|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
van de 18 of zo dit jaar 13 kopbaldoelpunten. Bij stilstaande fases een degelijke afwerker signature |
|
Hrm, klinkt goed. Ik hoop dat we genoeg geld hebben om hem te strikken, ik begrijp dat er aardig wat clubs voor die jongen op de loer liggen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
een typische Brugge Speler eigenlijk, PSV'achtig signature |
|
quote: Idd, mag van mij zo naar Club komen En Standard Faustian Spirit of the Earth |
|
Nee, naar ons! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ok dan, zullen wij nog wat verder kwakkelen Faustian Spirit of the Earth |
|
Elrio Van Heerden verlaat Club voor de Blackburn Rovers. Zat eraan te komen, maar toch jammer Faustian Spirit of the Earth |
|
ja... hoe zittet met de eindronde in 2de? signature |
|
Eeeeeuhm, Dender en Roeselare staan er het beste voor op dit moment. Faustian Spirit of the Earth |
|
no changes dus signature |
|
Roeselare gewonnen van Lierse en zo goed als zeker van behoud. Faustian Spirit of the Earth |
|
verreassing signature |
|
Vleminckx tekent voor vier seizoenen bij NEC 05/06/2009 16:09 EXCLUSIEF - Bjorn Vleminckx speelt vanaf komend seizoen voor NEC. De 23-jarige aanvaller komt over van KV Mechelen en tekent een contract voor vier jaar in Nijmegen. Vleminckx scoorde in zijn tweede seizoen voor KVM twaalf keer in 29 wedstrijden. De aanvaller had in België nog een contract tot medio 2011. Hoeveel NEC betaalt voor Vleminckx is niet bekend. Naast de interesse van NEC kon de aanvaller rekenenen op belangstelling van Belgisch kampioen Standard Luik, AA Gent, Karlsruher SC en FC Utrecht. Bron: voetbal International -------- Nou, ik ben benieuwd of het wat is! She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
NEC? een middenmoter? Vleminck komt er wel ja signature |
|
Nederlandse middenmoter is nog altijd een stap vooruit ten opzichte van een Belgische middenmoter Bovendien is de Nederlandse competitie in zijn geheel een paar stappen hoger, en biedt het een beter platform voor Vleminckx om zich bij een grote club in beeld te spelen. Bij ons heeft hij namelijk een grote kans op veel speeltijd, gezien onze belabberde voorhoede afgelopen jaar. Dat is bij een club als Standaard Luik nog maar afwachten. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Ik hoop dat jullie er veel plezier aan beleven, erg fijne speler Faustian Spirit of the Earth |
|
Roeselare wint de eindronde en blijft dus in eerste klasse Faustian Spirit of the Earth |
|
Ach, is FC Dender (spel ik dat goed zo?) eruit? Bart van den Eede heeft een paar jaar geleden nog voor ons gespeeld, een goede spits Zal nu alleen wel lang en breed over zijn top zijn. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Jep, Dender naar tweede klasse idd. Hadden ze Boskamp maar niet moeten buitensmijten. En ja, Van den Eede is idd over zijn top. Veel geblesseerd geweest ook. Faustian Spirit of the Earth |
|
Club Brugge heeft in zijn eerste serieuze oefenmatch onder de nieuwe trainer Adrie Koster een beschamende 0-5-nederlaag geleden. Op het veld van Koksijde smeerde Zulte Waregem blauw-zwart forfaitcijfers aan. Koster kan wel excuses inroepen voor deze blamage: sterkhouders Stijnen, Akpala, Dirar, Vargas, Klukowski, Geraerts, Kruska en Alcaraz konden niet aantreden, waardoor er enkele beloften moesten opdraven. Nog vanavond won AA Gent knap zijn oefenwedstrijd op het veld van FC Twente, tweede in de voorbije Nederlandse competitie. Wils en Leye scoorden. Germinal Beerschot blikte derdeprovincialer Schelle in met 1-11. Malki scoorde drie keer, De Decker en Faris Haroun elk twee keer. Ryan Donk De Nederlandse nieuwkomer Ryan Donk ging dus zwaar onderuit. Voor doelman Lenaerts kreeg hij naast de ervaren aanvoerder Clement nog Vermeulen en belofte Kristof D'Haene naast zich. Op het middenveld stonden met Voskanian en De Rechter nog twee beloften. Sonck was de eenzame spits. Na enkele kansen voor Club schilderde Berrier aan de overzijde een vrije trap op het hoofd van Karel D'Haene en het stond 0-1. Nog voor rust werd het 0-4 na goals van Roelandts (2) en Meert. Cleber Koster greep in bij de rust en verving het hele team op uitzondering van doelman Lenaerts. De Mets, Ciman, Kucera en de Braziliaanse aanwinst Cleber speelden nu achterin. Djokic werd de eenzame spits. De van Boussu Dour (het vroegere Francs Borains) overgekomen Chevalier maakte er al snel 0-5 van. Dahmane speelde sterk na de rust, maar kon de eerredder niet scoren. Zaterdag speelt Club zijn volgende oefenmatch tegen SV Roeselare op het veld van Wingene signature |
|
Geen ramp, beter nu dan over een maand. Faustian Spirit of the Earth |
|
Club Brugge - AZ 1-0 Deeze wedstrijd was natuurlijk geen echte waardemeter, maar het kan voor Club wel motiverend werken Faustian Spirit of the Earth |
|
Tegen Lahti was het nie om te Lahen btw Cercle Brugge heeft stadsgenoot Club Brugge ongewild wat extra publiciteit verschaft. Groen-zwart lachte op de officiële ploegfoto de tanden bloot voor de reclamepanelen van Dexia, al jaar en dag de shirtsponsor van Club Brugge. "Een vergissing", klonk het bij Cercle Brugge. Eentje die gerust kan tellen! (dea) XDDDDD signature |
|
commerciële humor jqsdqkjlkljqsdJKLSDDQ signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |