![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 | ||||
Auteur: |
|
|
Wil je mijn mening weten??????? IK HAAT TOOL, oja je had nog geen antwoord gegeven. ![]() ![]() |
|
en waarom haat jij jou tool werkt hij niet meer??? ![]() if you can't eat it or fuck it then.....kill it!!! ![]() |
|
Ik ken alleen "undertow" en die vind ik erg vet. ![]() |
|
Ænima is geniaal!! Jammer dat ik het vorige week gemist heb in de 013 maar aan de andere kant is 62 en een halve piek wel belachelijk veel geld voor een concert... GODVERDOMME DAT DYNAMO NIET IS DOORGEGAAN!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Tool heerscht, ik heb helaas mijn kaartjes moeten verkopen... ![]() (3 maal raden wie het nieuws op de zm main page heeft gepost ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Lord Morgoth op 02-06-2001 8:49] Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Ik ben wel bij het concert in 013 geweest en kon niet onder de indruk raken van die ongelooflijk langdradige nieuwe nummers. Zelfs de paar oude nummers die ze speelden compenseerden mijn totale verveling niet. ![]() |
|
Tool cd's (tenminste in mijn beleving) leer je pas na een aantal malen beluisterd te hebben waarderen, maarja als je eenmaal het tool virus tepakken hebt... Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Tool heerst, en hun artwork is altijd al extreem cool geweest, evenals de mij bekende TOOLvideoclips. ![]() |
|
de Tool videoclips zijn uitermate vaag (net als de muziek btw), maar zeer de moeite waard! AEnema vind ik nog steeds kun beste album, alhoewel undertow ook wel ok was (understatement of the year)! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar ![]() |
|
Sorry voor het omhoogschoppen van zulk een topic, maar ik vind dat Tool cool is, en alle aandacht verdient. GAAT ALLEN AENIMA downloaden NU!! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
zoals meerdere mensen hier zo te lezen is inderdaad Ænema het mooiste album van tool ... maar salival, de live cd van hun als het ware heerscht ook enorm... ik vind die nieuwe, lateralus tegenvallen, maar de artwork is altijd al super vet geweest I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down ![]() |
|
Oh ja! Transparante hoesjes! Dit slaat nergens op. ![]() |
|
wat ik altijd hoorde op TMF Wet & Wild vond ik niet echt te pruimen, vage stijl die me niet echt aanspreekt "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
TOOL ![]() "Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point." ![]() |
|
sTOOL ![]() ![]() |
|
Ik vind alles van TOOL erg gaaf. Het is echt top muziek. Maar misschien wel iets te top. Ik heb moeite om me op andere dingen te concentreren als ik TOOL luister. Maar ik heb wel een keer grandioose sex gehad op Lateralus en toen kon ik me juist heel goed concentreren!!! Val ik je toch weer lastig met mijn geouwehoer. ![]() |
|
Nog steeds een van de mooiste live ervaringen die ik gehad heb, prachtige sfeer die band en zeer hoogstaande muzikale scheppingen op het podium. Heb zelf drie tool albums, maar draai ik bijna nooit omdat ze simpelweg verbleken bij de herinnering aan de live ervaring "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" ![]() |
|
Tool is geweldig!! Ik heb al hun c.d.'s. En vind ze eigenlijk allemaal op hun eigen manier geniaal! Ik heb ze 1 keer live mogen zien, ik denk niet dat ik ooit nog naar een optreden zal gaan dat meer indruk op me kan maken dan dat optreden, echt geweldig!!! ![]() ![]() "...it's all about change and evolution individually as well as universally. It's also about unity..." ![]() |
|
[fossielmode]Ik heb een Tool-concert gezien in 1993, en het feit alleen al dat ik dat onthouden heb..[/fossielmode] ![]() Not all who wander are lost. - JRR Tolkien ![]() |
|
fossiel ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
Nee, Tool komt er bij mij niet in. ![]() Ich aber nicht, ich verliebe mich immer im Herbst. Diese zeit ist so unglaublich, hoffnungslos. Und ich sehe sie nie wieder. Aber selbst wenn der Feind jeden Menschen auf der Erde tötet, den Herbst wird es immer geben... ![]() |
|
Ahhh Tool, vette heersch! ![]() ![]() |
|
Ik vind de muziek van tool veel te langdradig en monotoom. Maar de artwork heerst ![]() ![]() |
|
Och jeezus, Prison Sex ![]() Dit slaat nergens op. ![]() |
|
Tool is een zeer goede en originele band. Verder ga ik er niet te diep op in. Kenners weten wat ik bedoel. Haters... well, fuck 'em. Tool ![]() Touché, pussycat! ![]() |
![]() |
Dit topic is 24 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |