![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
ze zijn te pakken, maar de pakkers zijn nog veel meer te pakken signature ![]() |
|
nja, ook weer een feit enja, club kan ook weer fel zakken ik hoop dan ook dat club nu eindelijk vertrokken is zolang Vargas op zo'n niveau blijft spelen moet het toch doenbaar zijn (en hopelijk draait de ploeg tegen dan wel) ![]() |
|
quote: Mooi. Dus ze hoeven Chatelle niet terug? She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
|
quote: Lijkt me niet, zou daar toch amper speelkansen krijgen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() Die Owusu maar kansen missen, scoort die ooit wel? ![]() ![]() |
|
echt niet ![]() Anderlecht de grote winnaar, iedereen verliest punten of spitsen behalve zij signature ![]() |
|
Sint Truiden gaat winnen :') ge gaat 't zien niet dus. Deen Führer. http://liezeneven.wordpress.com/ ![]() |
|
![]() ![]() ![]() |
|
wist niet dat bous zich ook al bezig hield met reclamespots ![]() |
|
Triestig, dit komt niet meer goed. Een halfrotte spelersgroep, een naïef bestuur en een trainer-gentleman die niet op tafel durft kloppen. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: vrees er ook voor maar toch... speelden ze weer niet zo slecht (goed ook niet, dat zeker) en verdienden ze niet te verliezen, maarja heb ik al te vaak kunnen zeggen dit jaar ![]() |
|
Idd ja, er scheelt altijd wel iets he. De tijd van excuses is voorbij, of dat zou toch moeten. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Niet zo aanstellen! Het kan erger. Je kon ook Fortuna Sittard supporter zijn ![]() ![]() |
|
quote: ![]() ![]() |
|
Genk - Gent 1-2 Gent heeft echt oneindig veel geluk gehad. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Standard - Lierse 7-0... pijnlijk Anderlecht - Charleroi 4-1 Een zwak Anderlecht dat pas na twee rode kaarten voor Charleroi erop en erover kon gaan neemt de leiding over van Genk. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
![]() ![]() |
|
standard begint blijkbaar op dreef te komen (hoewel Lierse ze ook wel weinig in de weg legde) nja, anderlecht... het zou erg geweest zijn als ze het tegen 9 charleroi spelers niet konden afmaken (nuja, wat doet Charleroi ook in 1ste klasse? ik vraag het mij al meerdere seizoenen af) gent idd erg veel geluk gehad, maar dat is niet nieuw ![]() |
|
2-1 verloren op stvv het lijkt maar nooit te stoppen stijnen heeft geen enkele bal moeten pakken, maar zich wel 2x moeten omdraaien terwijl club de kansen maar bleef missen ik hoop dat ze een spits kopen die wel kan scoren ![]() |
|
Koster mag van mij vertrekken, dit kan zo niet meer. Misschien kan hij er niet aan doen, ik weet het niet, maar puur op de resultaten bekeken kan je niet anders dan hem de bons geven. Alleen lijkt het bestuur dat niet te willen, want ze hebben opnieuw hun vertrouwen in hem uitgesproken. Ik heb niks tegen de persoon Koster en hij heeft Club idd weer mooi doen voetballen, maar daar koop je niks mee. Zo domineren tegen STVV en tóch nog verliezen, je moet het maar kunnen. Dus de efficiëntie is er niet, zowel voor- als achteraan en we pakken te veel domme rode kaarten. En dan haalt Koster nog de twee flankspelers eraf, Dalmat en Dirar, die veruit de twee besten op het veld waren. Onbegrijpelijk. Koster heeft veel beter materiaal tot z'n beschikkig dan z'n voorgangers Ceulemans, Ferrera, Janevski en Matthijsen, maar haalt veel slechtere resultaten. Club moet eindelijk maar eens conclusies gaan trekken. Nieuwe trainer, gerichte versterkingen kopen (ervaren spits, ervaren middenvelder en een goeie linksback) en Devroe mag z'n scouting toch ook eens gaan herzien. Anders komt het nooit goed. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
ik denk niet dat club beter af zou zijn met een andere trainer dus van mij mag/moet Koster zeker blijven ![]() gerichte versterkingen zijn inderdaad zeker nodig devroe zen scouting... hij heeft ook Vargas gehaald? daarbuiten vind ik het zelfs allemaal goede spelers, enkel mentaliteit ... ik hoop dat donderdag beterschap kan brengen match heeft toch geen belang meer (tenzij je rekening houdt met dat waterkansje) dus kunnen ze daar eigenlijk zonder druk gaan spelen, misschien dat dit kan helpen ![]() |
|
Stijnen weinig vertrouwen, slaat meer weg dan hij pakt als er al iets komt Hoefkens is een vechter van der Heyden? kan die wel iets extra brengen? Van Gijseghem valt te licht uit Marcos? Wie? Geraerts. Please... ze hebben al veel lichtere spelers laten vertrekken (Sonck, Daerden, die gast van Cercle met zijn ingooien, Roelandts, Smolders). Een vechter zonder vernuft Dalmat: soms een goeie actie, meestel middenmoter Dirar: veeeel te veel kansen nodig Odjidja: wisselvallig, goeie speler though Perisic: scoort die ooit nog eens? Kouemaha: veeel te overhaast Blondel: tja Akpala: ![]() De Vlieger ok Simaeys ok, maar net als Maertens te traag Donk : te licht Vargas: prima speler. Talent signature ![]() |
|
'Club Brugge heeft belangstelling voor Eredivisie-topscorer Vleminckx' Maandag, 29 november 2010 om 09:10 Björn Vleminckx staat eventueel voor een terugkeer naar België, zo schrijft Het Nieuwsblad maandag. De aanvaller van NEC is bezig aan een uitstekend seizoen en is met twaalf doelpunten zelfs topscorer van de Eredivisie. Vorig seizoen kwam de 24-jarige aanvaller uit België tot acht treffers. Volgens het dagblad heeft Club Brugge meer dan gemiddelde belangstelling. De werkgever van trainer Adrie Koster verkeert al weken in een vormdip, maar desondanks staat de positie van de Nederlander niet ter discussie. Het gebrek aan doelpunten is echter niet het grootste manco van de Bruggelingen. In zeventien wedstrijden maakte de ploeg van Koster 33 doelpunten. Vleminckx was zondag bij de thuiswedstrijd van zijn ex-werkgever KV Mechelen tegen Zulte-Waregem. Tegenover de media liet de Belgisch international weten dat hij van NEC een spreekverbod had opgelegd gekregen. Eerder deze maand zei trainer Wiljan Vloet echter dat Vleminckx daar zelf om had gevraagd. Het contract van de enkelvoudig international in Nijmegen loopt medio 2013 af. ------- Vier miljoen zouden wij zeer blij mee zijn. Wanneer komen jullie kopen? Niet dat ik Bjorn graag zie gaan in zijn huidige vorm, maar we hebben het geld helaas harder nodig. [Dit bericht is gewijzigd door Mark op 29-11-2010 19:13] She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |