|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: *X-files whistle* |
|
quote: Shit! Ik zag net rook uit mijn kamer komen.. echter alles is nog intact behalve een stoel waarop mijn negatieven lagen... vreemd... |
|
Ok, ik kan in ieder geval vast zeggen dat ik en Cadaveria foto's hebben van: - Vomitory - Necrophobic - Borknagar - Destruction - My Dying Bride - Candlemass - Mork Gryning - Cannibal Corpse - Immortal - Macabre - Blind Guardian - Withering Surface - In Extremo - Gare mensen Ik dacht ook foto's te hebben van Bruce Dick & son, maar die kan ik zo niet vinden op de indx print, dus die zijn er niet of mislukt of toch wel.. (lekker duidelijk he) |
|
quote: LOL, "Once you pop you can't stop" he? |
|
Blaze Bruce Vertrek Frans, Sargoth, spach sargoth met kopje thee heenreis pauze, wasted spach, nagash, sargoth, zoef pils! nagash wasted steven slaap Wolf Wouter & pils wouter chaos den bestuurder terugreis zoef, frans, spach-wasted zoef, nagash pils chaosgroepje camping edguy schjipsch & luchtbed "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
Leuke foto's, maar een fukking nachtmerrie voor modemers. |
|
Erm, zelfs met de verbinding hier op de zaak gaat het traag Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
ehm pardon :D "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
heeej, dat bierblikjes-aan-touwtje-groep zijn we (undertaker + ik) nog paar keer langsgelopen op zoek naar de 'are you morbid?' groep Je moeder. |
|
quote: tja... das waar maar ik had Ruud al eerder gezien, eigenlijk zag hij mij... ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
klopt "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
voorbereiding: verdwaald: |
|
quote: Was dat nou leuk, met die jongen in de auto? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 03-09-2002 23:52] |
|
quote: ja zijn pannenkoeken waren super |
|
Hey valorian? Wanneer kon je de fotoos ophalen? Vandaag of morgen!? ALS je ze vandaag kunt ophalen, zou ik vanavond en in het weekend wel wat kunnen scannen! (Ook uit eigenbelang Wou een paar lolfotoos op mijn site zetten) I.e.g. tot vanavond! Btw: IK HAAT die Mac toetsenborden ... grrrr |
|
quote: Ik ga vandaag langs het kruidvat voor de foto's.. als ze er dus zijn (ivm vakantiedrukte zou het me niet verbazen als het een dag langer duurt, of twee, stond ook zo'n bordje namelijk) dan kunenn we ze scannen ja!.. Helaas heeft lies 'r foto's nog niet laten afdrukken, die wacht tot volgende week dan ga ik namelijk weer naar school enzo.. Aangezien zij de meeste lol foto's heeft staan, en ik vooral band foto's.. ach .. wordt iedereen de humiliation nog even bespaard he.. |
|
opschieten is niet echt jullie ding he vinnie |
|
zie het konten in de metal wereld topic voor de 1e foto van ons wacken 2002.. Het is the almighty Cadaveria vs Abbath butt touch Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
ja, en nu de rest nog ........ |
|
quote:jajaja rustig meneer ongeduld..Na een week zonder vriendje, claim ik vanavond eerst.. dan de foto's.. hooguit morgen! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Goh... wanneer heb ik DAT nou eerder gehoord... (IM) |
|
Ok ok.. (valorian hier) .. ik zal nu eerst de cannibal corpse scannen voor je.. en eentje van vomitory dan.. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
you are very kind sir |
|
quote:huh bijl en anne?? ken jij die ook? [Dit bericht is gewijzigd door Cadaveria op 06-09-2002 17:28] Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |