|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
Heeeeee, valorian en cadaveria, WAAAAAAAAAARRRR blijven jullie foto's????!?!?!?!?! |
|
OK: voor alle mensen die het na drie keer uitleg nog steeds niet gehoord hebben: ONZE FOTO"S KOMEN VRIJDAG A.S. |
|
he? wanneer? ik versta je niet!!! |
|
quote: I'll be back... |
|
quote: Nu dus..: |
|
ROFL When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ROFL! Nog zo'n sparkle effect bij de tanden en klaar-is-kees! Die hoort in "truukfoto's"-thread!! |
|
quote: Ojaaaaaaaaaaaaaa, de Henkka foto's!!!!! Jammie... *zucht* |
|
heb ze opgesteerd naar cob met de vermelding dat de rest mislukt was enzo, en dat ze maar snel naar nederland moeten komen zodat ik opnieuw foto's kan maken |
|
|
|
Ik kan niet wachten tot de foto's van de naakte noren klaar zijn. |
|
quote: Naast mij wordt nu heel hard gehuild Iron Maiden! Is coming to get you! Wherever you are! |
|
Hehe, "naast jou" staat ook op die foto's geloof ik. |
|
Welke idioot heeft er nou foto's gemaakt van die Noren dan?? (o ja ik, maar toen waren ze niet helemaal naakt geloof ik) .. Mijn foto's komen nog een week later, want ondanks eerdere positieve berichtgeving blijken ze op mijn school toch nog niet alles voor elkaar te hebben, de boel is nog dicht |
|
quote: Volgende week: foto's van Candlemass te wacken! |
|
quote: Rofl, hier Tom's reactie (ik had die foto effe naar hem gestuurd): "hahaha fuckin funny: )" Hij kan dr wel mee lachen dus hij denkt er zelfs over om die foto op hun website te zetten (Tom is de zanger/gitarist van Evergrey even voor de duidelijkheid) Marcel |
|
Het valt ook moeilijkte ontkennen he, met zo'n pakkie an. |
|
to travel in style wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Dat slaat toch niet op je kleren hé? |
|
Woodstock? Bazzio Attacks!!! |
|
Nope, wacken |
|
quote: Zo'n foto's had ik helemaal niet van je verwacht! hmmm hmmm En sluit die topic!!! (ben niet naar WOA geweest vandaar, iedereen zit mij hier te kloten met hun fotoots) Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hee dat vind ik wel tof van hem Zenial |
|
ja wedde die slaat op mijn kleren, kei heavy metal man wait for me dragon, we'll meet in the sky |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |