IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Foto's Wacken 2002 Vorige pagina | Volgende pagina
Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 08-08-2002 23:44 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 7 augustus 2002 18:24 schreef Malagthot het volgende:
hier een fotooke van mich und die kannibalenmeneer...

Leuk kruisje

..

Wanneer komen je wacken-band foto's hier te staan?? (mijne moeten nog ontwikkeld en gescand worden dus dat duurt nog wel even)

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-08-2002 0:01 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Zenial

Malagthot
Grindkøre
Usericon van Malagthot
Posted 09-08-2002 11:08 by Malagthot Wijzig reactieProfiel van MalagthotQuote dit bericht

GRRRRRRRR godverdomme....
Waarom doen die klotefotoos van webshots het nooit op andere sites??

baggerkeet!
nah ik verzin nog welwat om die foto erop te plakken...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-08-2002 11:13 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Ik ben bezig een fotoalbum-programmaatje te schrijven. Als ie werkt kan je ze wel bij mij op mn server zetten...

Zenial

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2002 12:08 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 9 augustus 2002 11:08 schreef Malagthot het volgende:

GRRRRRRRR godverdomme....
Waarom doen die klotefotoos van webshots het nooit op andere sites??

baggerkeet!
nah ik verzin nog welwat om die foto erop te plakken...

Helaas.. zo werken die foto-album-services.. ik heb zelf nog ergens zo'n Yahoo-album staan, maar dat geeft ook veel problemen. Die dingen worden zo gemaakt dat ze vrijwel nooit werken als je erheen linkt, anders hebben zij er natuurlijk nauwelijks iets aan...

Als ik je een tip mag geven: Neem gewoon een gratis webspace account ergens, waar WEL naartoe gelinkt kan worden (dus NIET geocities, Angelfire,). Bijv. een bij studenten.net ,, zeer relaxed, geen reclameshit, en redelijk snel voor een gratis host.

ZENIAL: GAVE FOTO!! Jammer dat er op die band-foto's vooral publiek te zien is

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 09-08-2002 12:10 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

Ik ga dit weekend laten ontwikkelen, en hopelijk eind volgende week de hele mikmak inscannen op school, maar als er dan nog geen systeembeheer aanwezig is dan wordt het een week later...

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 09-08-2002 12:32 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
ZENIAL: GAVE FOTO!! Jammer dat er op die band-foto's vooral publiek te zien is

Ja ik weet het. De enige band waar ik wel vooraan stond was My Dying Bride en daar is weer niks van te zien omdat het donker is
Ik denk dat ik voor volgend jaar maar een mooie digitale camera ga aanschaffen ofzo. Zo'n toestelletje van 25 gulden is ook niet alles

[Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 09-08-2002 12:33]

Zenial

Sar'Goth the Warlock
Usericon van Sar'Goth the Warlock
Posted 09-08-2002 12:49 by Sar'Goth the Warlock Wijzig reactieProfiel van Sar'Goth the WarlockQuote dit bericht

net voor exodus geloof ik, ik ben de 3e idioot.

Cadaveria
Curver!
Usericon van Cadaveria
Posted 09-08-2002 14:59 by Cadaveria Wijzig reactieProfiel van CadaveriaQuote dit bericht

zoo ik heb de foto rolletjes weggebracht. we ontwikkelen ze alleen. a.s vrijdag zullen we ze scannen. We hebben gevraagd of er zo'n index-print bij kan zodat ik kan zien of de foto van de butt touch gelukt is

Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen!

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 10-08-2002 15:43 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

AAArrgh.. ik zou bijna mijn eigen fotostudio beginnen puur om het feit dat andere mensen dan niets verkeerd kunnen doen met mijn foto's.. godverdomme...

Zaterdag zouden ze ontwikkeld zijn, inclusief zo'n leuk indexprintje.. Heel handig, vooral als je zondag weer naar de andere kant van Nederland vertrekt.

'Sorry .. Foutje.. Dinsdag klaar' ..

Damn... nou moet ik het weer laten ophalen en opsturen door mijn ouders en nog langer wachten of ze gelukt zijn............

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 10-08-2002 19:08 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

ok, mijn fotocameraatje is inmiddels al een goede 10 jaar oud. TOCH was ik zo naief om te denken dat ik er nog fatsoenlijk foto's mee zou kunnen knippen, zelfs 's nachts tijdens een band...

Zo goed als alle foto's zijn mislukt dus... Hint voor volgend jaar...

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 10-08-2002 19:15 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

zelfde hier, maar toch nog enkele leuke ertussen (dinsdag kan ik bij scanner denk ik)

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 11-08-2002 13:31 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 10 augustus 2002 19:08 schreef TNightmare het volgende:
ok, mijn fotocameraatje is inmiddels al een goede 10 jaar oud. TOCH was ik zo naief om te denken dat ik er nog fatsoenlijk foto's mee zou kunnen knippen, zelfs 's nachts tijdens een band...

Zo goed als alle foto's zijn mislukt dus... Hint voor volgend jaar...

Hmm.. dat zal vooral aan het type camera + objectief hebben gelegen, .. als er een kutlens opzit (zeg maar, alle compactcamera's van onder de 150 piek) dan kun je s'nachts zowiezo geen goede bandfoto's krijgen)...

Jammer, dat wel..

Langharige Tekkel
cd pub | beer
Usericon van Langharige Tekkel
Posted 12-08-2002 15:42 by Langharige Tekkel Wijzig reactieProfiel van Langharige TekkelQuote dit bericht

Hier ff wat foto's van mijn vriendin, Malgthot en ikke. Best wel heerschende foto's met Alexi hehe (Children of Bodom).

Wanted: Verwilderd Persoon..
Last seen: W:O:A 2002
hehe

Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg!

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:45 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

arg hij drinkt holstein pisbier

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 15:45 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Erik Jan is de king in dom kijken.

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 15:46 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

maar betekend dit dat henkka ook ergens rond liep??? niet gezien iig

Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 12-08-2002 15:57 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Wat ìk me afvraag is hoe die aan een backstage pas komt daar heeft-ie ons niks van verteld .

Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 12-08-2002 16:01 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 15:57 schreef Dwaallicht het volgende:
Wat ìk me afvraag is hoe die aan een backstage pas komt daar heeft-ie ons niks van verteld .

Hij werkt bij een of ander poppodium. Ofzo.
Hij is iig altijd backstage als ik hem tegenkom.

1i1ith
Usericon van 1i1ith
Posted 12-08-2002 19:25 by 1i1ith Wijzig reactieProfiel van 1i1ithQuote dit bericht

Op de volgende site staan heel veel foto's van bands, maar ook tenten en bezoekers. http://213.237.92.154/wackenpictures/pictures.asp

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-08-2002 19:32 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 15:42 schreef Langharige Tekkel het volgende:
Hier ff wat foto's van mijn vriendin, Malgthot en ikke. Best wel heerschende foto's met Alexi hehe (Children of Bodom).

Wanted: Verwilderd Persoon..
Last seen: W:O:A 2002
hehe

Ben ik de enige die alleen kruisjes ziet?

ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 12-08-2002 19:34 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 19:25 schreef 1i1ith het volgende:
Op de volgende site staan heel veel foto's van bands, maar ook tenten en bezoekers. http://213.237.92.154/wackenpictures/pictures.asp

mooie foto's

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-08-2002 19:35 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 16:01 schreef Slechtheid het volgende:
Hij werkt bij een of ander poppodium. Ofzo.
Hij is iig altijd backstage als ik hem tegenkom.

Ja, ik geloof dat hij bij de Gigant in Apeldoorn vrijwilligt.. Maar daar krijg je niet zomaar een backstage pas mee, ze zijn niet zo vrijgevig met die dingen (en al helemaal niet met fotopassen helaas).

Ik denk dat Erik Jan/Malagthot die lui gewoon heeft gevonden op het terrein, of bij de autogrammastunde heeft staan wachten ofzo.. Of hij is naar binnen gesneakt.
Als hij backstage mocht hadden we het wel gezien aan het bandje (backstage mensen krijgen zo'n mooi neonorangje/geel/whatever ubertrue bandje erbij.

Frietbal
Usericon van Frietbal
Posted 12-08-2002 19:36 by Frietbal Wijzig reactieProfiel van FrietbalQuote dit bericht

Ik heb gisteren een groot deel van de foto's gezien van wacken van onze groep.

Echt geweldig gewoon hoe ranzig en LOMP die foto's zijn!
Helaarsch ga ik ze als ik ze heb niet op internet zetten ........dit i.v.m. de privacy van personen

Valorian
Wat kan er nou gebeuren?
Usericon van Valorian
Posted 12-08-2002 19:39 by Valorian (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van ValorianQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2002 19:36 schreef Frietbal het volgende:
Ik heb gisteren een groot deel van de foto's gezien van wacken van onze groep.

Echt geweldig gewoon hoe ranzig en LOMP die foto's zijn!
Helaarsch ga ik ze als ik ze heb niet op internet zetten ........dit i.v.m. de privacy van personen

Hmm.. kun je ze niet censureren (zo'n leuk zwart balkje of een blur.. kost een seconde in photoshop)?

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com