|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
quote: ik hoop het zou erg mooi zijn, zeker als je u bedenkt dat volgend seizoen de kampioen rechtstreeks naar de CL mag (i.p.v. voorronde te moeten spelen) |
|
Verloren moeite, daarop hopen... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Genk - Anderlecht 1-0 Anderlecht ligt uit het titeldebat Faustian Spirit of the Earth |
|
signature |
|
Domper. |
|
erg mooi! |
|
quote: Nu die van Standard Liege nog... Here's your knife back, I finally got it out of my back. I'm sure you'll be needing it again soon... |
|
Gent - Lokeren 2-2 Standard - Club 1-0 Club was alweer te zwak voor woorden... 1. Genk 47 2. Standard 44 3. Anderlecht 41 4. Club 34 5. Gent 33 6. Lokeren 28 Faustian Spirit of the Earth |
|
jammer genoeg wel, maar het zat ook weer niet mee hé penalty kort voor rust kan wel zijn effect hebben ochja, 4de plaats behouden en dan barrage voor europees ticket (tenzij standard beker wint) |
|
cercle brugge poele winnaar nu nog winnen tegen westerlo en dan mss tegen club strijden voor europees ticket aj moe kakken moej kakken |
|
Ik zou een Brugse derby wel zien zitten eigenlijk, altijd leuk. Faustian Spirit of the Earth |
|
en zeker als het om europees ticket zou gaan . zal wel veel spektakel opleveren denk ik aj moe kakken moej kakken |
|
Waarschijnlijk wel... en de Brugse derby's zijn sowieso al erg beladen. Faustian Spirit of the Earth |
|
Godverdomme, gaat ANderlecht nu Vargas kopen? signature |
|
Laat het uit... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: dat kun je niet menen? :s al betalen ze er 10 miljoen voor |
|
Zowaar een 3-0 overwinning voor Club tegen Genk hopelijk verliest Genk hierdoor hun titel niet Club heeft trouwens de komst van Victor Vazquez afgerond. een 24-jarige aanvallende middenvelder uit de B-ploeg van Barca (zat daar al van zijn 9 jaar) |
|
zolang Anderlecht het niet wordt signature |
|
quote: dat is een feit maar ik gung het genk ook wel veel meer dan standard |
|
Inderdaad. Maar in de eerste plaats ben ik nu een tevreden supporter vanavond. Niet normaal hoe sterk Club plots was... Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: ik zag de samenvatting en heb de fases gelezen op sporza ik vroeg me onmiddellijk af waarom ze dit nu pas kunnen maar beter laat dan nooit natuurlijk |
|
Lokeren - Standard 0-1 Anderlecht - Gent 4-1 Heeeeel erg gevleide zege voor Standard. Lokeren was heel de wedstrijd beter en werd zuiver bestolen op het einde door een niet geloten penaltyfout. Anderlecht was blijkbaar bedroevend zwak voor de rust, kwam 0-1 achter en maakte net voor de rust onverdiend 1-1. Na de rust stelde Gent, zoals gedurende de hele play offs, niets meer voor. Standard komt dus op gelijke hoogte van Genk, Anderlecht nadert tot op 3 punten. Dit weekend is het Gent - Genk en Standard - Anderlecht. Zowel Standard als Anderlecht moeten wel voor Genk eindigen, bij een gelijke stand na de PO's zijn de Limburgers altijd kampioen. 1. Genk 47 2. Standard 47 3. Anderlecht 44 4. Club 37 5. Gent 33 6. Lokeren 28 Faustian Spirit of the Earth |
|
just, doordat de rest een half puntje bij heeft gekregen (met die halvering) jammer dat standard heeft gewonnen, maarja, eens je in die winning mood zit... dan pak je ook punten zonder goed te spelen voor 1x ben ik "blij" dat rsca wint (klinkt afschuwelijk om te zeggen), omdat club nu 4 punten voorstaat op Gent club is dus zeker van de 4de plaats als het op lokeren een even goed/slecht resultaat behaalt als gent thuis tegen Genk (laat ons dus maar hopen dat Genk wint) |
|
Standard - Anderlucht : 2-1 Gent - Genk : 2-3 Lokeren - Club : 0-1 mooi weekendje signature |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |