![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
![]() signature ![]() |
|
zeker weten!! al vrees ik ervoor dat standard kampioen zal worden nuja, dit zou aantonen hoe zielig die halvering van de punten eigenlijk is ![]() en ook maar een vreemde situatie voor club ze weten niet of ze barrages moeten spelen of niet, zou toch allemaal niet mogen ![]() ![]() |
|
![]() signature ![]() |
|
quote: 4de in de stand speelt tegen winnaar PO2 (westerlo normaal) voor europees ticket TENZIJ ... bekerwinnaar al reeds europees ticket heeft (standard), dan speelt nummer 5 tegen westerlo en is nummer 4 zeker van europees ticket ![]() |
|
dus Gent - Westerlo kan ook? signature ![]() |
|
quote: inderdaad ![]() ![]() |
|
Klopt niet helemaal: als Westerlo de beker wint moet Gent tegen Westerlo. Als Standard toch de beker wint, moet Westerlo alsnog tegen Club twee barragematchen spelen om te bepalen wie in welke voorronde van de EL terechtkomt. Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
quote: ahn? ik was dus zelf niet mee blijkbaar ![]() ![]() |
|
Omdat Westerlo Play-off II wint, is Club Brugge meteen verzekerd van een ticket voor de Europa League-voorronde. Als Westerlo zaterdag de bekerfinale tegen Champions League-ganger Standard wint, speelt het de vierde voorronde van de EL, Anderlecht de derde en Club Brugge de tweede voorronde. Als Westerlo de finale verliest, speelt het op 25 en 29 mei nog twee barragewedstrijden tegen Club, de nummer 4 van Play-off I. De winnaar daarvan krijgt een ticket voor de derde voorronde, de verliezer voor de tweede. Anderlecht is in dat geval zeker van de vierde voorronde. ![]() |
|
Ach zo, dat van Westerlo - Gent klopt dus ook niet... geraak er nog maar eens aan uit ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Go Genk straks! ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
tonen ze live??? signature ![]() |
|
quote: ik snap het niet ![]() signature ![]() |
|
signature ![]() |
|
Mavinga heeft Carcela vol in het gezicht geraakt. De Marokkaan is buiten bewustzijn. Heel ernstige blessure. Iedereen is van de kaart. Tchité en Witsel zijn aan het huilen. Nieuwe update over de situatie van Carcela: de neus en het kaakbeen zijn gebroken. Ook is de Marokkaan enkele tanden kwijt, vandaar de grote hoeveelheid bloed. ![]() ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2011 21:30] signature ![]() |
|
En daar krijg je maar geel voor? ![]() ![]() |
|
baaah! [Dit bericht is gewijzigd door Hypnos op 17-05-2011 21:43] signature ![]() |
|
Op teletekst staat dat hij geel heeft gekregen. Dat zou wel kut zijn want dan kan hij geen extra straf meer krijgen zoals een schorsing voor een wedstrijd of 20. ![]() |
|
sorry, wel geel BAH! signature ![]() |
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
djeezes fukkin christ zeg. Van mij mag Genk nu wel grandioos verliezen, zo wil je toch geen kampioen worden ![]() signature ![]() |
|
Flinke schop idd! ![]() Ik zag net trouwens de stand daar. 9 gespeeld, 50 punten. Knap! ![]() |
|
Genk oververdiend kampioen op basis van het hele seizoen ![]() Faustian Spirit of the Earth ![]() |
|
Genk is nieuwe kampioen karaté na een geweldige trap in de buurt van het doel. Wow, daar wordt Bruce Lee zelfs bang van. ![]() |
![]() |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |