|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
I swallow people whole WAAAHAHAHHAHAHA ho gives a swit. Bazzio Attacks!!! |
|
ok daar ging mijn laatste beetje iamage op ZM |
|
the only pleasure is pain |
|
quote: Ja,, die zijn wel ok. Jammer alleen dat er van vier bands elk ongeveer een rolletje is volgeschoten, maar er voor de rest geen enkele band gefotografeerd is. |
|
vin zet je telefoon aan Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
VIIIIIINCEEEEEEEEEEEEEENNNNNTTTTT |
|
Hehehe... ok .. om de offtopic af te sluiten me een reactie.. toen ik hem aanzette keek echt iedereen in dit lokaal (pauze) van '!!! !! omdat hij meteen over ging (cadaveria) .. aangezien de laatste keer dat ik dat ding mee had was toen cadaveria mij zou bellen terwijl ik in een druk cafe zat (zm-meeting utrecht) had ik hem nog op vol volume staan en op de hardste meest irritante beltoon.. \ .. blast.. die blijft nu weer lekker uit. |
|
Eindelijk wat foto's ingescand, en nog niet eens alles ook Ik sta zelf nog nergens op. |
|
hehehehe toffe foto's kerel!! Suck my piss |
|
sta met foto en mini intervieuw in de nieuwe rock hard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Wie ben je dan, speel je in een band ofzo? Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
quote: hehe jammer genoeg nog niet, over een tijdje wel liep toevallig langs en toen kwam zo'n vent me intervieuwen... wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Aha. Een Betekenisloos Bestaan in de Onmeetbare Enormiteit van Ruimte en Tijd. |
|
eej McDoom helemaal vergeten dat jij ook foto's had gemaakt, wel lache ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
jippie Je moeder. |
|
Er volgt nog meer. Maar ik moet dus eerst die gekke bekken van mezelf eruit filteren. Ik heb ook nog een foto van Everzwijn toen-ie net opstond. |
|
hehe bruutheid allemaal "Je hoeft niet aan een boom te hangen om een eikel te zijn" |
|
quote: hahaha word nog wat ~ We drincken heel wat pilschners en vechten met onsch zwaard, maar luischteren naar echte Metal is waar het om gaat ~ |
|
Voor hen die het nog niet wisten, al mijn bandfoto's staan online op: http://www.wacken2002.tk - sign mijn guestbook - thx in advance |
|
Ok, eindelijk een paar foto's gevonden waar ik zelf op sta. Ok, en zoals mijn nickname al doet vermoeden ben ik niet die grote dude edit: nog meer gevonden voor de liefhebbers: http://www.unstoppableforce.de/Mag/WOA/ [Dit bericht is gewijzigd door Dunne_Hein op 24-09-2002 21:22] I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Heb je al gezien hoe charmant je op de foto's staat, Katablaster? |
|
en toen wastie weg hehehe Je moeder. |
|
Ik heb er nog een paar :-))) |
|
quote: |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |