![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Club - Westerlo 5-0 Alstublieft. Dankuwel! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
Inderdaad ja. Ook De Jonghe vond ik heel sterk ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Anderlecht - KV Mechelen 3-1 Och ja Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lierse - Genk 0-0 Beerschot - Gent 2-2 Gent had alweer moeten winnen, Genk daarentegen is zeer goed weggekomen. Waarschijnlijk zijn ze wel De Bruyne voor lange tijd kwijt wegens een mogelijke kuitbeenbreuk. En o ja, Lukaku dan toch naar Chelsea. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: zou erg jammer zijn voor De Bruyne (en de CL kansen voor Genk) ik vraag me af wat Lukaku nu al bij Chelsea moet zoeken, maar hij zal wel wat van Drogba kunnnen opsteken vermoed ik leuk om eens te zien dat Gent wat tegenslag kent (is al anders geweest) ![]() |
|
club 3-3 gelijk ongelofelijk dat ze een 0-3 bij de rust niet kunnen vasthouden net als tegen westerlo 2 gezichten ![]() |
|
Haha inderdaad. Voor het overige heeft Standard met 3-1 gewonnen van Lokeren. Geen enkele ploeg heeft na twee speeldagen nog het maximum van de punten ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ben iig blij dat we van dat stukske omhooggevallen dikkenekken kind van Lukaku verlost zijn. man man man ![]() En verdammt, Debruyne een half seizoen out werd er me gezegd, zo klote O_o ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: is "maar" 4 tot 6 weken vreemd dat er na 2 speeldagen niemand nog het maximum heeft, maar ook niemand nog op 0 staat ![]() ![]() |
|
Hmm, alsnog te lang... ![]() Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
Stijnen naar Beerschot. Dit... wordt... episch! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: Terminaal Uitschot ![]() ![]() ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Heerlijk toch, Stijnen naar die kutploeg... met die kuttrainer. Ik vind het geweldig ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Vercauteren kiest ook duidelijk voor de dollar$ Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness ![]() ![]() ![]() |
|
je kunt het hem niet kwalijk nemen vind ik, al is de timing wel erg kut en is het best ironisch dat hij zo hamerde op een transferstop bij Genk, maar er dan zelf vandoor is ![]() ![]() |
|
quote: ![]() signature ![]() |
|
Gent - Standard 3-1 Genk - Zulte Waregem 2-2 Club - OHL 1-0 Club is alleen leider ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Oei, hoop het ook niet. Hij moet maandag in Nijmegen zijn om zijn staande ovatie en zijn huldiging als clubtopscorer aller tijden en Nederlands topscorer in ontvangst te nemen. En hij mag Zimling ook wel even meenemen wat mij betreft, die moet ook nog een applausje krijgen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Almeback ook dacht ik idd hopen dat het niet te erg is want rafaelov kan wel eens een schorsing voor enkele speeldagen krijgen, zou toch een zwaar verlies zijn club als eerste enige leider, dat mag voor mij gerust zo blijven ![]() |
|
quote: domme domme rode kaart wel signature ![]() |
|
Anderlecht heeft met 0-1 op Lokeren gewonnen, maar had geluk dat het geen 5-1 was. Allemaal dankzij Proto. [Dit bericht is gewijzigd door cataclysm child op 15-08-2011 13:34] Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: neem 5-2 want Suarez heeft een ferme kans laten liggen op 0-2 neemt niet weg dat het een wonder is dat ze gewonnen hebben [Dit bericht is gewijzigd door Tool-fan op 15-08-2011 13:43] ![]() |
|
Cercle - Genk 3-2 Westerlo - Gent 2-3 Anderlecht - Bergen 2-2 Zulte Waregem - Club 1-1 Standard - Kortrijk 3-1 De topploegen zijn momenteel nog lang niet top... Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |