|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Vet. Ik zit ook wel te wachten op een nieuwe cd van de "hedendaagse" The gathering! |
|
Wat onwijs vet!! Hier ga ik proberen bij te zijn. |
|
Godver! Deze wordt acuut genoteerd. |
|
Hahaha, volgens mij is deze show uitverkocht voordat je met je ogen kunt knipperen.. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Vet vet vet, hier hoop ik bij te zijn! |
|
Is dit soms een 1 april grap? |
|
sunday afternoon 1st of april (no joke!) Die eerste link van staalman doet het hier niet, deze wel. http://www.gathering.nl/2011/11/15/the-gathering-old-always-line-up-live/ Zal idd wel erg snel uitverkocht zijn. Gelukkig heb ik ze al tig keer gezien tijdens de always tour. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Hier wil ik ook bij zijn! 2012 Wordt zo langzamerhand een nostalgietrip met de reünies van Black Sabbath, Celestial Season en nu dus ook de originele The Gathering-bezetting. Als de Peaceville 3 nu eens zouden langskomen om hun debuutalbums te gaan spelen... |
|
Ga je er niet heen dan Wim? Leek me juist dat jij hier behoorlijk enthousiast van zou worden. |
|
Ik ga er van uit dat ik het vergeet oid en dat ik dus geen kaartjes te pakken krijg. Het lijkt me best gaaf om weer een keer te zien. Ik denk dat het alleen niet meer zo "magisch" zal zijn als die concerten die ik toen allemaal heb bezocht, te samen met m'n eega. Klinkt a bit zweverig, maar ik was toen ontzettend onder de indruk van always en ook hoe ze die plaat live brachten. Zou dat jaren na dato nog steeds zo zijn? Dat vraag ik me af. [Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 15-11-2011 20:32] En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Daar heb je wel een punt ja. Ik zelf heb ze in die tijd nooit live gezien omdat ik 11 was ofzo rond die tijd. |
|
quote: Erg gaaf ja! En die Peaceville 3 hebben nog niet zo lang geleden samen opgetreden Speelden ze alleen niet hun debuutalbums. |
|
K@#$@#T edit [Dit bericht is gewijzigd door bloodcorpse op 19-11-2011 12:19] Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: Ik zoek 2 kaartjes voor het concert in Den Bosch op 1-4-12 www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
quote: Crap....... Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: niet verwacht dat men hier roadburn praktijken zou krijgen www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
Maakt niet uit, we hebben altijd nog joetoebe. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
quote: Scherp op de vroege ochtend! Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
quote: sorry, maar volg deze link eens. https://v1.paylogic.nl/frontoffice/?command=paymentMenu&merchantModuleID=52699 en alles wat achter frontoffice staat weghalen, enter klikken en voila. www.myspace.com/fuckshopgrindcore www.myspace.com/carnalleftovers bier zonder alcohol is als een bh aan de waslijn- al het goede is eruit |
|
thanks, gelukt. You made my day Wie is toch die man die elke zondag het eigen vlees komt snijden! |
|
Kaartje hangt aan het prikbord. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. |
|
Kaartje is binnen. |
|
quote: Bareuh... |
|
quote: What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |