|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Zenial |
|
GRRRRRRRR godverdomme.... Waarom doen die klotefotoos van webshots het nooit op andere sites?? baggerkeet! nah ik verzin nog welwat om die foto erop te plakken... |
|
Ik ben bezig een fotoalbum-programmaatje te schrijven. Als ie werkt kan je ze wel bij mij op mn server zetten... Zenial |
|
quote: Helaas.. zo werken die foto-album-services.. ik heb zelf nog ergens zo'n Yahoo-album staan, maar dat geeft ook veel problemen. Die dingen worden zo gemaakt dat ze vrijwel nooit werken als je erheen linkt, anders hebben zij er natuurlijk nauwelijks iets aan... Als ik je een tip mag geven: Neem gewoon een gratis webspace account ergens, waar WEL naartoe gelinkt kan worden (dus NIET geocities, Angelfire,). Bijv. een bij studenten.net ,, zeer relaxed, geen reclameshit, en redelijk snel voor een gratis host. ZENIAL: GAVE FOTO!! Jammer dat er op die band-foto's vooral publiek te zien is |
|
Ik ga dit weekend laten ontwikkelen, en hopelijk eind volgende week de hele mikmak inscannen op school, maar als er dan nog geen systeembeheer aanwezig is dan wordt het een week later... |
|
quote: Ja ik weet het. De enige band waar ik wel vooraan stond was My Dying Bride en daar is weer niks van te zien omdat het donker is Ik denk dat ik voor volgend jaar maar een mooie digitale camera ga aanschaffen ofzo. Zo'n toestelletje van 25 gulden is ook niet alles [Dit bericht is gewijzigd door Zenial op 09-08-2002 12:33] Zenial |
|
net voor exodus geloof ik, ik ben de 3e idioot. http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
zoo ik heb de foto rolletjes weggebracht. we ontwikkelen ze alleen. a.s vrijdag zullen we ze scannen. We hebben gevraagd of er zo'n index-print bij kan zodat ik kan zien of de foto van de butt touch gelukt is Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
AAArrgh.. ik zou bijna mijn eigen fotostudio beginnen puur om het feit dat andere mensen dan niets verkeerd kunnen doen met mijn foto's.. godverdomme... Zaterdag zouden ze ontwikkeld zijn, inclusief zo'n leuk indexprintje.. Heel handig, vooral als je zondag weer naar de andere kant van Nederland vertrekt. 'Sorry .. Foutje.. Dinsdag klaar' .. Damn... nou moet ik het weer laten ophalen en opsturen door mijn ouders en nog langer wachten of ze gelukt zijn............ |
|
ok, mijn fotocameraatje is inmiddels al een goede 10 jaar oud. TOCH was ik zo naief om te denken dat ik er nog fatsoenlijk foto's mee zou kunnen knippen, zelfs 's nachts tijdens een band... Zo goed als alle foto's zijn mislukt dus... Hint voor volgend jaar... |
|
zelfde hier, maar toch nog enkele leuke ertussen (dinsdag kan ik bij scanner denk ik) |
|
quote: Hmm.. dat zal vooral aan het type camera + objectief hebben gelegen, .. als er een kutlens opzit (zeg maar, alle compactcamera's van onder de 150 piek) dan kun je s'nachts zowiezo geen goede bandfoto's krijgen)... Jammer, dat wel.. |
|
Hier ff wat foto's van mijn vriendin, Malgthot en ikke. Best wel heerschende foto's met Alexi hehe (Children of Bodom). Wanted: Verwilderd Persoon.. Last seen: W:O:A 2002 hehe Doe maar Metal, dan doe je al gek genoeg! |
|
arg hij drinkt holstein pisbier |
|
Erik Jan is de king in dom kijken. |
|
maar betekend dit dat henkka ook ergens rond liep??? niet gezien iig |
|
Wat ìk me afvraag is hoe die aan een backstage pas komt daar heeft-ie ons niks van verteld . |
|
quote: Hij werkt bij een of ander poppodium. Ofzo. Hij is iig altijd backstage als ik hem tegenkom. |
|
Op de volgende site staan heel veel foto's van bands, maar ook tenten en bezoekers. http://213.237.92.154/wackenpictures/pictures.asp ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Ben ik de enige die alleen kruisjes ziet? |
|
quote: mooie foto's |
|
quote: Ja, ik geloof dat hij bij de Gigant in Apeldoorn vrijwilligt.. Maar daar krijg je niet zomaar een backstage pas mee, ze zijn niet zo vrijgevig met die dingen (en al helemaal niet met fotopassen helaas). Ik denk dat Erik Jan/Malagthot die lui gewoon heeft gevonden op het terrein, of bij de autogrammastunde heeft staan wachten ofzo.. Of hij is naar binnen gesneakt. Als hij backstage mocht hadden we het wel gezien aan het bandje (backstage mensen krijgen zo'n mooi neonorangje/geel/whatever ubertrue bandje erbij. |
|
Ik heb gisteren een groot deel van de foto's gezien van wacken van onze groep. Echt geweldig gewoon hoe ranzig en LOMP die foto's zijn! Helaarsch ga ik ze als ik ze heb niet op internet zetten ........dit i.v.m. de privacy van personen |
|
quote: Hmm.. kun je ze niet censureren (zo'n leuk zwart balkje of een blur.. kost een seconde in photoshop)? |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |