|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
het is: gathering nieUws!!! Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
goed zo, correct nederlands blijven typen jongens en meisjes Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik hoef niet te sparen voor de nieuwe cd's van the gathering. The Gathering zuigt behoorlijk. (op Always na dan). the only pleasure is pain |
|
Ik dacht dat alle vrouwen The Gathering mooi vonden? Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
en daar sluit ik mij volledig bij aan. heb ze de laatste keer dak ze zag optreden( jaren geleden), speelden ze king for a day, maar dan dus zonder exzanger bart(nu wish) maar zij zong het dus wel even, NOT. wat mis je die deathgrunt dan, zeg. Oud Vuil. |
|
ja ik zal wel van alles over me heen krijgen, maar ik vind persoonlijk if_the_else echt het beste album hoor (met stip) oke er staan wat leukertjes op Mandylion en ook het oude is ok, maarja dat is smaak nietwaar... ik hoop dat het nieuwe werk ook zo goed is. Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Always roelt, de rest van The Gathering zuigt! Heads I win, tails you lose |
|
nou inderdaad, toen de cd almost adance, degene na always, uitkwam, ging ik ém toch maar ff luisteren , aargh mandylion was wel iets beter, maar het eftelingmetaltijdperk was definitief ten einde, jammer hoorrr Oud Vuil. |
|
Eftelingmetaltijdperk? |
|
tja, zo werden ze in de aardschok omschreven toen always uitkwam, het klinkt een beetje denigrerend, maar ik vind het wel een positieve omlijsing. als je het tekstenvel van always bekijkt, staat er bij elk nr een kanttekening, met blabla enzo(week niet uut 't hoofd) en dat kwam allemaal een beetje zweverig over. pfff, moeilijk om uit te leggen, zeg. Oud Vuil. |
|
wat een gezeik zeg ... het laatste album if_then_else is prima te pruimen. In ieder geval een stuk beter dan die dubbel cd (how to measure a planet) die ze daarvoor hadden uitgebracht. Beste album (met anneke) blijft toch mandilion. |
|
Nighttime birds!!! (schrijf ik dat goed zo) |
|
Ok Mutilator, jij wordt dus voortaan gepakt op spelfauten Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples... |
|
quote: uh Mutilator? het is HUMANATOR Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
Ik vind alles van The Gathering eigenlijk goed(maar ik ben ook vrij vreemd)! Zelfs "Almost A Dance". Ik denk dus dat ik die 2 cd's binnenkort wel in mijn bezit heb. Mijn favoriet is overigens nog steeds "Mandylion". |
|
Almost a Dance is een erg vreemde cd... vooral de vocalen zijn .... apart. Maar 'Like Fountains' is MEESTERLIJK! Voor de rest zijn Nighttime Birds en Mandillion wel de beste Nederlandse Metal cd's ooit denk ik ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: En hier sluit ik mij volledig bij aan!!!!! |
|
Ik had een nieuwtje over the Gathering geschreven voor de newssubmit op zware metalen. Er komt binnenkort nl. nieuw materiaal van ze uit. Het betreft hier een mini-cd die niet in de winkels zal liggen maar alleen via internet te bestellen is via: http://www.psychonautrecords.com/ van: flebbie |
|
quote: Had ik dat niet al gemeld Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja, maar voor de blinden is ie er nog een keer. |
|
Nounounou dat belooft wat. Op t concert van the gathering afgelopen oktober viel niet alleen het publiek maar zelfs de band bijna in slaap door de oersaaie muziek. Als ze die doos Anneke ontslaan en Bart Smits en Marike Groot weer aannemen zou ik de cd direct kopen, maar nu is t zwaar zonde van t geld... Zenial |
|
quote: los van anneke, heb je het over de nieuwe nummers of over oud materiaal? |
|
Ik vind ze niet geweldig, maar ze zijn af en toe wel aan te horen. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: Het concert van afgelopen oktober? Ik neem aan dat dat nieuwe nummers waren. Ik kende ze niet iig. Ik wil het ook niet kennen ook Zenial |
|
quote: je mist een stuk van je opvoeding!!!! on topic: khad trouwens gister ngo almost a dance gekocht, wat heeft die niels een kut stem man! bart en anneke zijn veeeeel btr! fear my moo of wrath |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |