|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:wanne see my moose? heb je echt naakt foto's gemaakt?? Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: it's a small world hehe ja da's waar, om de 5 minuten kwamen ze wel foto's maken...was de klapband en oververhitte motor toch wel waard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote:` Dat zeg je nu... maar als het gebeurt was tijdens 175 km/u op de autobahn had die smilie vast de andere kant op gestaan [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 18-08-2002 14:39] |
|
quote: dat was ook op de snelweg met 60 mijl per uur.....de band was niet actually geklapt maar het hele profiel liep der ineens vanaf....was wel effe scary... de oververhitte motor waren we al gewend.. wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ja, ik hoorde dat jullie er ook behoorlijk lang over hebben gedaan... waren jullie ook niet op graspop en bospop? |
|
quote: yupzz....daar waren we ook..., voor bospop hoeve we maar 5 minuutjes te rijden..hihi, is eigenlijk zo'n beetje de auto van de triangel.., ooit geweest? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Mijn foto's worden morgen ontwikkeld als ik zin heb. |
|
quote: ik ben vorig jaar de zaterdagavond na bospop in de Triangel geweest ja... leuk cafe! was van plan om dit jaar weer te gaan... maar het was veel te gezellig op de camping |
|
quote: normaal moe'k daar tappen...is pas overgenomen dus nu is er nog meer metal wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
menschen on topic Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: hehe gaaf... ik zal nog wel ns verschijnen daar... roep maar op het forum als er wat te doen is in de buurt... ok, ontopic dan... mijn wacken hoogtepunten: -My Dying Bride.. ondanks dat ze 'the fever sea' niet meer mochten spelen -Candlemass, eerste paar nummers gemist omdat het was verzet .. maar verder was het heel gaaf -Green Carnation, tot mijn grote vreugde hebben ze hun nieuwe 60minuten durende nummer gespeeld -Hollenthon, zag ze voor de 2e keer... was weer heel gaaf -Immortal, zoals altijd weer leuk, ondanks dat het in de brandende zon was -Hypocrisy, ook weer lekker -Macabre, verhaaltjes zijn leuker dan de muziek maar goed... sommige nummers zijn net zieke kinderliedjes |
|
okidoki...de hoogtepunten.... - HAGGARD ...3 jaar gewacht tot ik ze eindelijk es kon zien, het was echt super gaaf, kreeg der helemaal kippevel van, wel bale dat het zo laat/kort was - EVERGREY ..4e keer, klonk erg strak - dying fetus was vettt - macabre ook - vision devine ook, fabio kan der wat van... - edguy zette as usual ook weer effe een leuk sfeertje neer - in extremo...erg duits maar erg gaaf en de rest.... de ballroom tent was ondanks de hitte weer even gaaf als vorig jaar... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ben ik verdomme Haggard vergeten... ja was heel gaaf, binnenkort ga ik ze lekker nog ns kijken.. in de zaaltje lijkt me nog gaver ohja, ook nog Borknagar, muziekaal geweldig... alleen was de sfeer lang niet optimaal.. maar dat zal wel anders zijn in de Effenaar binnenkort ohja, die tent... de enige die ik daar heb gezien was Hollenthon, geluid stond veel te hard, maar was gaaf optreden [Dit bericht is gewijzigd door Thelema op 18-08-2002 16:01] |
|
quote: waaarrr speelt haggard????????? wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Hoogtepunten: My Dying Bride Candlemass Mork Gryning Bruce Dickinson Vomitory |
|
quote: nog niks echts over bekend.. maar een concertverslaafde vriend van me zei dat ze rond februari deze kanten op kwamen... |
|
quote: yeahhh!! dat zou echt gaaf zijn !!! hopelijk spelen ze dan wel wat langer !! dan hoop ik dat ze ook in de biebob komen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
ahhh, nog een biebobster ook! hehe. leuk zaaltje, kom er geregeld.. als ik het onthoud zal ik je wel op de hoogte houden wanneer ze komen |
|
quote: thanx !!!! kom der ook geregeld...., super relaxte zaal en super relaxte mensen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Ik had ze al 2 keer eerder gezien en vond dit optreden best wel erg zwakjes. En dan doet die kutorganistie er nog een schepje bovenop door de stekker er uit te trekken |
|
quote: ja dat vond ik ook echt belachelijk!!!!!, de organisatie werd wel lekker uitgejouwd.. maar ik vond ze geweldig, ben benieuwd naar de volgende keer wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Maak anders ff een Haggard topik aan [is er nog niet]. |
|
de organisatie deed af en toe echt klote ja... moest MDB stoppen (geen tijd meer zeiden ze), en daarna kwam er echt een kutband... komop zeg, je kan de koningen van de Doom toch niet zomaar wegsturen |
|
quote: Geen zin aan. quote: Tot diep in de nacht werd er ook doorgeschreeuwd : "haggard, haggard, haggard" |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |