![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
2-1 verloren Over de rol van de scheids spreken we maar beter niet. Standard - Kortrijk 2-0 1. Anderlecht 45 2. Club Brugge 38 3. Gent 37 4. Genk 35 5. Standard 32 6. Kortrijk 28 Bij deze kennen we met zekerheid de kampioen. Club zal zich nog mogen herpakken om 2de te blijven. Dinsdag thuis tegen Standard, terwijl het woensdag Anderlecht - Gent is. ![]() |
|
Mja de scheids viel nog mee, de lijnrechters daarentegen. Maar goed, Club is gewoon te wisselvallig. Nu maar hopen op de 2de plaats. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Ik hoop dat club 3de word en moet strijden tegen cercle voor europees ticket . Zou leuke match worden ![]() aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
quote: Daarvoor zouden ze 4de moeten worden en moet Cercle natuurlijk nog eerst groep A winnen en dan nog die wedstrijd tegen de winnaar van groep B ![]() |
|
quote: Ah ik dacht dat het 3de was . 1 en 2 is voor champions league dan ( voorronde ? ) en 3de europa league ? aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Inderdaad samen met de beker winnaar Lokeren. ![]() |
|
ok ben eindelijk mee ![]() aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
quote: waarom afschaffen als je nu toch eindelijk mee bent? ![]() Ik ben er ook niet echt een voorstander van, hoewel je toch moet zeggen dat het voor wat spanning zorgt. ![]() |
|
Club - Standard 2-0 Geen hoogstaande pot voetbal, maar wel een makkelijke en verdiende zege voor Club. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Anderlecht - Gent 1-0 Kortrijk - Genk 3-4 Anderlecht kan zondag kampioen worden op eigen veld tegen Club. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat zou erg pijnlijk zijn. Ik vrees dat het ook zal gebeuren aangezien ze genoeg hebben aan een gelijkspel. Zou natuurlijk wel heerlijk zijn om hun feestje te vergallen door daar mooi te gaan winnen ![]() ![]() |
|
Anderlecht - Club 1-1 Anderlecht (terecht) kampioen, maar de manier waarop is weer 'prachtig'. Club komt na 70 minuten oververdiend 0-1 voor en het had toen al minstens 0-2 moeten staan. Club lijkt de wedstrijd redelijk makkelijk uit te kunnen spelen zowaar en zou eindelijk nog eens kunnen winnen op het veld van de vieze Brusselaars (en hun titel wat uitstellen)... tot Almebäck het plots nodig vond om in minuut 93 een penaltyfout te begaan. Top ![]() ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Echt é, terwijl Bojan de bal zomaar had weg te botsen. Dit is zeer zwaar balen! Ok, Anderlecht is terecht kampioen, maar de manier waarop ze vandaag de titel pakken... Er werd niet eens meer afgetrapt na de penalty. ![]() |
|
dit is voor een zeeeeeeer lange tijd mijn laatste post over de Belgische compitie. De meeste mensen hebben een favoriete ploeg, wanneer ze voetbal kijken. Dat gaat dan over het imago, de historie, de plaats van afkomst, de spelers of godbetert... de kleuren. Ploegen hebben een bepaalde stijl van spelen, daar kun je voor of tegen zijn. Ze kunnen ook geluk hebben, winnen terwijl ze minder goed of minder aantrekkelijk spelen of minder kansen creëren dan de tegenstander bijvoorbeeld. Dat is soms irritant, soms ook net niet, maar dat is deel van het spel. Wat ook deel van het spel is - helaas - is dat de ploegen met de meeste centen de meeste kans hebben om kampioen te worden. Op zich niet zo erg, behalve dan het feit dat er in België één ploeg torenhoog bovenuit schiet. Naïef om dat niet te willen inzien, maar kom, het blijft een spel. Wat geen deel van het spel zou mogen zijn is de manier waarop de winstmarges van het geld nog groter worden door scheidsrechterlijke beslissingen. Dat is op cruciale momenten nogmaals gebleken. Bewust of onbewust, ik spreek er me niet over uit, maar het heeft imo niet meer met het spel te maken. In Engeland zouden commentatoren schande roepen, hier is er haast geen haan die er naar kraait op journalistiek geboed, gewoon, omdat men het gewoon is. Ik ben Barça-fan en baalde toen Chelsea doorging, maar dat was uiteindelijk wel fair behaald, ook al was het niet naar mijn smaak. Wat in België gebeurt is smaakloos, degoutant zelfs. bye bye Belgisch "voetbal", het is genoeg geweest Genk, Brugge, Standard, zoekt ulle ne sjeik aub! "Dame Fortuna" zoals de journalisten van de Radio het noemen, zal ook aan jullie kant komen staan... Tot dan is het gewoon Anderlecht dat nu en dan eens de titel verliest, niet een andere ploeg die ze wint [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 06-05-2012 20:19] signature ![]() |
|
Anderlecht kampioenen!!! ![]() ![]() |
|
Net als Ajax ![]() signature ![]() |
|
Beiden hun 31ste... toeval? ![]() ![]() |
|
En Genk gewonnen op Standard... kan nog gaan spannen voor Club's tweede plaats ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Dat is een feit. Donderdag moeten ze naar Genk. ![]() |
|
quote: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
The Best in welk onderdeel van het hedendaagse voetbal is natuurlijk een andere vraag ![]() Op basis van de reguliere competitie verdienen ze deze titel natuurlijk. Ze hebben dan ook met ruime voorsprong de sterkste kern. (hoe dit komt laten we even voor wat het is) Als je echter naar die PO's ziet... Nuja, het is niet dat er een ander team wel bovenuit steekt natuurlijk. ![]() |
|
Hop Forza Racing voor de 2e plaaaaats!!! Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... ![]() |
|
quote: hehe feit . Ja misschien wel , maar echt mooie wedstrijden heb ik in de play - offs niet gezien aj moe kakken moej kakken ![]() |
|
Maximum aantal reacties is bereikt. Dit topic is automatisch afgesloten door Slotje ![]() ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |