|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Kom op Cadaveria, je kunt het, ik voel het. |
|
ik kan het nog afblazen hoor. zie mijn eerdere reactie op zenial Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ik wist dat ik te vroeg aan ut juichen was. Nou ja, misschien voor kerst 2003 dan? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
en en en??? hoe ver zijn we???? Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hier komen de 1e 4 foto's. half 10 is half 10. ik stop alles in deze post dus blijf checken tot de andere lading online staat. | Alvast een klein voorproefje: nou dat zijn ze dan chaos dus. enne Zenial. Ik kan ze wel op hogere resolutie inscannen maar dan was ik vrijdag nog niet klaar geweest. VOlle harde schijf en 64 MB werken daar niet echt aan mee. Dus hiermee zal je het moeten doen. [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 26-11-2002 22:39] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ah... wat zijn ze hier lief Ik kan nie wachten op de rest [Dit bericht is gewijzigd door Iron Maiden op 26-11-2002 21:39] Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hey eum cadaveria leuke foto's, maar kan die scanner ook in hogere resolutie scannen dan 10 dpi? Je foto's zijn zo klein... Zenial |
|
hahaha leuke fotos!! |
|
Ik vind ze er goed uitzien Ik moest al een paar keer erg hard lachen, volgende keer mag Raj echter zelf een camera meenemen |
|
hahaha, er zit geloof ik wel heel veel fout bewijmateriaal tussen |
|
quote: And thou will be judged *GRIN* Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
ik sta er weer ehhh gekleurd op ja |
|
bedoel je nu dat je zo bruin geworden bent? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
GENIAAL!!! Oh wat was dat een toffe week zeg. |
|
Ik lig nu gewoon weer in een deuk. Kan niet wachten tot wacken 2003 |
|
Het is nog niet alles. Maar ik heb nu 2 uur gescanned en ik ben het zat!!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
mijn dank is groot cadaveria. Al weet ik niet of dank wel het goede woord is bij sommige foto's |
|
quote: Thnxx Cada, ik ga iig weer met een brede glimlach op m'n gezicht m'n bed weer in Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
quote:graag gedaan. Volgend jaar zorg ik weer voor de chaos foto's Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ik krijg zowaar heimwee |
|
quote:ik ook zomer festivals heerschen. vooral met een zooitje ongeregeld als hierboven afgebeeld staat. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Heh ik snap het. Maar het zijn zeker wel toffe foto's! *pakt zijn vergrootglas erbij* Zenial |
|
quote: Ik zal met plezier weer een van de hoofdrollen willen vertolken! Wil jij weer mijn tegenspeler zijn Raj? |
|
Woei Carn, nu heb ik de foto's al gezien "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |