|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Je bedoelt wie van de 2 niet? |
|
Ik luister mee. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Damn, de nieuwste cd blijft een pareltje. Boeiender |
|
quote: Helemaal mee eens dat de zang niet bij die muziek past. Is het niet een idee om van die plaat de zang opnieuw op te nemen en de plaat opnieuw uit te brengen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Waarom zou The Gathering dat in hemelsnaam willen? Boeiender |
|
Omdat Mutilator maar niet los kan weken van Bart, daarom! "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Ah. Muti leeft zoals wel vaker een beetje in het verleden. Boeiender |
|
quote: Behalve als het Twin Peaks aangaat... "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
quote: Die heeft echt een enorme groei doorgemaakt.... Wat een irritante kutstem, op Always vloog ze ook wel een paar x uit de bocht qua zang. http://www.myspace.com/marikegroot "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
The Gathering heeft nog nooit een 'goede' zangeres gehad, maar ik vind de kracht van de band daar ook niet in zitten. headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: Ben dan toch benieuwd wat jouw definitie van een "goede" zangeres is. Haar stem kan jouw smaak niet zijn maar Anneke is technisch een enorm goede zangeres. "Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All" |
|
Helemaal mee eens. Ook een stem waar ik persoonlijk met regelmaat kippenvel van krijg. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: -----> . Echt wel de beste zangeres van NL naar mijn bescheiden menig. Doet the Gathering binnenkort nog wat liveshows in NL? Heb ze nog steeds niet gezien na de wisseling. Blijf trouwens The West Pole een geniale plaat vinden. Boeiender |
|
quote: Kijk, zijn we het alweer met elkaar eens! http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
ook live blijft ze heel goed overeind, als je dan ook je songs net zo goed kunt brengen ben je een grote. Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote: headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits |
|
quote: http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
Volgens mij is ze technisch ook niet heel goed, hoor. Maar dat maakt je niet per se een goede zangeres Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
quote: Ze heeft zeker wel goede (technische) zangtechnieken. En een erg prettige stem, dat scheelt wel natuurlijk. Boeiender |
|
quote: Goed wel, maar héél goed? Nee. Maar dat maakt ook niet, want... quote: ...dat absoluut! Voor mij in ieder geval ook de top van NL Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ja, zag ik ook. Wat een leuke uitstraling heeft die Anneke. |
|
Vind altijd zo irritant dat Matthijs van Nieuwkerk dan meteen het over 'enorm harde muziek' heeft. Maar idd, leuk mens om te zien. Tof! [Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 27-02-2011 14:40] |
|
Geef mij Silje maar. |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |