IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Foto's Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2002 18:04 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

nog meer foto's van immortal's signing session

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 18:06 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Ik weet niet waar eerst kijken! Die -foto's blijven maar komen..

Not all who wander are lost. - JRR Tolkien

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 06-09-2002 18:07 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

van abbath zijn ze nu op.. . maar er komen nog hopen andere leuke/ lekkere wacken foto's.

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 18:17 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

Zeg, is dat Valorian daar op de achtergrond bij die eerste foto?

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 19:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 18:17 schreef mislyd het volgende:
Zeg, is dat Valorian daar op de achtergrond bij die eerste foto?

Nee.. ik had geen backstage privileges dus.. .. (iemand van security/ofzo)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 06-09-2002 19:12 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hier speciaal voor Rajackar.. ...

CANNIBAL CORPSE (nu al vast sorry voor het verneuken van de lay-out, vrij lomp, maar ja , cannibal corpse is nou eenmaal vrij lomp

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-09-2002 20:53 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! VETTE FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!

B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 06-09-2002 20:58 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Geweldige foto's van Cannibal Corpse

Carnagath
Een beetje vreemd ...
Usericon van Carnagath
Posted 06-09-2002 21:24 by Carnagath Wijzig reactieProfiel van CarnagathQuote dit berichthttp://carnalleftovers.com

quote:
Op 6 september 2002 20:53 schreef Carnagath het volgende:
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! VETTE FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!!

Hhhmmm ... juist. Dit was alleen bedoeld om het topis weer omhoog te halen Moest van Cadaveria . Maar die foto's van Valorian zijn echt erg goed gelukt. Heb de rest van de collectie ook gezien! Die komen vast nog wel online. En oh ja, tip: De rolletjes van Cadaveria zitten bijna vol gaarheid fotoos. Nog ff geduld en dan wordt het lachen geblazen!

[Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 06-09-2002 21:26]

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 06-09-2002 23:11 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 17:27 schreef Cadaveria het volgende:
huh bijl en anne?? ken jij die ook?

mijn netwerk is zeer uitgebreid

(ken ik alleen van een paar keer zien hoor, ken de rest van de mennekes op de foto)

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 06-09-2002 23:19 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

edit

[Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-09-2002 23:21]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 13:17 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 6 september 2002 23:19 schreef mislyd het volgende:
edit

Wat stond daar dan?

mislyd
hihi
Usericon van mislyd
Posted 07-09-2002 13:20 by mislyd Wijzig reactieProfiel van mislydQuote dit berichthttp://mislyd.deviantart.com/

quote:
Op 7 september 2002 13:17 schreef Valorian666 het volgende:
Wat stond daar dan?

Heheh, wel daar stond: "Laat jij Cadaveria dan zomaar los rondlopen backstage?". Ik had niet goed opgelet, en dacht even dat zij wel en jij niet backstage kon..

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 13:22 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 13:20 schreef mislyd het volgende:
Heheh, wel daar stond: "Laat jij Cadaveria dan zomaar los rondlopen backstage?". Ik had niet goed opgelet, en dacht even dat zij wel en jij niet backstage kon..

Heheh.. nee.. we konden allebei niet backstage.. die foto's zijn dus van handtekeningensessies .

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 13:24 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ga eerste boodschappen doen, dan meer foto's scannen..

coming up:

- immortal (het optreden dan dus)
- borknagar
- destruction
- candlemass
- my dying bride

hmm.. nog veel meer .. kijk wel hoever ik kom met deze geheugentekorte computer (wat het scannen en photoshopgebeuren nogal vertraagt helaas)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 15:21 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok... weer een lading:

Immortal!!!!!

Macabre!!!!!!!!

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 07-09-2002 15:25 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

*proest*

hoe krijg je het voor elkaar....

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 15:28 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 15:25 schreef Dwaallicht het volgende:

*proest*

hoe krijg je het voor elkaar....

Waar doel je op? Dat die sik van die gast nog tien keer zo lang lijkt vanwege de lichtval op zijn gitaarband?

Coming up: exhibitionistische Noren!

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-09-2002 15:29]

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 15:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ons Kamp.. (sorry voor de slechte scan, maar dit zijn dwaallicht, cadaveria, roy (non-zm), carnagath, en helemaal vooraan Vargen en Amarantha.

Noren , onze buren.. liepen de hele dag (soms half)naakt rond ...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 17:36 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

en het houdt niet op:

Wacken!!

Wacken

-

Sabbat

Sabbat

-

In Extremo

In Extremo

-

Destruction

Destruction

Destruction

-

Bruce Dickinson

Bruce Dickinson

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-09-2002 17:37]

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-09-2002 17:40 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

Hoe zeer zijn die Destruction foto's gezoomed? Zoals het er uitziet stonden jullie toen ergens de lijn recht voor ons.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 17:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 september 2002 17:40 schreef TNightmare het volgende:
Hoe zeer zijn die Destruction foto's gezoomed? Zoals het er uitziet stonden jullie toen ergens de lijn recht voor ons.

Hmm.. we stonden niet zo heel dichtbij hoor, maar ik ben op den duur naar voren gelopen om wat mooie foto's te maken. Ik had geen zoom op mijn camera, maar heb wel de foto wat vergroot en wat loze ruimte eraf gesneden.

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 07-09-2002 17:55 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

ok.
Wij stonden toen nog vlak achter een stel hooi-gooiers herinner ik me .

Zijn allemaal erg geslaagde foto's trouwens!

elmar
kutbak
Usericon van elmar
Posted 07-09-2002 17:58 by elmar Wijzig reactieProfiel van elmarQuote dit bericht

ZEER BRUTE FOTO'S!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 07-09-2002 18:40 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ok...

nog een paar:

Dat was 6 x My Dying Bride

Candlemass (komen er nog meer vandaag)

..

verder komen er nog foto's van Vomitory, Blind Guardian, Necrophobic, Mork Gryning en Borknagar.

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com