|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Ook na de 1-0 hadden ze nog kans om te scoren, maarja... efficiëntie is ook een kwaliteit hé Ik ben al lang blij dat ook anderlecht punten blijft verliezen, 4 punten in PO1 is nog altijd speelbaar |
|
Dan moet er zondag wel gewonnen worden van Standard. Club en topmatchen... ik hou m'n hart al vast. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Of eerder Standard in topmatchen? |
|
quote: Belgische Competitie stelt momenteel echt de ballen voor als je PSV-Feyenoord en AZ-Heerenveen bekijkt... godverdomme wat een matchen signature |
|
KV Mechelen - Gent 0-2 Kortrijk - Genk 3-2 Gent speelt kutvoetbal Faustian Spirit of the Earth |
|
Club - Standard 1-0 Anderlecht - Cercle 4-0 Erg sterke eerste helft van Club, zwakke tweede helft. Maar goed, eindelijk nog eens een topper gewonnen. En Anderlecht had makkelijk 8 keer kunnen scoren. Anderlecht 63 Club 55 Gent 53 Cercle 46 Standard 45 Genk 43 Faustian Spirit of the Earth |
|
Hopelijk valt die blessure van Donk erg goed mee. Sterke eerste helft van club inderdaad waarin ze eigenlijk al 2 of 3 doelpunten voorsprong moesten hebben. Cercle legde Anderlecht inderdaad erg weinig in de weg. Nog 2 speeldagen tot aan de PO's, het kan nog spannend worden want ook Cercle en Standard zijn nog niet geheel zeker. |
|
Cercle - Club 1-2 STVV - Anderlecht 2-2 Standard - OHL 4-0 Gent - Kortrijk 3-1 Westerlo - Genk 3-2 Anderlecht 64 Club 58 Gent 56 Standard 48 Cercle 46 Genk 43 Nog 1 speeldag te gaan. Genk staat gelijk met Kortrijk en is dus nog niet zeker van Play Off 1. Faustian Spirit of the Earth |
|
Dit beeld zegt genoeg ^^ Ook Cercle is nog niet zeker van PO1 en ook Lokeren kan in theorie nog bij de eerste 6 eindigen. Met deze stand zou Anderlecht slechts 3 punten voorstaan ... Kan die titelstrijd toch nog spannend worden dan? |
|
wiii! kan iemand aub Witsel terughalen naar België. Iemand moet Wasyl weer voor een jaar van het veld halen signature |
|
Laatste speeldag van de reguliere competitie: Club - Lierse 1-0 Anderlecht - Zulte Waregem 2-1 KV Mechelen - Standard 1-2 Genk - Gent 3-1 Eindstand voor de play offs: Anderlecht 67 Club 61 Gent 56 Standard 51 Genk 46 Kortrijk 46 En nu worden die punten dus gehalveerd. Faustian Spirit of the Earth |
|
jammer voor Cercletje signature |
|
Ik hoop dat Wasyl de straf zal krijgen die hij verdiend. 5 speeldagen zou niet overdreven zijn lijkt mij, of wel? Inderdaad wel jammer voor Cercle, maar ze hebben het enkel aan zichzelf te verwijten want een gelijkspel volstond. Play-off I Stand 1. Anderlecht - 34 punten 2. Club Brugge - 31 3. AA Gent - 28 4. Standard - 26 5. Racing Genk - 23 6. KV Kortrijk - 23 * De nummers 1 en 2 spelen Champions League * De nummer 3 treedt volgend seizoen aan in de Europa League * De nummer 4 speelt tegen de winnaar van Play-off I voor een Europa League-ticket De speelkalender wordt donderdag om 16u bekendgemaakt. Play-off II Groep A 1. Cercle Brugge - 0 punten 2. KV Mechelen - 0 3. Lierse - 0 4. OH Leuven - 0 Groep B 1. Lokeren - 0 punten 2. Bergen - 0 3. Beerschot - 0 4. Zulte Waregem - 0 De speelkalender wordt donderdag om 16u bekendgemaakt. De winnaar van Play-off II speelt tegen de nummer 4 van Play-off I met een ticket voor de Europa League als inzet. Play-off III Speelschema * Westerlo - STVV * STVV - Westerlo * Westerlo - STVV * STVV - Westerlo * Westerlo - STVV Stand 1. Westerlo - 3 punten 2. STVV - 0 De winnaar van Play-off III speelt de eindronde met de tweedeklassers. De verliezer degradeert. |
|
Wel. En voorronde Champions League is nog geen Champions League. Scheelt een boel centjes. [Dit bericht is gewijzigd door bokkie666 op 22-03-2012 1:09] |
|
Dat is inderdaad een belangrijk onderscheid. Kampioen mag rechtstreeks naar de CL (tenminste als de winnaar van de CL zich ook hiervoor plaatst via competitie), nummer 2 moet voorronde spelen. |
|
Wat een gecompliceerd gedoe toch weer elk jaar in Belgie. Nummer 1 is toch gewoon nummer 1? Dat je de rest laat strijden voor de bonusplekken is leuk, maar de ploeg die na een volledig competitieprogramma bovenaan staat hoort gewoon kampioen te zijn in mijn ogen. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Vind ik ook wel of als je het toch zo wil doen... laat hen dan gewoon die punten houden. PO II vind ik om te lachen, bij wijze van spreken kan hierdoor Lierse nog Europees voetbal halen. Leuker lijkt me gewoon een PO te houden met bijvoorbeeld de eerste 8 ploegen of inderdaad zelfs zonder kampioen en enkel plaatsen 2 tot... |
|
|
|
Haha, episch idd. Zo genant en belachelijk dat het geniaal wordt! Wat mij betreft zijn Daum, Boer Bjorn en Almebäck de echte sterren in dit filmpje. En de echte gangsta's zijn Donk, Dirar en Jozef Faustian Spirit of the Earth |
|
Sluit ik mij bij aan, al is Daum toch het geniaalst |
|
"Gelukkig kunnen wij op jou rekenen als het om veelzeggende replys gaat." |
|
Lokeren terecht finale gewonnen signature |
|
De play offs zijn begonnen: Club - Genk 2-0 Club komt voorlopig op gelijke hoogte van Anderlecht. Die spelen zondag thuis tegen Kortrijk. Morgen is het Gent - Standard. Faustian Spirit of the Earth |
|
Goede start! |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |