|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Gave foto van Skullfuck. en die jongen met het MA shirt lijkt idd op Jenje. the only pleasure is pain |
|
Trouwens, de Aldi ff leeggeroofd? Schultenbrau En de cola is er idd ook lekker. |
|
quote: Skully Bultman aka Neil staat er weer heerlijk op ja! |
|
quote: -= Schultenbrau =- is inderdaad het beste goedkope bier... Zelfs lauw is het nog goed te drinken, i.t.t. bijv. Heiniken/Grolsch/etc. |
|
Schültenbrau is iig beter te zuipen dan het Duitse bier dat in bijna dezelfde blikjes zit. De naam ben ik natuurlijk vergeten. |
|
Braumeister. Da's echt ranzig. the only pleasure is pain |
|
undertaker (rechts) en ik (dus links), de rest van de foto's komen dus van de week nog... enneh mcdoom, dat was idd raymond Je moeder. |
|
Mijn foto's komen volgend weekend... |
|
Hier een aantal foto's die ik op Wacken heb gemaakt (een aantal zitten nog op een ander, nog te ontwikkelen, rolletje; waaronder die blote noren dus ): Oh ja: ik ben in de haast vanmiddag vergeten de liggende foto's te draaien... Iedereen die ze op hun juiste waarde wil schatten moet z'n beeldscherm dan maar even draaien No regrets and no remorse... |
|
Haha! Vooral die foto van Rajackar! Hehe, CUTE! |
|
[quote]Op 18 augustus 2002 20:17 schreef McDoom het volgende: Ahum, niet zo gek dat je kruisjes ziet. Ik had namelijk alleen de namen van de jpg's ingevuld, en de rest van de url moest ik er nog voor plakken... who the fuck is dit?, heb jij toevallig boven op een vrachtwagentje gezeten? of lijk jij er toevallig op? |
|
[quote]Op 19 augustus 2002 23:34 schreef Amarantha het volgende: Hier een aantal foto's die ik op Wacken heb gemaakt Hahaha, wat een foto is dit geworden zeg ehhh, dwaallicht, wat gebeurt hier precies |
|
Zie je dat niet? Dat is hoe ze tegenwoordig blastbeats drummen. |
|
quote: hoe heet je band? pringler |
|
Pingel |
|
Wat is deze persoon hier aan het doen?????? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: gewoon, dat wat ie heel wacken lang deed. Een idioot zijn |
|
Neen, hij is daar een gat aan het graven voor onze infernale vlaggestok from hell. |
|
quote: hahahahahahahaha Je moeder. |
|
quote: Volgens mij is ie zijn eigen graf aan het graven. Als ik dat geweten had! |
|
quote: Uhm... wilt u daar dan ook nog even een weeknummer en een jaar bij vermelden???? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote: LMAO |
|
Hmm... chaos.. op school hadden ze het toch nog niet helemaal goed lopen wat systeembeheer betreft.. heb dus wel (een deel) kunnen scannen maar de webruimte via school werkte voor geen meter.. helaas.. nog wat naar mijzelf gemailed, maar dit is ook foutgelopen.. alles gaat dus weer op rolletjes..sorry.. goed nieuws: Cadaveria's Abbath-butt-touch-foto is gelukt .. Rajackars evil bloodred eye of apocalypse ubertrue foto is ook gelukt.. Dus nog een weekje ofzo.. (damn, ik haat vakantiewerk van 8.30 tot 18.00 .. !) |
|
quote:Haha, neem de tijd dude het ziet niet mee met de foto's. Alsof iemand niet WIL dat ze het net op komen, hmmmm . |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |