![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nice ![]() ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Even Wim een harde plasser bezorgen: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Bart zijn yt kanaal ook. Ik heb deze al gezien, tenminste, ik herinner me die Amnesty vlag. leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ik zie hem nu pas, best gaaf ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
8 minuten nadat je 'm hier gepost hebt ja? ![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Nice ![]() quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. ![]() |
|
Da's het YouTube kanaal van Bart Smits, de zanger van die tijd. Hier, ook gaaf: https://www.youtube.com/watch?v=NP6vd7o_oa8 Hafgufa ![]() |
|
3 jaar geleden op gereageerd, blijkbaar, heel vet ja. "Didn't know there was a real flute recorded." leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
quote: Het plaatje doet ut nie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
welles leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Hier niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Heb je wel internet? ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Kun je dat nog een keer met rooksignalen sturen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
|
Helaas, jaren terug al gestopt. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ah jij hebt de overstap naar postduiven ook al gemaakt dus ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
Dat werkte niet, ik kreeg mijn the gathering plaatje weer terug, omdat, nou ja, het zijn mijn postduiven, dus ze komen gewoon weer terug. ![]() leef met vlag en wimpel, maar hou het simpel ![]() |
|
Ja maar dat komt omdat The Gathering geen postmetal is ![]() Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
![]() Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." ![]() |
![]() |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |