|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Nice Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Even Wim een harde plasser bezorgen: Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Bart zijn yt kanaal ook. Ik heb deze al gezien, tenminste, ik herinner me die Amnesty vlag. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ik zie hem nu pas, best gaaf Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
8 minuten nadat je 'm hier gepost hebt ja? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Nice . Moest tof zijn als ze ook in België komen. quote: The man who comforts himself not with what he achieves, but with what he dreams of achieving. |
|
Da's het YouTube kanaal van Bart Smits, de zanger van die tijd. Hier, ook gaaf: https://www.youtube.com/watch?v=NP6vd7o_oa8 Hafgufa |
|
3 jaar geleden op gereageerd, blijkbaar, heel vet ja. "Didn't know there was a real flute recorded." Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
quote: Het plaatje doet ut nie. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
welles Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Hier niet. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Heb je wel internet? Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Kun je dat nog een keer met rooksignalen sturen? Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
Helaas, jaren terug al gestopt. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ah jij hebt de overstap naar postduiven ook al gemaakt dus Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
|
Dat werkte niet, ik kreeg mijn the gathering plaatje weer terug, omdat, nou ja, het zijn mijn postduiven, dus ze komen gewoon weer terug. Leerling aan de school der losbandigheid. |
|
Ja maar dat komt omdat The Gathering geen postmetal is Dwazen die menen wijs te zijn, zijn de ergste dwazen. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |