|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dan kan ik sommige foto's beter helemaal cencureren |
|
hela zijn die niet Maura en Michiel (van cremation)???? |
|
hela daar in het midden, zich een baan weg van het podium aan het werken, is dat niet malagthot??? |
|
quote: ik krijg ze ook niet |
|
quote:ik krijg ze ook niet www.error-band.tk - Melodic Death Metal |
|
Vreemd, op mijn computer doet die site het prima.... ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Eindelijk heb ik m'n fotootjes klaar en ingescand en alles, dus here we go !!! Dit is trouwens t 1e deel van wacken, 2e deel zit nog op t rolletje maar komt er ASAP aan !!! Angra Savatage Geoff Thorpe ( Viscious Rumors ) Evergrey Victor Smolski ( Rage ) [Dit bericht is gewijzigd door Mirandarijntje op 13-08-2002 19:27] |
|
quote: Evergay dus. |
|
Waar blijven de Henkka foto's btw?? [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 13-08-2002 21:54] |
|
quote: morgen kan ik waarschijnlijk echt bij een scanner (eindelijk. klote asbest weghaal mensen) |
|
Zenial |
|
ROFLMAO. Bazzio Attacks!!! |
|
eindelijk dan......... zie die spieren Mangled goes wacken zm-ers met sigaar ik ben de middelste meer volgt.......... |
|
quote: Hey Rajackar, staat je goed die glimlach . |
|
Ben jij het middelste rode kruisje vrouwtje van me??? |
|
Wie is die nerd naast hem? En waarom geen Schultenbrau? |
|
Damn, zien jullie wel foto's??? |
|
quote: hahahaha, dat is malagthot idd, die zicht een weg naar buiten probeert te banen, (nadat ik met een CC-pitje een HOOFD van zo'n gare duitser tegen me lip aan kreeg en dacht dat er niets aan de hand was maar het bloedde een beetje wel heel erg en toen ik dus de hele zooi onder de druppels op en neer zag huppen had ik ook zoiets van "euh, kan beter ff pleite gaan hier, anders zometeen mensen boos en zeggen dat ik me bloed bij me moet houwe ) maarre...WIE heb deze pic genomen?? |
|
quote: jups dat zijn ze.... heb ook nog tijd mee staan lullen... is wel coole gast |
|
quote: jups dat zijn ze.... heb ook nog tijd mee staan lullen... is wel coole gast |
|
NOTITIE AAN MEZELF: 1x een reply posten is al voldoende hoor |
|
Toen was er de knop. |
|
Guys, echt een toffe pic! Beide heren dragen excellent T-shirts IMO enneh...Dwaallicht voelde je een geest jou schouder aantikken dat je zo kwaad keek. "GRRR...DON'T FUCKING TOUCH ME!!" |
|
Nee, ik zat te kijken wat die witte kwak achterop Raj's hoofd was . |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |