IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:24 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 9:35 schreef Zenial het volgende:
Pff sinds anneke de überpot is the gathering gewoon dood...


dus, alleen Always en Almost a Dance vind je goed


this user is dead


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-08-2003 14:43 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:24 schreef JFrost het volgende:
dus, alleen Always en Almost a Dance vind je goed

Almost a Dance is een gedrocht van een plaat die mannelijke "zang" is echt om te kotsen


JFrost
dead
Usericon van JFrost
Posted 12-08-2003 14:48 by JFrost Wijzig reactieProfiel van JFrostQuote dit bericht

Haha prachtig. Zo gaan we ook onze vocals doen man

[Nerd-stemmetje] "I have an injunction, don't look surprised"


this user is dead


Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 12-08-2003 14:52 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 14:48 schreef JFrost het volgende:
Haha prachtig. Zo gaan we ook onze vocals doen man

[Nerd-stemmetje] "I have an injunction, don't look surprised"

Heersch
ik denk dat ik met een beetje oefening ook wel zo'n vals en afgrijselijk stemgeluid kan produceren


filosofem
Usericon van filosofem
Posted 03-11-2003 20:57 by filosofem Wijzig reactieProfiel van filosofemQuote dit bericht

Dear people,

Big news this time. A new special semi-acoustic live album "Sleepy buildings" is coming and a tour next year. A lot is happening and changing, as it always does.
But the biggest change of all is that Hugo, our bass player, is leaving the Gathering. After a period of soulsearching, he came to the conclusion he wants to spend his time otherwise, taking on new challenges profession-wise and focus on his private life. He and his wife just had a beautiful baby girl.
This means he will end the year with us and do one last show which will be in 013 in Tilburg, Holland the 16th of November. Of course we wish him all good luck and happiness in the future.

We went on a quest to find a suitable replacement for Hugo. Luckily we did not have to search very far. We found a female bass player named Marjolein from Oss, Holland, the place where most of us come from and started our Gathering career. She studies at the Dutch 'Rock academy', She's a nice and funny girl and a natural talent indeed. We welcome her to our band.
You will get a chance to meet her when we will tour around Europe after the release of "Sleepy buildings" end of January 2004.

Bron: www.gathering.nl


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-11-2003 23:15 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Op "Almost A Dance" na vindt ik alle cd's van The Gathering geweldig! Die band is zo groot geweest, beschamend dat ze nu niet meer voor vol gezien worden in Nederland vanwege hun muzikale afdwaling. We mogen best trots zijn op deze band.... Toch 1 van de weinigen met een echt eigen geluid.


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 22-01-2004 21:22 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Iemand die nieuwe akoestische live CD al gehoord? Zo nee...DOEN!!!


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 22-01-2004 22:19 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

humz; ik ben ze wat uit het oog verloren, maar denk dat ik het recentere werk maar ook eens ga uitchecken.


In der Beschränkung zeigt sich der Meister !


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 29-03-2004 3:51 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

gathering gaat optreden op koninginnenach ( Den Haag )
http://www.theateraanhetspui.nl/prog/voorstelling.php?id=543&cat=0&month_select=1



Je Moeder
Usericon van Je Moeder
Posted 29-03-2004 4:04 by Je Moeder Wijzig reactieProfiel van Je MoederQuote dit berichthttp://www.rtl.nl/huistuinkeuken/eigenhuisentuin/

even iets anders:

ik heb vandaag al 2x strange machine sgehoord op de radio (3fm), is dit nummer nu populair aan het worden ofzo?



Vinay
Usericon van Vinay
Posted 29-03-2004 4:12 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

was altijd wel te horen op KinkFM
zelf luister ik geen radio meer



DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 29-03-2004 11:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

quote:
Op 22 januari 2004 21:22 schreef Voice Of Doom het volgende:
Iemand die nieuwe akoestische live CD al gehoord? Zo nee...DOEN!!!
ja.. klinkt inderdaad wel lekker


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 29-03-2004 12:31 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2004 4:04 schreef Je Moeder het volgende:
even iets anders:

ik heb vandaag al 2x strange machine sgehoord op de radio (3fm), is dit nummer nu populair aan het worden ofzo?


Was het niet het weekend van de nederlandse popmuziek ofzo? En 't is gewoon een goed nummer.


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


DarknessThere
Usericon van DarknessThere
Posted 02-04-2004 22:14 by DarknessThere Wijzig reactieProfiel van DarknessThereQuote dit bericht

Er staat een volledig concert van The Gathering op www.fabchannel.com


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2004 3:47 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 9 december 2002 20:50 schreef Hub de Gallier het volgende:
Ik ook en tevens het heel oude shirt(grijs shirt met felgroene en zwarte opdruk van maya-motief)


WOW! Dat shirt zoek ik al jaren; Heb je er ook een afbeelding van of nog beter verkoop je die toevallig?!? Ook zoek ik affiches van hun Always tour (ook in 't groen met dat puzzelstukje uit de foto).

Always is voor mij een absolute mijlpaal omdat het de eerste plaat met gruntzang was dat ik mooi vond (moest toen nog wennen aan dat soort zang); ik kwam toen een maat van me tegen en die nodigde me uit om diezelfde avond het concert te bezoeken in de oude Gigant in Apeldoorn; was in de complete opnamebezetting en een betoverend superoptreden !!!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Hub de Gallier
Usericon van Hub de Gallier
Posted 03-04-2004 14:34 by Hub de Gallier Wijzig reactieProfiel van Hub de GallierQuote dit bericht

Sorry maar da shirt verkoop ik niet.Die cd betekende heel veel voor mij en nog regelmatig draai ik die met alle plezier.

Heb geen plaatjes van dat shirt,weet ook effe zo gauw niet waar die te vinden zijn.

Maarre....je hebt mail terug


Hub de Gallier RIP 17-03-2013


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 03-04-2004 16:30 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 3 april 2004 3:47 schreef Mutilator het volgende:
WOW! Dat shirt zoek ik al jaren; Heb je er ook een afbeelding van of nog beter verkoop je die toevallig?!? Ook zoek ik affiches van hun Always tour (ook in 't groen met dat puzzelstukje uit de foto).


Dat shirt kun je nieuw bestellen via de website van The Gathering. Gloednieuw, fris ruikend en zonder biervlekken....


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 03-04-2004 16:35 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

quote:
Op 3 april 2004 3:47 schreef Mutilator het volgende:
WOW! Dat shirt zoek ik al jaren; Heb je er ook een afbeelding van of nog beter verkoop je die toevallig?!? Ook zoek ik affiches van hun Always tour (ook in 't groen met dat puzzelstukje uit de foto).

Always is voor mij een absolute mijlpaal omdat het de eerste plaat met gruntzang was dat ik mooi vond (moest toen nog wennen aan dat soort zang); ik kwam toen een maat van me tegen en die nodigde me uit om diezelfde avond het concert te bezoeken in de oude Gigant in Apeldoorn; was in de complete opnamebezetting en een betoverend superoptreden !!!


ik heb dat shirt ook, van de week nog aan gehad naar het werk. ik kan 'em wel inscannen, als je wilt. verkopen doe ik niet.


Oud Vuil.


Pazuzu
Usericon van Pazuzu
Posted 03-04-2004 16:53 by Pazuzu Wijzig reactieProfiel van PazuzuQuote dit bericht

quote:
Op 3 november 2003 23:15 schreef Staalman het volgende:Die band is zo groot geweest, beschamend dat ze nu niet meer voor vol gezien worden in Nederland vanwege hun muzikale afdwaling.

Volgens mij werd The Gathering nog nooit voor zo vol gezien als tegenwoordig. Moet jij 's opletten wie in januari 2005 de Popprijs gaat winnen.


"If visible identification is not possible, the pathologist may be able to take fingerprints from the body, but if decay has set in, things become more complicated."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 16-04-2004 13:13 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 3 april 2004 14:34 schreef Hub de Gallier het volgende:
..
Heb geen plaatjes van dat shirt,weet ook effe zo gauw niet waar die te vinden zijn.
...


quote:
Op 3 april 2004 16:35 schreef webblaster wim het volgende:
ik heb dat shirt ook, van de week nog aan gehad naar het werk. ik kan 'em wel inscannen, als je wilt. verkopen doe ik niet.


Is het dit shirt?



...want dat heb ik nu binnen met dank aan Staalman

Wat ik nu nog zoek is de demo met Bart Smiths (rip) van de nummers die op Almost a dance zijn gekomen. Heeft iemand hier een opname van? Ik heb bergen -obscuur- ruilmateriaal op zowel audio als video...

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 16-04-2004 13:17]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 16-04-2004 14:49 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

yep, dat is het shirt. alleen heeft deze mouwen.

wat bedoel je met bart (rip)? hij is toch niet dood?

hij zit toch al jaren in WISH, m'n vrouw is daar helemaal gek van.


Oud Vuil.


Staalman
Usericon van Staalman
Posted 16-04-2004 19:20 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 13:13 schreef Mutilator het volgende:
Is het dit shirt?]

...want dat heb ik nu binnen met dank aan Staalman




Graag gedaan...


"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-04-2004 20:30 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 16 april 2004 13:13 schreef Mutilator het volgende:
Wat ik nu nog zoek is de demo met Bart Smiths (rip) van de nummers die op Almost a dance zijn gekomen.
Ik ook...niet te vinden...


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 20-04-2004 23:09 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

niet echt nieuws !

het nummer marooned op how to measure is dat een cover van die van Pink Floyd?
en is dat ook dezelfde als die op Sleepy staat?


I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 20-04-2004 23:45 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 16 april 2004 14:49 schreef webblaster wim het volgende:
yep, dat is het shirt. alleen heeft deze mouwen...


Wel vreemd dat het het originele logo niet heeft; is het werkelijk het eerste ontwerp waar er in het begin maar 50 van werden gemaakt?


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen