|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: ja die ben ik ook nog tegen gekomen... welke band was dat eigenlijk... hebbum namelijk niet opt podium gezien |
|
quote: moet je niet zoveel zuipen overdag (waanbeelden) |
|
quote: euh.... zuipen heb ik helemaal niet gedaan daaro... WAS ME TE DUUR!!!! en die gast liep gewoon tussen publiek door (volges mij bij necrophobic) |
|
Die stier, dat was gewoon die gast die de bands op donderdag aan elkaar lulde en het publiek vermaakte alvorens de eerste band begon.. |
|
quote: Ik zag hem voor t eerst bij Viscious Rumors en daarna niet meer gezien... |
|
Heb er hier nog wel wat...maar moet ook nog tig fotos online pleuren: http://www.crowe.nl/photos-wacken.html |
|
quote: Coole foto's van macabre man! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Thanx, zijn wel lache ja...stonden ook aso vooraan tijdens macabre. dus dat mag wel ook... vind zelf de immortals wel erg leuk geworden... van Summer Breeze heb ik ook al pics...maar die moet ik nog layouten http://www.crowe.nl/summerbreeze/ |
|
quote:was geen band. was de openings act. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Eindelijk onze wacken foto's!!! How Will I Laugh Tomorrow When I Can't Even Smile Today |
|
Ik zie trouwens nu dat je undersign van het fantastisch ST nummer is!!! |
|
quote:yu, cult, voroal de emo-version, supervals, toch supergoed! Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
HEll yeah!!! ZE ZIJN ER!!!! Dadelijk ga ik ze inscannen. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Cool !!! ben heel erg benieuwd |
|
quote: ghehehehe da's snel Zenial |
|
ja, was zeker 1 uur service I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
hey jullie mogen blij zijn. was er 2 minuten voor sluitingstijd. Ik kan ook wachten met inscannen tot jullie iets minder sarcastisch zijn Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
Nee nee het spijt me! Niet wachten met inscannen! Zenial |
|
quote:Ik moet eerst wachten tot valorian er is. Ik weet niet hoe ik moet scannen. laat staan ze online te zetten Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote:jammer.... ik zou hetwel voor je willen doen... maar.... |
|
quote:je wwet waar ik woon? ff gedult. VOor half 10 vanavond staan ze er zeker op! Of in iedergeval een deel. Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
|
quote: Ach zo moeilijk is dat niet! Gewoon wat proberen ghehehe Zenial |
|
Gewoon wat foto's op het scannerbed leggen en op een van de knopjes drukken, als dat niet het gewenste resultaat geeft, probeer je een ander knopje. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
quote:ehm ik weet niet eens hoe die aan moet. punt 2 ik heb geen idee welk programma ik er voor moet opstarten. punt 3 ik heb geen flauw benul hoe je een foto kan bewerken (formaat, pixels???) punt 4. Ik heb geen idee hoe de leach ftp werkt. Punt 5 mijn site is niet geschikt om dingen op te slaan. punt 6 hoe zet je uberhaupt iets online.... moet ik nog verder gaan??? lijkt me duidelijk.. gedult is een schone zaak vrienden!! Op 9 december 2008 16:54 schreef Illusione het volgende: Lies, Verwoester van Edele Porseleinen Tronen! |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |