IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2007 13:20 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Toen ik een uur geleden op die MySpace keek zag ik volgens mij toch echt alleen "Tom" nog maar in haar vriendenlijstje staan en nu staan er 250 vrienden in?

Dat doet ze dan wel weer goed.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2007 13:20 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Oh, maar dan wordt het een groot succes ...


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2007 13:22 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 juni 2007 12:51 schreef XXL het volgende:
Of ze is gewoon eens aan wat anders toe? (Eventueel op een laag pitje)

Of het is een egosnolletje die het niet kon hebben dat andere bandleden bij the gathering ook een mening hadden, en heeft ze nu een bandje dat helemaal om haar draait?


Zenial


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 13:24 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:11 schreef Jenje het volgende:
Hmm, vind het een beetje te poppy ... jammer, maar goed, shit happens.
nee, dit klinkt niet poppy.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 06-06-2007 13:27 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 11:42 schreef XXL het volgende:
Anneke en haar nieuwe bandje:

http://www.myspace.com/aguadeannique


nou, ik wens ze veel succes maar dit is echt niet om aan te horen zeg. wat een slappe kost en een slecht nummer zeg(geef mij dan maar antimatter of zo als ike toch naar een rustige band moet luisteren).


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 13:31 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind het zeer genietbaar anders


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 13:58 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:22 schreef Zenial het volgende:
Of het is een egosnolletje die het niet kon hebben dat andere bandleden bij the gathering ook een mening hadden, en heeft ze nu een bandje dat helemaal om haar draait?
Prima dan, toch?


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2007 14:01 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:31 schreef spectre het volgende:
Ik vind het zeer genietbaar anders



Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.

Het levende bewijs dat namen in je undersign een totaal verkeerd beeld kunnen geven van waar iemand zoal naar zou kunnen luisteren.


Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 14:02 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:01 schreef XXL het volgende:
Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.

Het levende bewijs dat namen in je undersign een totaal verkeerd beeld kunnen geven van waar iemand zoal naar zou kunnen luisteren.

Well, d'uh

Internet <> real life


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:04 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:01 schreef XXL het volgende:
Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.

Het levende bewijs dat namen in je undersign een totaal verkeerd beeld kunnen geven van waar iemand zoal naar zou kunnen luisteren.


Ik dacht dat ik bekend stond als iemand die een zeer brede muzieksmaak bezit. Hel, ik luister 90% ander genre muziek


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 14:06 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 14:04 schreef spectre het volgende:
Ik dacht dat ik bekend stond als iemand die een zeer brede muzieksmaak bezit. Hel, ik luister 90% ander genre muziek
Nee, dat sta je niet

Niet iedereen kijkt de hele dag in Now Playing naar wat jij luisteren (ik wel hoor!).


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

slijmbal


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 14:09 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

*stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt**stilletjes hopend dat specje nieuwe DP en Solarisis opstuurt*


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 14:10 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Krijg ik problemen mee!


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 14:20 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Ja, jij


Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.


Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-06-2007 14:21 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 13:31 schreef spectre het volgende:
Ik vind het zeer genietbaar anders


dikke +1!!

maakt de pil inderdaad iets minder bitter om slikken...


Member of the iso-betawuste crew!!


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2007 15:29 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2007 11:51 schreef Zenial het volgende:
Mooi dat ze is opgerot, ik heb dat mens nooit gemogen. Nu maar weer een zanger / grunter bij the gathering ja




Yo Zenial, heb jij deze Tel Aviv bootleg toevallig:

http://www.zenial.nl/html/gatherin.htm

?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2007 15:49 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

quote:
Op 6 juni 2007 15:29 schreef Mutilator het volgende:
Yo Zenial, heb jij deze Tel Aviv bootleg toevallig:

http://www.zenial.nl/html/gatherin.htm

?

Nee

Wel die twee andere, maar daar is niet veel aan...


Zenial


blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-06-2007 18:00 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

quote:
Op 6 juni 2007 13:22 schreef Zenial het volgende:
Of het is een egosnolletje die het niet kon hebben dat andere bandleden bij the gathering ook een mening hadden, en heeft ze nu een bandje dat helemaal om haar draait?



Ja hoor, je hebt gelijk. Daarom heeft ze er ook zo'n 13 jaar bijgezeten....



Damn, wat ben jij dom.



Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2007 18:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2007 18:00 schreef blonde rockgod het volgende:
Ja hoor, je hebt gelijk. Daarom heeft ze er ook zo'n 13 jaar bijgezeten....



Damn, wat ben jij dom.


Ze kan toch in de loop der tijd zo zijn geworden?

Damn, wat ben jij dom.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 18:54 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Nee jij. Wat een onzindiscussie weer.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2007 19:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2007 18:54 schreef spectre het volgende:
Nee jij. Wat een onzindiscussie weer.


Maar wel een koekje van eigen deeg en tegelijkertijd ontopic oh uberslimmigheid


Sowieso tijd voor The Gathering voor een radicale koerswisseling; kijken of ze het lef hebben hun roots te hervinden..


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 19:15 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik hoop van niet. Dat oude spul is rommel.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 06-06-2007 19:16 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 6 juni 2007 19:15 schreef spectre het volgende:
Ik hoop van niet. Dat oude spul is rommel.


Je vindt het album Always rommel omdat..?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


mardukfan
Usericon van mardukfan
Posted 06-06-2007 19:22 by mardukfan Wijzig reactieProfiel van mardukfanQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 19:16 schreef Mutilator het volgende:
Je vindt het album Always rommel omdat..?


Het nergens naar klinkt hahaha


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen