IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 30-12-2005 17:24 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Heren, er is niets mis met de kant die ze de laatste jaren zijn opgegaan. If_Then_Else is een geweldige rockplaat. Geen metal, dat niet, maar toch zeker een hele beste plaat. Net als Souvenirs.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 30-12-2005 19:44 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 17:24 schreef innerlogicmarty het volgende:
Heren, er is niets mis met de kant die ze de laatste jaren zijn opgegaan. If_Then_Else is een geweldige rockplaat. Geen metal, dat niet, maar toch zeker een hele beste plaat. Net als Souvenirs.

Wat ik zei!!!


Member of the iso-betawuste crew!!


varanus
HUISKAMERHOOLIGAN
Usericon van varanus
Posted 30-12-2005 19:45 by varanus (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van varanusQuote dit bericht

Hmm, zal dat nieuwere werk ook eens gaan luisteren. Na Mandylion eigenlijk niks weer gehoord. Geloof dat m'n broertje Nighttime Birds heeft liggen. Eens effe lenen denk ik..


spelfout weggehaald...


Paul
GOD
Usericon van Paul
Posted 30-12-2005 19:48 by Paul (Administrator) Wijzig reactieProfiel van PaulQuote dit berichthttp://https://www.brainoverload.nl/

Eens, if_then_else is ook mijn favoriete album. Eigenlijk alleen how to measure a planet vond ik iets te langdradig de rest is wel ok.


Psychonaut
Usericon van Psychonaut
Posted 30-12-2005 19:50 by Psychonaut Wijzig reactieProfiel van PsychonautQuote dit bericht

Alleen Souvenirs is wat langdradig, saai en brengt te weinig nieuws. De rest vind ik zeer zeker nog goed te pruimen, met Nightime Birds en if_then_else als uitschieters.


Chantalie
Prrrrrrrrrrrrr
Usericon van Chantalie
Posted 30-12-2005 19:55 by Chantalie Wijzig reactieProfiel van ChantalieQuote dit bericht

the Gathering? Leuke band. Ten eerste omdat ze niet te bang zijn eens een ander pad in te slaan, om te gaan doen waar zij op dat moment voor stonden. Jammer dat er zoveel mensen zijn die zo rechtlijnig: geen metal meer = niet goed meer. Welnee, the Gathering heeft nog wel wat meer te bieden dan dat. Inderdaad, een cd als if_then_else, of, een van mijn favorieten, die live-cd: Sleepy Buildings.
Vanaf Mandylion heb ik alle cd's van deze band, en van geen een aankoop heb ik tot op de dag van vandaag spijt.
En wat een strot heeft deze dame trouwens. Ik durf rustig te zeggen dat dit een van deze beste Nederlandse zangeressen is die ik ken. Daar waar een Sharon Den Adel in mijn oren de laatste jaren slechter lijkt te gaan zingen en ik Floor Jansen technisch een ontzettend goede zangeres vind, maar op de een of andere manier af en toe mijn irritatiegrens weet te raken, trek ik Anneke's stem eigenlijk altijd wel.
Maar ja, smaken zullen wel weer verschillen.


So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos)


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 31-12-2005 16:58 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Heeft iemand de nieuwe DVD al gezien?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


kontkorst
Usericon van kontkorst
Posted 31-12-2005 18:49 by kontkorst Wijzig reactieProfiel van kontkorstQuote dit bericht

Iemand nog interesse in de (originele) 2e demo?


innerlogicmarty
Map Ref. 41ºN 93ºW
Usericon van innerlogicmarty
Posted 31-12-2005 18:58 by innerlogicmarty (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van innerlogicmartyQuote dit bericht

Mutilator naar draad.


Doomy
Usericon van Doomy
Posted 07-01-2006 8:52 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 16:58 schreef Doomy het volgende:
Heeft iemand de nieuwe DVD al gezien?


iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 07-01-2006 9:16 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

Mijns insziens is The Gathering een van de betere bands van Nederlandse bodem.
Het nieuwere, zogenaamde triprock werk is wel wat wennen in het begin, maar na een paar luisterbeurten gaan ook albums als If Then Else en Souvenirs hier met volle glorie door de speakers heen.

Nummers als Morphia,s Waltz, Amity,Saturnine, Broken Glass, en Even The Spirits Are Afraid, zijn imho allen pareltjes.


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


Stormblast
Vleeschboom from Hell
Usericon van Stormblast
Posted 07-01-2006 9:18 by Stormblast Wijzig reactieProfiel van StormblastQuote dit bericht

quote:
Op 7 januari 2006 8:52 schreef Doomy het volgende:






A Sound Relief heet dat ding geloof ik, nog niet gezien maar die docu lijkt me wel intressant (15 jaar The Gathering).


This day of reckoning will be unavenged Glory of wrathful inignation I deny god and all religion Turn up the whites of their eyes... Dechristianize . http://www.last.fm/user/Meneer-Koffie/


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 13:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 30 december 2005 19:50 schreef Psychonaut het volgende:
Alleen Souvenirs is wat langdradig, saai en brengt te weinig nieuws.
die is juist vernieuwend! Ik heb zonet de nieuwe Home te pakken gekregen en die gaat lekker verder waar Souvenirs ophield, erg goed tot nu toe


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 02-03-2006 13:55 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

ik heb nu straks een gast college van die lui


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 13:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

heersend !


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 14:52 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Hmm, ik heb die eerste 3 cd's geloof ik, maar ik vond het na Mandylion niet echt meer mijn ding. Het zit allemaal wel goed in elkaar, en zeker wel origineel, maar t deed me gewoon niks meer, wat opzich wel jammer is want zeker Mandylion is een plaat waar ik van de meeste nummers nog stees kippenvel krijg


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 14:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je kent Souvenirs wel?


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 02-03-2006 15:03 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Denk het niet, ik heb nighttime birds geluisterd, maar da vond ik echt niks, en die daarbna kwam ook, dat vond ik ook niks, en toen heb ik het maar laten rusten, heb wel recensies gelezen van de platen enzo, maar leek me niet echt meer iets voor me, zeker na die luisterbeurten


True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband


spectre
Usericon van spectre
Posted 02-03-2006 15:05 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

juist de platen die dus daarna komen vind ik weer interessant worden en zijn ook een andere muziekstijl

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 02-03-2006 15:06]


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 02-03-2006 15:18 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 31 december 2005 18:58 schreef innerlogicmarty het volgende:
Mutilator naar draad.


Wat bedoel je precies?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 02-03-2006 15:53 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 31 december 2005 18:49 schreef kontkorst het volgende:
Iemand nog interesse in de (originele) 2e demo?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 02-03-2006 23:08 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

A Sound Relief is errug cool, vooral de docu. Zie je dat ze in zuid amerika niet hoeven te zingen (doet het publiek al erg hard ) en niet zonder politiebegeleiding over straat kunnen. Het live concert in paradiso is ook mooi, leuke animaties ertussendoor enzo..... Verpichte kost voor wie The Gathering cool vind!

[Dit bericht is gewijzigd door blonde rockgod op 02-03-2006 23:09]



spectre
Usericon van spectre
Posted 03-03-2006 12:09 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Home gaat hoog in mijn jaarlijst komen, wat hebben ze weer een fantastisch goed album in ekaar gedraaid zeg, hulde.. even wachten nog op de officiële release.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ofhellsfire
Usericon van ofhellsfire
Posted 03-03-2006 23:23 by ofhellsfire Wijzig reactieProfiel van ofhellsfireQuote dit bericht

net Home liggen luisteren, wat een heerlijke plaat weer zeg gaat ik zeker aanschaffen

had souvenirs een beetje overgeslagen, misschien toch maar weer een kans geven. ben nou ook wel erg benieuwd naar die dvd.......


the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone.


Melk is Goed
Usericon van Melk is Goed
Posted 04-03-2006 10:28 by Melk is Goed Wijzig reactieProfiel van Melk is GoedQuote dit bericht

Ben net de nieuwe plaat aan het luisteren... ben pas bij track 2 dus echt een mening vormen kan nog niet. Maar toch: echt geweldig vind ik het niet... klinkt nogal ingehouden allemaal, haar stem staat ook erg zacht.... klinkt zo op het eerste gehoor niet als een meesterwerk zoals How to measure a planet of Souvenirs. We zullen zien, of beter: horen.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen