![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Volgens mij is dat de minimale afkoopsom in zijn contract. Al zal NEC wel water bij de wijn willen doen, want we hebben het financieel ook erg zwaar dezer dagen. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-11-2010 19:35] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: VanDamme kostte bijna zoveel, daar gingen ze ook voor signature ![]() |
|
En Bjorn is momenteel topscorer in Nederland, dus die is toch wel wat meer waard. Centjes!! ![]() She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Van Damme overigens naar Standard, dus nu zou Club al helemaal genoeg reserves moeten hebben. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Vleminckx zou ik zeker niets op tegen hebben maar had liever van damme zien komen eigenlijk ![]() nuja, we zien wel ![]() |
|
4 miljoen is zowel voor Van Damme als voor Vleminckx veeeeeel te veel. Als ze dat bedrag nu durven uitgeven zijn ze echt niet goed wijs. Neemt niet weg dat ik Vleminckx wel graag zou zien komen, heeft echt nog een typisch Club-profiel. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ja, een echte strijder wel veel geld idd, maar Vleminckx zie ik dat wel goedmaken, een loyale kerel ook, en veel hoger zal hij niet kunnen mikken, weet hij ook wel signature ![]() |
|
Lokeren - Standard 2-1 ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Eupen - Gent 0-3 In tegenstelling tot Club en Standard lijkt Gent me wel een titelkandidaat. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
club 4-3 tegen westerlo wat een gekke wedstrijd, en bijna weer punten verloren rsca 1-2 op zulte als je die ene kans afmaakt, nja efficiëntie is ook een kwaliteit zeggen ze dan ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() signature ![]() |
|
genk 0-1 op gba rsca 40 genk 39 gent 35 lokeren 32 standard 30 club 27 liever genk dan rsca of gent, dus ben ik ergens wel blij met hun winst lokeren blijft het verrassend goed doen ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: + veel al altijd geweest en zal altijd zo blijven ![]() ![]() |
|
![]() NIET ANDERLECHT signature ![]() |
|
Liefst Gent ook niet eigenlijk ![]() Doe dan maar Genk dit jaar. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Er is maar een club waar ik fervent anti van ben en dat is Terminaal Uitschot ![]() Is plek 15 in Belgie nacompetitie? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
Als ik me niet vergis (kut play offs) klopt dat ja. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
15 en 16 moeten een stuk of 5x onderling tegen elkaar spelen ofzo er is maar 1 land waar zoiets mogelijk is natuurlijk ![]() |
|
nummer 14 doet toch weer mee voor europees voetbal of niet? wel dus. ik snap nog steeds de achterliggende gedachte niet. [Dit bericht is gewijzigd door bokaj op 07-12-2010 3:04] ![]() |
|
KV Mechelen - Club 0-1 ![]() Tijdens de wedstrijd was de sfeer langs Malinwa-kant (nochtans geweldige supporters meestal) al grimmig, maar na de wedstrijd werd het echt te gortig: http://www.sporza.be/cm/sporza/videozone/MG_sportnieuws/MG_voetbal/1.922628 ![]() O ja, de play-offs worden vanaf volgend jaar afgeschaft ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Gent - Charleroi 2-1 Standard - STVV 1-0 Genk - Eupen 5-1 Blurgh, blurgh en blurgh. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
sterk van Vossen, meteen 2x scoren in een half uurtje club wint eindelijk nog eens 2 matchen na elkaar enja, terug naar 18 ploegen is kut play-offs op zich vond ik niet slecht, maar niet in de vorm zoals ze nu waren (dus op zich geen slechte zaak dat ze daarmee stoppen) ![]() |
|
Ik ben op zich ook niet tegen de play-offs, maar wel tegen het systeem van halvering van punten. Ofwel begin je de play-offs met het aantal punten dat je hebt verzameld ofwel begint iedereen gewoon vanaf 0. Enkel PO2, dat was ronduit belachelijk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |