Ik haat Slipknot.
daarom.

Verder haat ik bands die van hun oorspronkelijke stijl zijn afgeweken om zo meer platen te kunnen verkopen.

en dan keihard zeggen:
"Nou en, dan verliezen we fans?
Krijgen we wel weer anderen voor terug!"

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 15-03-2002 7:15 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 13 maart 2002 1:43 schreef Mutilator het volgende:
R&B heb ik een pokkehekel aan; dat geslijm & gekwijl en is om te

Bob Marley kan vrij snel vervelen, maar irriteert nooit. Erg goed.
Doe maar is ook goed, evenals rap (Osdorp Posse, Fu schnickens, Gravediggaz, Flatlinerz & de eerste Wu tang clan).

Verder vind ik het energieverspilling om je bezig te houden met wat je haat zonder dat het op je pad komt.

WOEHAAAAAAAAAA! Fu Schnickens is vet!!
Net als Black Sheep, Paris, NWA, The DOC en CPO!!! (CPO helaas nergens meer te krijgen)

Maarre on topic:

- bands die menen arrogant te moeten gaan doen zodra het een beetje goed met ze gaat

- bands die hun instrumenten vernielen. Vooral als bekende bands dat doen. De "kids" kijken er vaak tegen op en moeten misschien wel 2 jaar sparen om DIE gitaar of whatever te kopen en zo'n lul maakt em ff voor je ogen kapot. Totaal respectloos, voor het instrument en voor je publiek. Hier walg ik echt van.

Shadow_Smile
Mr. Bitch
Usericon van Shadow_Smile
Posted 15-03-2002 11:12 by Shadow_Smile Wijzig reactieProfiel van Shadow_SmileQuote dit bericht

Ik vind ook dat die R&B SHIT van de buis moet

Ik betaal GVDomme geen kijk en luister geld om een paar JANKENDE zielepietjes zien.

Als ze zo graag willen huilen met die shit DOE DAT DAN THUIS !!! Maar niet bij mij op de BUIS (hey dat rijmt)

Wat ik Al helemaal niet kan geloven is dat het Nu al 4 tot 5 jaar aan de gang is, en het nog steeds niet opgezout is

Wiegen Meister !

Angela Mortis
Sinistre Française
Usericon van Angela Mortis
Posted 15-03-2002 11:20 by Angela Mortis Wijzig reactieProfiel van Angela MortisQuote dit bericht

Het duurt idd veel te lang voor alle r&b weg is, meestal zijn die trends zo verdwenen.
nou ja, ik zet de tv niet meer aan op muziekkanalen, het meeste daar is echt om te

MuayThaigerrr!!

Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 15-03-2002 18:56 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 12 maart 2002 16:02 schreef Rasputin het volgende:
Ik haat Cradle of Filth.
Gewoon omdat de muziek, het gekrijs van Dani, de "attitude" van Dani mij heel erg irriteren.

No meat is sweater

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2002 19:00 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 14 maart 2002 22:02 schreef Master Of Disharmony het volgende:
Slipknot (lees: Slapsnot of Snotlip) is gewoon geen muziek. Je kan nog beter naar het omzagen van een boom gaan luisteren, dat klinkt meer naar metal. Die maskers is wel logisch, ik zou ook niet herkend willen worden als ik een uur eerder met mijn geslachtsdelen op een olieton heb staan hameren.

Verder heb ik (natuurlijk) een hekel aan de Linkin Losers, Mank Biscuitje en nog erger aan frontman Fretdurst.

Oh ja, van die wannabe rockbandjes (wheatus???) heb ik ook een hekel aan.
Dat moeten ze tot de grond toe af branden of (dank u dwaallicht) in gloeiend hete ovens stoppen.

en waarom? argumenten?

Je moeder.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 15-03-2002 19:07 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Bands die proberen (vaak black metal) die proberen evil over te komen, maar waarvan de mama de brood nog smeerd

PsYcHo
Cowboy From Glasgow
Usericon van PsYcHo
Posted 15-03-2002 20:52 by PsYcHo Wijzig reactieProfiel van PsYcHoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/foryoursins

quote:
Op 15 maart 2002 19:07 schreef Vintersorg het volgende:
Bands die proberen (vaak black metal) die proberen evil over te komen, maar waarvan de mama de brood nog smeerd

die is goed

humanator
spectre
Usericon van humanator
Posted 16-03-2002 0:13 by humanator Wijzig reactieProfiel van humanatorQuote dit berichthttp://www.controlhumandelete.com

quote:
Op 15 maart 2002 19:07 schreef Vintersorg het volgende:

net als dat verhaal van Varg... had opeens geen auto meer en zei tegen iedereen dat het troeer was om te gaan lopen... bleek achteraf dat de auto van mamma was, en die was bang dat varg brokken ging maken.

Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-03-2002 0:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 maart 2002 7:15 schreef Shredhead het volgende:
WOEHAAAAAAAAAA! Fu Schnickens is vet!!
Net als Black Sheep, Paris, NWA, The DOC en CPO!!! (CPO helaas nergens meer te krijgen)

CPO? Kun je er wat meer over vertellen?

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

GutFuck
Male supremacy
Usericon van GutFuck
Posted 25-03-2002 20:22 by GutFuck Wijzig reactieProfiel van GutFuckQuote dit bericht

eeh, iedere gecorpsepaint band

The only time a man should wear make up on his face is after he's been embalmed!

Snaack
Usericon van Snaack
Posted 25-03-2002 20:33 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

Eén band die ik in het bijzonder haat is Manowar En niet eens zozeer om de muziek, want het zijn hele goede muzikanten.. Maar als ik alleen al de titels van hun cd's zie krijg ik overal rode vlekken! 'Kings of Metal' wat een zielig stelletje... daar zakt mun broek echt vanaf..

Ik haat eigenlijk alle bands die zichzelf geweldig vinden.. Laatst in de Baroeg zakte me broek ook af van Benediction: 'Our next song is from our new album, which is fucking brilliant' ... 'This next song is another great song from our new album' ga toch naar je mammie..

Image is nothing, attitude is everything!

Amen..

[Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 25-03-2002 20:33]

XnegativeX
Usericon van XnegativeX
Posted 25-03-2002 20:39 by XnegativeX Wijzig reactieProfiel van XnegativeXQuote dit berichthttp://https://www.facebook.com/dennis.janssen.946

Wat ik echt haat is dat rock 'n roll gedoe. Hellacopters en Gleucifer #walg#. En dan al die "death" metal bandjes die ook dat soort muziek willen maken. Entombed, The crown, Deamon etc.

I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell.

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-03-2002 20:41 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Ik haat bands zonder muziekale groei, daarmee bedoel ik dus dat een band met door de jaren heen hun muziekstyle moet blijven perfectioneren en verbeteren zoals IMMORTAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 25-03-2002 20:42 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

dat hoeft niet per sé een vooruitgang te betekenen... okej voor jou in dit geval dan wel maar toch

Je moeder.

Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 25-03-2002 20:47 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

sinds gisteren eisregen en siebenbürgen
eisregen: kutband die het effe niet kon nalaten om een onaangename geur in den biebob achterna te laten: net of je een douche van de duitsers in WO II kreeg en Siebenbürgen: na ja: gepainte mannekes die evil willen zijn mor op nix trekken: zanger: kutstem; zangeres: had enkel nog eenbakske vol met grond nodig om in te staan (wat ne plant dat die was, net of ze zo in de fotosynthesefase zat), enkel goeie aan die groep was, was het gitaarwerk

"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."

Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 25-03-2002 20:48 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 25 maart 2002 20:42 schreef karnivoor het volgende:
dat hoeft niet per sé een vooruitgang te betekenen... okej voor jou in dit geval dan wel maar toch

Nuclearbastard
Usericon van Nuclearbastard
Posted 25-03-2002 20:56 by Nuclearbastard Wijzig reactieProfiel van NuclearbastardQuote dit bericht

MARDUK! Ik haat ze omdat het geen dikke NSBM band is! Het zijn een stelletje homo's!

ARE YOU A TREND OR ARE YOU SADISTIK

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com