IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Foto's Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
McDoom
[Dit bericht is gemodereerd door zillah-morte]
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 16:42 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:40 schreef Thelema het volgende:
de organisatie deed af en toe echt klote ja... moest MDB stoppen (geen tijd meer zeiden ze), en daarna kwam er echt een kutband... komop zeg, je kan de koningen van de Doom toch niet zomaar wegsturen

Nog zo iets. Van het publiek kreeg ik ook niet echt hoogte trouwens... Dat was eerder toch ook een stuk ouder.
Wie was trouwens dat meisje dat al doodbloedende naar achteren werd gezeuld?

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 16:43 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

bij MDB? niet gezien...

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 16:50 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:40 schreef Thelema het volgende:
de organisatie deed af en toe echt klote ja... moest MDB stoppen (geen tijd meer zeiden ze), en daarna kwam er echt een kutband... komop zeg, je kan de koningen van de Doom toch niet zomaar wegsturen

Jawel dat kan fuckin' wel..

Het gaat hier om een festival: hierbij is het zo dat alles strak staat ingepland. Een band weet van te voren tot hoe laat ze mogen spelen, en weet ook dat deze tijd, in tegenstelling tot normale concerten, NIET rekbaar is.

Als een band dus nog een liedje extra wil spelen, dan moeten ze dat maar inplannen.

Daarom gebeurt dit ook zo weinig op festivals, omdat het absurd is om van te voren in te plannen om eerder weg te gaan en dan terug te komen met nog een liedje na 5 min, waarbij dus al weer wat tijd verloren is gegaan tijdens de afwezigheid van de band.

Ik weet overigens niet hoe het zat bij M.D.B., ik heb de laatste 10 min. ofzo niet gezien namelijk. Maar zelfs als een band eerder moet stoppen wegens een fout van de organisatie (als de hele planning bijv. uitloopt) dan moeten mensen hier maar vrede mee hebben vind ik. Je kan niet de grote bands voortrekken op dat gebied alleen maar omdat ze groot zijn...

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-08-2002 16:50 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

er wordt hiet alleen maar geluld, in plaats van foto's zetten

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 16:51 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:50 schreef soepkoeltoer het volgende:
er wordt hiet alleen maar geluld, in plaats van foto's zetten

Hehehe.. klopt ja.. maar zolang niemand foto's neerzet moeten we de tijd daar maar mee opvullen he... (ook al is hier een ander topic voor

soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 18-08-2002 16:53 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

jammer is dat, mijn foto's zijn ook nog niet helemaal klaar.....maar zodra ik ze heb, komen ze hier mischien ook wel

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 16:55 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:50 schreef Valorian666 het volgende:
Jawel dat kan fuckin' wel..

Het gaat hier om een festival: hierbij is het zo dat alles strak staat ingepland. Een band weet van te voren tot hoe laat ze mogen spelen, en weet ook dat deze tijd, in tegenstelling tot normale concerten, NIET rekbaar is.

Als een band dus nog een liedje extra wil spelen, dan moeten ze dat maar inplannen.

Daarom gebeurt dit ook zo weinig op festivals, omdat het absurd is om van te voren in te plannen om eerder weg te gaan en dan terug te komen met nog een liedje na 5 min, waarbij dus al weer wat tijd verloren is gegaan tijdens de afwezigheid van de band.

Ik weet overigens niet hoe het zat bij M.D.B., ik heb de laatste 10 min. ofzo niet gezien namelijk. Maar zelfs als een band eerder moet stoppen wegens een fout van de organisatie (als de hele planning bijv. uitloopt) dan moeten mensen hier maar vrede mee hebben vind ik. Je kan niet de grote bands voortrekken op dat gebied alleen maar omdat ze groot zijn...

ok, laat maar... je hebt wel gelijk ja.. maar toch blijf ik het lullig vinden... en zeker dat Candlemass veeeeeel vroeger speelde... zaten we op de camping, hoorde we ineens Candlemass, en dan zo snel mogelijk naar daar... tja, hebben we wel een paar nummers gemist

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 16:58 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:55 schreef Thelema het volgende:
ok, laat maar... je hebt wel gelijk ja.. maar toch blijf ik het lullig vinden... en zeker dat Candlemass veeeeeel vroeger speelde... zaten we op de camping, hoorde we ineens Candlemass, en dan zo snel mogelijk naar daar... tja, hebben we wel een paar nummers gemist

Ja.. en DAT was dus wel een kutstreek van de organisatie..

Er zijn legio mensen die Candlemass HEEL erg graag hadden willen zien. Ze wisten sóchtends vroeg al dat Candlemass verplaatst was, immers zijn er nog enkele honderden gelukkigen geweest die bij de info point zo'n kopietje met de programm-update hebben kunnen bemachtigen. Dus hadden ze naar mijn idee gewoon enkele duizenden kopietjes moeten maken, en deze bij de toegangscontrole moeten neerleggen, bij de bierstands, etc.. Dit kost relatief geen ene fuck voor de organisatie.

Nu was er een groot deel niet van de verandereingnen op de hoogte.

Vorig jaar was het hetzelfde met Trail Of Tears en nog wat bands.

WIJZIG:

Al moet ik ook hier terughoudend zijn wat betreft de kritiek, immers zijn die programma veranderingen heel erg vaak veroorzaakt door de bands zelf! (bands die te laat komen, die opeens een andere tijd willen, of misschien wel k.o. zijn op het moment dat ze zouden moeten spelen

[Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-08-2002 17:00]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 17:03 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 16:58 schreef Valorian666 het volgende:
Ja.. en DAT was dus wel een kutstreek van de organisatie..

Er zijn legio mensen die Candlemass HEEL erg graag hadden willen zien. Ze wisten sóchtends vroeg al dat Candlemass verplaatst was, immers zijn er nog enkele honderden gelukkigen geweest die bij de info point zo'n kopietje met de programm-update hebben kunnen bemachtigen. Dus hadden ze naar mijn idee gewoon enkele duizenden kopietjes moeten maken, en deze bij de toegangscontrole moeten neerleggen, bij de bierstands, etc.. Dit kost relatief geen ene fuck voor de organisatie.

Nu was er een groot deel niet van de verandereingnen op de hoogte.

Vorig jaar was het hetzelfde met Trail Of Tears en nog wat bands.

WIJZIG:

Al moet ik ook hier terughoudend zijn wat betreft de kritiek, immers zijn die programma veranderingen heel erg vaak veroorzaakt door de bands zelf! (bands die te laat komen, die opeens een andere tijd willen, of misschien wel k.o. zijn op het moment dat ze zouden moeten spelen

GVD! Ik wou Candlemass erg graag zien.
Nazi's daar zeg!

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 17:03 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

het was ook helemaal niet druk bij het Candlemass optreden... maar het was wel heel goed...

hoorde dat ze gaan proberen of ze nogsteeds zulke nummers zoals vroeger kunnen schrijven.. als dat lukt komt er een nieuw album met een daarop volgende tour

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 17:07 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 17:03 schreef Thelema het volgende:
het was ook helemaal niet druk bij het Candlemass optreden....

Gek hè.

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 17:17 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 17:07 schreef McDoom het volgende:
Gek hè.

dat zeg ik niet

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-08-2002 19:27 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb weinig foto's gemaakt op wacken mar ze zijn woensdag klaar dus zal ze er donderdag op zettebn

Je moeder.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 19:42 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Zoals ik al zei, mijn foto's komen vrijdag a.s. .. (ook die van cadaveria)

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 20:04 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

mja sorry, wij waren met zn 7en en hebben geen van allen fotos gemaakt

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 20:06 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 17:17 schreef Thelema het volgende:
dat zeg ik niet

Sorry, ik word er steeds opgefokter van dat ik Candlemass gemist heb.

Thelema
Usericon van Thelema
Posted 18-08-2002 20:08 by Thelema Wijzig reactieProfiel van ThelemaQuote dit bericht

en das terecht ook.... ik hoop voor je dat je ze nog ns mag aanschouwen.... en dat hoop ik ook voor mezelf... absoluut het hoogtepunt van Wacken!!

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 20:11 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Oh ja, foto's.

Deze had Skullfuck met het digitale kanon van zijn pa geschoten(ik kreeg ze vanmiddag aangereikt via een chatprogramma):
Let niet op die rare lui die op de foto staan btw...

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 20:11 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Kruisjes.

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 20:13 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 20:11 schreef Slechtheid het volgende:
Kruisjes.

Bij mij niet want ik gebruik Opera. Die geeft desalniettemin lege vakjes.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 20:16 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 20:13 schreef McDoom het volgende:
Bij mij niet want ik gebruik Opera. Die geeft desalniettemin lege vakjes.

O ja.. nou ja, dan hebben die 95% van de users met netscape/i.e. maar pech he...

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 20:17 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

Ahum, niet zo gek dat je kruisjes ziet. Ik had namelijk alleen de namen van de jpg's ingevuld, en de rest van de url moest ik er nog voor plakken...

[edit]resizen had ik nog niet gedaan nee [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door McDoom op 18-08-2002 20:20]

McDoom
Usericon van McDoom
Posted 18-08-2002 20:18 by McDoom Wijzig reactieProfiel van McDoomQuote dit bericht

quote:
Op 18 augustus 2002 20:16 schreef Valorian666 het volgende:
O ja.. nou ja, dan hebben die 95% van de users met netscape/i.e. maar pech he...

Nee, ze hebben geluk, want ik zie nooit kruisjes.

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 18-08-2002 20:18 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hahaha! Skullfuck ligt er weer lekker bij.
Wie is die dude met dat Morbid Angel shirt? Hij lijkt op Jenje.

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 18-08-2002 20:19 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Hehehe.. nu zie ik ze..

Lol.. ubertrue kijkend figuur met een krat cola ernaast

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com