IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
flebbie
faalhaas
Usericon van flebbie
Posted 14-05-2009 9:50 by flebbie Wijzig reactieProfiel van flebbieQuote dit berichthttp://www.dopedezign.nl

quote:
Op 14 mei 2009 0:06 schreef Mutilator het volgende:

Nomaden (VPRO september 1992)




Het nabestellen van de uitzendingen verloopt via VPRO's publieksservice. U kunt een DVD bestellen door een brief of mailtje te sturen met daarin de volgende gegevens:

> de datum en naam van de betreffende aflevering
> uw naam en postadres (!)
> doeleinde voor gebruik (privé of openbare vertoning)

U ontvangt dan informatie over de wijze van betaling. Nadat het geld is overgemaakt wordt de DVD gemaakt en ontvangt u de DVD.

Voor meer informatie kunt u bellen met de Publieksservice van de VPRO: 035 - 6712272.

Het postadres is:
VPRO Publieksservice
T.a.v. Bart Baas
Postbus 11
1200 JC Hilversum

Het e-mailadres is:
b.baas@vpro.nl

(heb hier zelf goeie ervaringen mee)

[Dit bericht is gewijzigd door flebbie op 14-05-2009 9:53]


Op 26 april 2011 23:41 schreef Onweerwolf het volgende: Jij hoeft je absoluut geen zorgen te maken over mijn assertiviteit vriend.


miikja
Usericon van miikja
Posted 14-05-2009 11:01 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

quote:
Op 7 mei 2009 18:46 schreef Bub het volgende:
Mijn order staat geregistreerd onder order nummer: 1954
Onder dat nummer moet alles voor René, lijkt mij te vinden zijn, inclusief mijn gegevens.


Na een week nog geen reactie. Anders kan je het altijd nog zelf gaan vragen in z'n gitaarwinkel in Nijmegen :|


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 14-05-2009 18:39 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

inmiddels wel een reactie gehad, daarop geantwoord...en toen weer niets.
Wacht nog maar even af.

Nijmegen is mij te ver vanuit het noorden!


bub


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 14-05-2009 18:56 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Zo even naar een instore optreden van de ex van The Gathering.


Boeiender


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 14-05-2009 19:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Voor de liefhebbers staat er een bespreking van The West Pole op de frontpage!

http://www.zwaremetalen.com/recensie/13079/The-Gathering-The-West-Pole.html

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 14-05-2009 20:12]


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Lionheart
|"| |''| |"| >')
Usericon van Lionheart
Posted 14-05-2009 20:19 by Lionheart Wijzig reactieProfiel van LionheartQuote dit bericht

Beetje reclame voor je schrijfsel aan het maken?


Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 14-05-2009 20:23 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 14 mei 2009 20:19 schreef Lionheart het volgende:
Beetje reclame voor je schrijfsel aan het maken?


Informatieve sluikreclame


Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2009 12:29 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

Pakketje terecht!

Ik woon dus op een flat en iemand had het pakketje aangenomen van de postbezorger zonder dit dat aan mij te vertellen.
Ondanks dat ik dit bij directe buren had nagevraagd.
Deze buur had het pakketje door het kleine raampje van mijn rommelkamertje, welke aan de gallerij kant zit, gegooid...en aangezien het daar een rommeltje is viel dit mij niet direct op.
Todat ik vandaag bij mijn vriezer moest, die daar ook staat! Bingo!


bub


miikja
Usericon van miikja
Posted 15-05-2009 15:04 by miikja Wijzig reactieProfiel van miikjaQuote dit berichthttp://akelei.org

Haha, gast! Had de postbode ook geen briefje bij je achtergelaten dan? Horen ze normaal gresproken wel te doen namelijk.


Bub
Doomed by the living dead!
Usericon van Bub
Posted 15-05-2009 15:54 by Bub Wijzig reactieProfiel van BubQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2009 15:04 schreef miikja het volgende:
Haha, gast! Had de postbode ook geen briefje bij je achtergelaten dan? Horen ze normaal gresproken wel te doen namelijk.


Nee, helemaal niets....want dan had ik het wel eerder gevonden.


bub


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 15-05-2009 15:55 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Prachtige plaat!


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-06-2009 21:16 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Een erg sterke cd, deze nieuwe. De nieuwe zangeres doet het absoluut niet slecht, al blijft Anneke toch een klasse apart. Ik vind het nummer 'You promised me a symphony' mooi, misschien een beetje sentimenteel, maar toch wel mooi.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-06-2009 21:30 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 21:16 schreef El Chulo het volgende:
Een erg sterke cd, deze nieuwe. De nieuwe zangeres doet het absoluut niet slecht, al blijft Anneke toch een klasse apart. Ik vind het nummer 'You promised me a symphony' mooi, misschien een beetje sentimenteel, maar toch wel mooi.

Anneke van Giersbergen heeft een karakteristieke stem en wellicht kan ze er flink wat emotie in leggen, maar technisch stelt het bar weinig voor. Overigens de remix versie van Always uit 1994 met originele cover ontvangen.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2009 21:33 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Is dat deze?



En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-06-2009 21:47 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Nee,

voorkant


achterkant (dezelfde als jij laat zien)


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2009 21:53 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Klinkt die nou heel anders en zo ja op wat voor manier?


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Naturens Galleri
Usericon van Naturens Galleri
Posted 05-06-2009 23:00 by Naturens Galleri Wijzig reactieProfiel van Naturens GalleriQuote dit bericht

Op de remix staan de gitaren harder gemixt dan de toetsen wat ik persoonlijk veel beter vind klinken. Het verschil is echt aanmerkelijk.


headphonical award for sensational quality and highest inspirational merits


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 05-06-2009 23:15 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

Hehehe, wat apart. Ik heb die remix cd dus ook, maar dan met de voorkant die ik gepost had en met de achterkant die jij gepost hebt. Weird.

edit: en hij klinkt idd veel beter dan het origineel.

[Dit bericht is gewijzigd door De Tegenpartij op 05-06-2009 23:16]


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 05-06-2009 23:21 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 21:30 schreef Naturens Galleri het volgende:
Anneke van Giersbergen heeft een karakteristieke stem en wellicht kan ze er flink wat emotie in leggen, maar technisch stelt het bar weinig voor.

O.


Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 24-06-2009 16:32 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Nu al een paar dagen The West Pole aan het beluisteren, en wat een heerlijke plaat is het toch.. Toppertje. Voor mij iig jaarlijstjes materiaal.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2009 16:51 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 5 juni 2009 21:30 schreef Naturens Galleri het volgende:
Anneke van Giersbergen heeft een karakteristieke stem en wellicht kan ze er flink wat emotie in leggen, maar technisch stelt het bar weinig voor.


Leg me dat eens uit.


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 24-06-2009 16:55 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Boeiend of techniek wel of niet goed is...muziek is een vorm van emotie en als zij dat over weet te brengen dan is dat goed. Dat gezeik ook altijd over techniek


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 24-06-2009 16:56 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

quote:
Op 24 juni 2009 16:51 schreef spectre het volgende:
Leg me dat eens uit.
Zelthor, geef Spectre zijn account terug!



Jällö
Usericon van Jällö
Posted 24-06-2009 16:56 by Jällö Wijzig reactieProfiel van JällöQuote dit bericht

Precies, ga dan lekker naar Pavarotti luisteren ofzo.


Information is not knowledge is not wisdom is not truth


spectre
Usericon van spectre
Posted 24-06-2009 17:14 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik vind namelijk dat ze juist wel over techniek beschikt, daarom


Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen