![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
AA Gent-Club Brugge 6-2 Dan toch geen Champions League voor Club! ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Zo, het is weer begonnen. Standard heeft al meteen puntenverlies geleden. 1-1 thuis tegen Zulte-Waregem ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
moest 0-1 zijn signature ![]() |
|
Anderlecht - Eupen 4-1 Westerlo - Gent 0-1 Kortrijk - Club 1-0 Wat is Club toch weer kansloos ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Genk - Germinal Beerschot 2-1 Club heeft als enige topploeg verloren op deze openingsspeeldag. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
topploeg? signature ![]() |
|
Och ja... ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lierse - Standard 1-4 Jammer ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Club Brugge - STVV 4-1 ![]() Charleroi - Anderlecht 0-0 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() ![]() |
|
quote: Club nog steeds kansloos? ![]() ![]() |
|
helaas wel ja Anderlecht opnieuw met de vingers in de neus kampioen zo matig en toch gelijkspelen... tsja signature ![]() |
|
Charleroi deed dan ook niet veel moeite om te scoren hé nuja, we zullen wel zien ik vermoed (zeker met de europese matchen erbij) dat zowel club als anderlecht meerdere malen punten zullen laten liggen waardoor het redelijk in evenwicht zal blijven (en waardoor ploegen als gent en standard mss ook wel lang kunnen meedoen) ![]() |
|
mwa, ik geloof er niet echt in, maar van mij mogen ze. signature ![]() |
|
nuja, ik ben dan ook wel een club fan maar als ik het objectief probeer te zien denk ik toch dat ze een redelijke kans maken door marcos en dalmat aan te trekken terwijl ze bij anderlecht volgens mij toch wel van damme zullen missen (vooral wanneer het wat minder gaat) ![]() |
|
genk wint op gent met 0-4 ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Idd... Gent ![]() ![]() En Club heeft me idd positief verrast gisteren, maar dit vraag natuurlijk om bevestiging... volgend weekend tegen Cercle ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Standard - Lokeren 3-3 Geniale wedstrijd was dat ![]() Anderlecht - Beerschot 4-0 ![]() Gent - Eupen 2-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Hoe ging het met Club tegen Cercle? ![]() ![]() |
|
quote: Pestkop ![]() Erg is het... de verdediging staat nog steeds op losse schroeven. En dan die beschamende rode kaart van Kouemaha in de laatste minuut ![]() O ja, Genk vernederde Charleroi met 5-0 en haalt een 9/9. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote:Mooie kopstoot. ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |