|
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
||||
Auteur: |
|
|
Weeral een zwak Anderlecht. Zo mogen ze volgende week ook op Jan Breydel komen spelen Genk 42 Anderlecht 41 Gent 38 Standard 33 Lokeren 33 Club 30 Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: + heel veel |
|
signature |
|
Kortrijk - Standard 2-1 Faustian Spirit of the Earth |
|
Lierse - Genk 1-1 Morgen Club - Anderlecht! Faustian Spirit of the Earth |
|
Club - Anderlecht 0-2 Tja... evenwichtige eerste helft met enkel goede kansen langs beide kanten. In de tweede helft werd duidelijk dat Club een maat te klein is. Beerschot - Gent is stilgelegd na 10 minuten wegens de hevige sneeuwval. Anderlecht komt dus weer aan de leiding met 1 punt meer dan Genk. Faustian Spirit of the Earth |
|
ja... duidelijk wie kampioen wordt signature |
|
Zal wel RSC worden, al hoop ik dat Genk het nog lang volhoudt. Faustian Spirit of the Earth |
|
0-2 winst op Gent |
|
Idd ja! Smaakt altijd zoet, een zege tegen Gent. Ook al was het niet overtuigend, ze hebben tenminste geknokt Cercle - Standard 1-0 Gent - Club 0-2 Anderlecht - Lierse 6-0 Genk - STVV is afgelast. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: Wat een goal ook, die 2e! |
|
Inderdaad ja! Maar ook de eerste mocht er zijn, wat een aanval Faustian Spirit of the Earth |
|
club 5-0 winst (4 goals + assist voor Perisic ) zo sluit club toch nog mooi het jaar af rsca 0-2 winst op kortrijk |
|
quote: |
|
quote: mijn emoticon vervangen verdiende overwinning natuurlijk al was die own goal wel erg kut voor kortrijk |
|
Anderlecht wordt gewoon met twee vingers in de neus kampioen, zo simpel is het. Jammer, maar helaas Anyway, mooi voor Club. Hopelijk kunnen ze na de winterstop wat meer overtuigen Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: tenzij Genk terug op niveau komt. Eens De Bruyne terug op niveau zit speelt Genk een pak sterker denk ik |
|
Zulte Waregem - Gent 2-2 Lokeren - Genk 2-2 Anderlecht doet een goede zaak en staat nu 6 punten voor op Genk, dat nog wel een wedstrijd te goed heeft. De rest lijkt me uitgeteld voor de titel. Faustian Spirit of the Earth |
|
quote: in theorie kan alles nog (zeker als je bedenkt dat de punten gehalveerd worden) maar het is mij ook al langer duidelijk dat enkel Genk rsca van de titel kan houden op het oog van misschien nog een 2de plaats voor club zijn deze gelijke spelen misschien nog geen slechte zaak, hoewel ik Genk liever kampioen zie worden |
|
Ik denk dat Club zich eerst op de derde plaats moet richten dat zou al heel wat zijn Faustian Spirit of the Earth |
|
Devroe buiten bij Club Faustian Spirit of the Earth |
|
Club Brugge viel me tegen, makkelijke 2-0 overwinning voor mijn ploeg in de oefenpot van afgelopen vrijdag. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: signature |
|
quote: Club valt me ook al enkele jaren tegen Ook de andere oefenwedstrijden werden verloren trouwens. 2-3 tegen ADO en 5-0 tegen Bazel, weliswaar met een b-elftal, maar dan nog. Faustian Spirit of the Earth |
Dit topic is 40 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |