|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Oh, maar dan wordt het een groot succes ... |
|
quote: Of het is een egosnolletje die het niet kon hebben dat andere bandleden bij the gathering ook een mening hadden, en heeft ze nu een bandje dat helemaal om haar draait? Zenial |
|
quote:nee, dit klinkt niet poppy. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: nou, ik wens ze veel succes maar dit is echt niet om aan te horen zeg. wat een slappe kost en een slecht nummer zeg(geef mij dan maar antimatter of zo als ike toch naar een rustige band moet luisteren). |
|
Ik vind het zeer genietbaar anders Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Prima dan, toch? Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Dat had ik dan weer niet achter je gezocht. Het levende bewijs dat namen in je undersign een totaal verkeerd beeld kunnen geven van waar iemand zoal naar zou kunnen luisteren. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: Well, d'uh Internet <> real life Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ik dacht dat ik bekend stond als iemand die een zeer brede muzieksmaak bezit. Hel, ik luister 90% ander genre muziek Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Nee, dat sta je niet Niet iedereen kijkt de hele dag in Now Playing naar wat jij luisteren (ik wel hoor!). Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
slijmbal Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
*stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt* Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
Krijg ik problemen mee! Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ja, jij Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: dikke +1!! maakt de pil inderdaad iets minder bitter om slikken... Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: Yo Zenial, heb jij deze Tel Aviv bootleg toevallig: http://www.zenial.nl/html/gatherin.htm ? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Nee Wel die twee andere, maar daar is niet veel aan... Zenial |
|
quote: Ja hoor, je hebt gelijk. Daarom heeft ze er ook zo'n 13 jaar bijgezeten.... Damn, wat ben jij dom. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Ze kan toch in de loop der tijd zo zijn geworden? Damn, wat ben jij dom. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Nee jij. Wat een onzindiscussie weer. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Maar wel een koekje van eigen deeg en tegelijkertijd ontopic oh uberslimmigheid Sowieso tijd voor The Gathering voor een radicale koerswisseling; kijken of ze het lef hebben hun roots te hervinden.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik hoop van niet. Dat oude spul is rommel. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: Je vindt het album Always rommel omdat..? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Het nergens naar klinkt hahaha |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |