![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ik hoop dat ze Dirar toch tot het einde van het seizoen kunnen houden, na Vadis vind ik hem nog steeds onze belangrijkste man. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ik hoop het ook, maar een speler die met zijn hoofd bij een andere ploeg zit... ![]() |
|
OHL - Gent 2-3 Lierse - Standard 0-2 Jammer. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Zeker jammer voor OHL, want voornamelijk in de eerste helft hadden ze enkele mooie kansen. ![]() |
|
Anderlecht - Genk 4-2 Club - Beerschot 5-1 ![]() Een erg efficiënt Club dat zonder veel problemen kon winnen. De overwinning van Anderlecht was op zich ook wel verdiend, al moest Wasilewski natuurlijk na zo'n 10min al rood gekregen hebben. 1. Anderlecht 53 2. Gent 46 3. Club 46 4. Standard 44 5. Kortrijk 39 6. Genk 37 ![]() |
|
Mooie voetbaldag. Ik geef het niet graag toe, maar ik heb genoten van Anderlecht ![]() En Club idd met een erg mooie zege ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Genk - Lokeren 0-1 Het zal nog lastig worden voor Genk om de top-6 te halen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
zucht... Standard - Anderlecht gekeken. wat een ongelofelijk slechte ervaring. In België maakt het dus echt geen kloot uit hoe wie je bent en zelfs niet hoeveel geluk je hebt (penality, flaters, ...). Koop gewoon meer sterke spelers (over) en duw twee keer door iedere match. Meer heb je niet nodig. Dit Anderlecht wordt zonder problemen 5 jaar op rij kampioen ![]() Standard en Brugge hebben dringen geld nodig als ze ooit nog willen meedoen [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 12-02-2012 17:32] signature ![]() |
|
quote: ik vrees dat je gelijk hebt, maar hoop tegen beter weten in. anderlecht moet nu tegen mindere ploegen spelen en daarin laten ze wel vaker punten liggen standard had vandaag de kansen om echt wel ruim te winnen maar kampioen word je vaak door de matchen die je slecht speelt toch te winnen ![]() |
|
club 1-3 gewonnen op Gent! ![]() en naar wat ik gehoord/gezien heb... was Club best wel sterk dus wie weet gaan we toch nog enige spanning krijgen voor de titel 1. Anderlecht 56 2. Club Brugge 49 3. Gent 46 4. Standard 44 5. Kortrijk 40 6. Cercle 40 7. Genk 37 Genk zal inderdaad nog ferm zijn best mogen doen om PO1 te halen ![]() |
|
Gent was dan ook wel heel zwak, maar Club speelde het redelijk perfect eigenlijk. En Standard heeft het zichzelf aangedaan gisteren, in de tweede helft leek het nergens meer op. Anderlecht was helemaal niet indrukwekkend vond ik. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Westel ![]() ![]() ![]() |
|
Westerlo zal waarschijnlijk play off 3 moeten spelen, maar dat wil daarom nog niet zeggen dat ze zakken. Standard heeft het inderdaad zelf uit handen gegeven, want bij de rust moesten ze eigenlijk al minstens 2-0 voorstaan ![]() |
|
Anderlecht maakt een uitermate zwakke indruk tegen AZ, staan die echt bovenaan in Belgie? Mag hopen dat ze een off-day hebben dan? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Was het zo slecht? En speelde AZ een beetje goed? ![]() |
|
Anderlecht was idd erbarmelijk, AZ was heer en meester. Er is een groot verschil tussen Anderlecht in thuiswedstrijden of uitwedstrijden. In thuiswedstrijden zijn ze meestal echt superieur. En in de topmatchen hebben ze dit seizoen enkel op het veld van Club punten verloren, de rest allemaal gewonnen. Ik weet ook niet wat er scheelde met Anderlecht vandaag, maar ze kunnen echt veel beter dan wat ze vandaag toonden. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Net de samenvatting gezien en AZ was wel goed, maar als die een beetje draaien en iedereen is fit spelen ze veel Europese subsubtoppers aan gort. ![]() |
|
Lokeren - Gent 1-1 Bergen - Genk 1-2 Goed dat Gent punten laat liggen en ook goed dat Genk wint, want die horen imo toch thuis in Play Off I. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Daar heb je 2 keer een feit ![]() ![]() |
|
Anderlecht - Westerlo 3-1 Zulte - Standard 4-2 Club - Kortrijk 2-1 (wel een blessure voor Stenman :s) 1. Anderlecht 59 2. Club Brugge 52 3. Gent 47 4. Standard 44 5. Cercle 43 6. Genk 40 7. Kortrijk 40 ![]() |
|
Vreselijk, die blessure van Stenman. Na die 6 maanden revalidatie voor z'n heup, kan ie nu weer minstens 6 maanden revalideren... heel erg. En hij was toch een van onze sterkhouders geworden ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gent - Bergen 2-0 Vandaag nog: Standard - STVV, Lierse - Anderlecht en Genk - Club Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Lekker van Genk. ![]() ![]() |
|
ik vind van niet ![]() slecht speelde club nochtans niet, maar als je zo'n kansen niet benut... dan krijg je het deksel op de neus standard en rsca spelen elk 0-0 gelijk tegen stvv en lierse club dus 3-0 verloren van Genk 1. Anderlecht 60 2. Club 52 3. Gent 50 4. Cercle 46 5. Standard 45 6. Genk 43 Door de zege van Genk staan ze nu 3 punten voor op Kortrijk, ik denk dat we dus de 6 ploegen kennen die PO1 zullen spelen. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |