|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik weet niet waar eerst kijken! Die -foto's blijven maar komen.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
van abbath zijn ze nu op.. . maar er komen nog hopen andere leuke/ lekkere wacken foto's. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Zeg, is dat Valorian daar op de achtergrond bij die eerste foto? Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Nee.. ik had geen backstage privileges dus.. .. (iemand van security/ofzo) |
|
Hier speciaal voor Rajackar.. ... CANNIBAL CORPSE (nu al vast sorry voor het verneuken van de lay-out, vrij lomp, maar ja , cannibal corpse is nou eenmaal vrij lomp |
|
WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE! VETTE FOTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOS!!!!!!!!!!!! |
|
Geweldige foto's van Cannibal Corpse |
|
quote: Hhhmmm ... juist. Dit was alleen bedoeld om het topis weer omhoog te halen Moest van Cadaveria . Maar die foto's van Valorian zijn echt erg goed gelukt. Heb de rest van de collectie ook gezien! Die komen vast nog wel online. En oh ja, tip: De rolletjes van Cadaveria zitten bijna vol gaarheid fotoos. Nog ff geduld en dan wordt het lachen geblazen! [Dit bericht is gewijzigd door Carnagath op 06-09-2002 21:26] |
|
quote: mijn netwerk is zeer uitgebreid (ken ik alleen van een paar keer zien hoor, ken de rest van de mennekes op de foto) |
|
edit [Dit bericht is gewijzigd door mislyd op 06-09-2002 23:21] Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Wat stond daar dan? |
|
quote: Heheh, wel daar stond: "Laat jij Cadaveria dan zomaar los rondlopen backstage?". Ik had niet goed opgelet, en dacht even dat zij wel en jij niet backstage kon.. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
quote: Heheh.. nee.. we konden allebei niet backstage.. die foto's zijn dus van handtekeningensessies . |
|
Ik ga eerste boodschappen doen, dan meer foto's scannen.. coming up: - immortal (het optreden dan dus) - borknagar - destruction - candlemass - my dying bride hmm.. nog veel meer .. kijk wel hoever ik kom met deze geheugentekorte computer (wat het scannen en photoshopgebeuren nogal vertraagt helaas) |
|
Ok... weer een lading: Immortal!!!!! Macabre!!!!!!!! |
|
*proest* hoe krijg je het voor elkaar.... |
|
quote: Waar doel je op? Dat die sik van die gast nog tien keer zo lang lijkt vanwege de lichtval op zijn gitaarband? Coming up: exhibitionistische Noren! [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-09-2002 15:29] |
|
Ons Kamp.. (sorry voor de slechte scan, maar dit zijn dwaallicht, cadaveria, roy (non-zm), carnagath, en helemaal vooraan Vargen en Amarantha. Noren , onze buren.. liepen de hele dag (soms half)naakt rond ... |
|
en het houdt niet op: Wacken!! Wacken - Sabbat Sabbat - In Extremo In Extremo - Destruction Destruction Destruction - Bruce Dickinson Bruce Dickinson [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 07-09-2002 17:37] |
|
Hoe zeer zijn die Destruction foto's gezoomed? Zoals het er uitziet stonden jullie toen ergens de lijn recht voor ons. |
|
quote: Hmm.. we stonden niet zo heel dichtbij hoor, maar ik ben op den duur naar voren gelopen om wat mooie foto's te maken. Ik had geen zoom op mijn camera, maar heb wel de foto wat vergroot en wat loze ruimte eraf gesneden. |
|
ok. Wij stonden toen nog vlak achter een stel hooi-gooiers herinner ik me . Zijn allemaal erg geslaagde foto's trouwens! |
|
ZEER BRUTE FOTO'S! |
|
Ok... nog een paar: Dat was 6 x My Dying Bride Candlemass (komen er nog meer vandaag) .. verder komen er nog foto's van Vomitory, Blind Guardian, Necrophobic, Mork Gryning en Borknagar. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |