IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 27-02-2011 16:17 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 15:35 schreef miikja het volgende:
Geef mij Silje maar.
+ 1


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-02-2011 17:18 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 15:35 schreef miikja het volgende:
Geef mij Silje maar.


Die is inderdaad stukken interessanter dan Matthijs van Nieuwkerk.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-02-2011 20:13 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 14:10 schreef Silence het volgende:
Ja, zag ik ook. Wat een leuke uitstraling heeft die Anneke.


Zeker weten, ik heb haar ten tijde van Mandylion eens ontmoet in een platenzaak in Den Bosch. Tijdje mee gepraat en het is echt een lieverd. Heel open en heel erg benaderbaar.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-02-2011 20:25 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Kleine platenzaak in de Vughterstraat?
Of naast Christine Le Duc als je niet bekend bent met straatnamen in Den Bosch.



[Dit bericht is gewijzigd door Forever After op 27-02-2011 20:27]


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-02-2011 20:33 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

Geen idee, is al zo lang geleden en ik ben er daarna nooit meer geweest. Ik was toen met een paar vrienden op vakantie op een camping ergens in de buurt.

Wel leuk trouwens, ik had toen een CD van Moonspell gekocht en Anneke gevraagd om de hoes te signeren zodat ik die thuis kon omwisselen met de hoes van mijn Mandylion CD. Dat heeft ze ook gedaan en jaren later zie je haar dan opeens meezingen met Moonspell.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 27-02-2011 20:35 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Op zich goede zangeres, alleen haar engels vind ik dan weer zo minnetje,s vooral de uitspraak ..


De Tegenpartij
Usericon van De Tegenpartij
Posted 27-02-2011 20:40 by De Tegenpartij Wijzig reactieProfiel van De TegenpartijQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 27 februari 2011 13:27 schreef Mutilator het volgende:



Best een mooie versie, maar ik hoor toch tig keer liever het origineel.

Wel een goede zangeres, ja. Al was het wel ontzettend kut om haar jaren geleden met the gathering nummers van always te horen spelen. Dat hadden ze beter niet kunnen doen, dat sloeg echt 9000 keer de plank mis.


En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik.


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 27-02-2011 20:40 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 20:33 schreef Onweerwolf het volgende:
Geen idee, is al zo lang geleden en ik ben er daarna nooit meer geweest. Ik was toen met een paar vrienden op vakantie op een camping ergens in de buurt.

Wel leuk trouwens, ik had toen een CD van Moonspell gekocht en Anneke gevraagd om de hoes te signeren zodat ik die thuis kon omwisselen met de hoes van mijn Mandylion CD. Dat heeft ze ook gedaan en jaren later zie je haar dan opeens meezingen met Moonspell.


Dat zaakje dat ik bedoel heette Elpee. Fantastische zaak waar je (voor mijn gevoel) zo'n beetje alles op metal, punk en alles wat er op lijkt kon kopen. Helaas bestaat deze zaak al heeeeel lang niet meer.

En Anneke lijkt me heel aardig en toegankelijk.


 


Onweerwolf
Born Again!
Usericon van Onweerwolf
Posted 27-02-2011 20:48 by Onweerwolf Wijzig reactieProfiel van OnweerwolfQuote dit bericht

In Groningen hebben we nog wel een Elpee. Hele fijne zaak inderdaad.


Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat.


Mies
...
Usericon van Mies
Posted 27-02-2011 22:13 by Mies Wijzig reactieProfiel van MiesQuote dit berichthttp://www.terrafyght.com

quote:
Op 27 februari 2011 20:40 schreef De Tegenpartij het volgende:
Best een mooie versie, maar ik hoor toch tig keer liever het origineel.

Wel een goede zangeres, ja. Al was het wel ontzettend kut om haar jaren geleden met the gathering nummers van always te horen spelen. Dat hadden ze beter niet kunnen doen, dat sloeg echt 9000 keer de plank mis.
Ik vond dat toen wel erg vet, Stonegarden en The Mirror Waters dacht ik dat ze deden.



bokaj
Usericon van bokaj
Posted 27-02-2011 22:20 by bokaj Wijzig reactieProfiel van bokajQuote dit bericht

quote:
Op 27 februari 2011 20:35 schreef Jenje het volgende:
Op zich goede zangeres, alleen haar nederlands vind ik dan weer zo minnetje,s vooral de uitspraak ..
Zo klopt ie ook.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 8:39 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 27 februari 2011 14:36 schreef holysjit het volgende:
Vind altijd zo irritant dat Matthijs van Nieuwkerk dan meteen het over 'enorm harde muziek' heeft.


Zak hooi die van Nieuwkerk, echt hoor, dat er zoveel mensen naar kijken blijkbaar... niet te filmen.


Boeiender


MetalMitch1992
Nacho Libre
Usericon van MetalMitch1992
Posted 28-02-2011 11:37 by MetalMitch1992 Wijzig reactieProfiel van MetalMitch1992Quote dit berichthttp://www.metalmitch.web-log.nl

Op zich doet hij zijn werk best goed maar hij moet zich echt beter verdiepen als er een artiest te gast is die niet in de categorie top-40 valt. Toen Arjen Lucassen te gast was deed hij ook al zo dom.


I was ancient when your ancestors were naught but protoplasmic slime!!!


Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 28-02-2011 17:06 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

Maar ja, hij heeft toch maar mooi laten zien dat ie zijn pink en wijsvinger tijdens Oud en Nieuw niet is kwijtgeraakt.


 


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-02-2011 20:35 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Anneke komt hier iig goed uit de verf; super charmante mimiek en een goeie stem; doet me zelfs meer dan het origineel.

quote:
Op 28 februari 2011 8:39 schreef MR. N het volgende:
Zak hooi die van Nieuwkerk, echt hoor, dat er zoveel mensen naar kijken blijkbaar... niet te filmen.


Een muzikaal en sportief watje ok, maar waarom een zak hooi?

Overigens geeft hij altijd bij de afsluiting de 'upper hand' sinds Kelder hem dat vertelde, dat vind ik wel arrogant van hem.


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 20:51 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 februari 2011 20:35 schreef Mutilator het volgende:
Een muzikaal en sportief watje ok, maar waarom een zak hooi?



Omdat het een slecht geïnformeerde, volgevreten, egotrippende teringlijer is met een succesvol, maar dramatisch slecht kutprogramma.

Heb het wel eens gezien met die patjepeeër van een Chiel Beelen erbij, dat is ook zo'n onuitstaanbare mongool.

Zak hooi op zijn Zwolsch.


Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-02-2011 20:56 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Toen Anneke met Aqua Annique een jaartje ofzo daar terug was, noemde hij het ook Death Metal, ofja, The Gathering dan. Ik bedoel, God, zo veel hersenen heb je toc hniet nodig om dat verschil een beetje duidelijk te kunnen maken?


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 20:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 februari 2011 20:56 schreef ColdheartMinor het volgende:
Toen Anneke met Aqua Annique een jaartje ofzo daar terug was, noemde hij het ook Death Metal, ofja, The Gathering dan. Ik bedoel, God, zo veel hersenen heb je toc hniet nodig om dat verschil een beetje duidelijk te kunnen maken?


Sja, ik hou niet van die ongeïnteresseerde interviews van hem, van de domme vragen en van het diepgang vermijden. Daarom kijk ik het ook nooit.


Boeiender


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 28-02-2011 21:06 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Ik vind Matthijs vooral vooringenomen en respectloos. Hij valt mensen in de rede, wil alleen horen wat hij zelf vooraf in zijn hoofd heeft en kan niet luisteren. Dus ik snap Thieu wel.
Anneke is een gaaf wijf, ziet er ook erg lekker en mooi uit, ik zou het er goed op kunnen. Alleen doodzonde van die foeilelijke tattoo op die arm, beetje een modderschuit op een verder fraaie vlag.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 21:16 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

Anneke Heerscht en is een super sympathiek mens en offtopic.

The Gathering.

Ik baal er eigenlijk van dat ik ze nog niet live heb aanschouwt met de nieuwe zangeres, The West Pole vond ik een parel van een plaat.

Kijk alweer uit naar nieuw materiaal.



Boeiender


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-02-2011 21:20 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

29 mei in de bosuil! Harstikke veel zin in. Samen met Janneke heen. Zij vindt ze tegenwoordig ook geweldig sinds ik d'r laatst een cd liet horen. Word een mooie avond hopelijk.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 28-02-2011 21:21 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 28 februari 2011 21:06 schreef bastianus het volgende:
Ik vind Matthijs vooral vooringenomen en respectloos. Hij valt mensen in de rede, wil alleen horen wat hij zelf vooraf in zijn hoofd heeft en kan niet luisteren. Dus ik snap Thieu wel.

+1 Zoals zo'n beetje elke 'goede' interviewer die we hier in NL hebben (lees: elke Vara-dwaas ).


I wish I was a butterfly


ColdheartMinor
Oink! Oink!
Usericon van ColdheartMinor
Posted 28-02-2011 21:23 by ColdheartMinor Wijzig reactieProfiel van ColdheartMinorQuote dit bericht

Pauld de Leeuw vindt ik alsnog de koning. Sjeezus wat een arrogant aandachttrekkend zwijn is dat...


ElitE
Man Is But a Worm
Usericon van ElitE
Posted 28-02-2011 21:33 by ElitE Wijzig reactieProfiel van ElitEQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/brambeer/

quote:
Op 28 februari 2011 20:56 schreef ColdheartMinor het volgende:
Toen Anneke met Aqua Annique een jaartje ofzo daar terug was, noemde hij het ook Death Metal, ofja, The Gathering dan. Ik bedoel, God, zo veel hersenen heb je toc hniet nodig om dat verschil een beetje duidelijk te kunnen maken?


Jah want iedereen vind het interessant om de verschillende genres van teringherrie in metal goed te kunnen onderscheiden.


♂ <o((((>< <o((((>< <o((((><
♀<o(((>< <o(((><


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 28-02-2011 21:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 28 februari 2011 21:33 schreef ElitE het volgende:
Jah want iedereen vind het interessant om de verschillende genres van teringherrie in metal goed te kunnen onderscheiden.


Nounou, als iemand een beetje interesse voor een gast heeft had hij geweten dat The Gathering al minimaal 5 platen heeft gemaakt die bijna niets met metal te maken hebben.... Aanmatigend.


Boeiender


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen