IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Auteur:
Topic : The Gathering Vorige pagina | Volgende pagina
blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 23-11-2006 14:16 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

LOL

Hi all!

As we speak all the Gathering members are watching the video clips Alone & Your Troubles Are Over made by several people all over the world!
More then 20 clips came in by mail, and all I can tell is that we will have a hard job finding the three best ones. People all over the world joined this contest! Lots of Italy and Russia! Hoorah and thanks!
Except, strange enough, there's no single Dutch contribution. What's wrong with this country? Talking their asses off when you play live, always moaning, huffing and puffing.. And now, laziness? Lack of inspiration? Everybody is walking with an iPod anyway? This country is going down the drain I tell ya!
Anyway, we hope we can make a decision soonest. Thanks all of you who put so many efforts in this!

Cheers!
Hans

Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 23-11-2006 14:41 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 15 september 2006 21:26 schreef Cadaveria het volgende:
klinkt niet motiverend om het te beluisteren

Klopt; maar misschien wist je dat ik regelmatig (metal)cds tweedehands koop voor 1,50 euro, dus dan probeer je eens wat uit

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

Aeternitas
Codex Necro
Usericon van Aeternitas
Posted 25-11-2006 18:23 by Aeternitas Wijzig reactieProfiel van AeternitasQuote dit berichthttp://www.google.nl

Ik heb net Always weer eens opgezet.

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2007 14:14 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 15 september 2006 22:35 schreef spectre het volgende:
Goeie plaat maar de laatste 2 zijn toch echt beter imho

Vreemd genoeg is "Home" de eerste plaat na "If_Then_Else" die me weer echt aangrijpt. Wat een stem, wat een sfeer

Toch "Souvenirs" en "Black Light District" weer eens een kans geven.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 18-01-2007 14:17 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 18 januari 2007 14:14 schreef ZelThoR het volgende:
Vreemd genoeg is "Home" de eerste plaat na "If_Then_Else" die me weer echt aangrijpt. Wat een stem, wat een sfeer

Toch "Souvenirs" en "Black Light District" weer eens een kans geven.

Souvenirs doet het bij mij persoonlijk ook echt wel hoor!!! Black Light district zal ik ook nog maar eens moeten luisteren want al veel te lang geleden
Tegenwoordig weer veel If_then_else

Member of the iso-betawuste crew!!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 18-01-2007 18:11 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

En I_T_E is ook al even geleden, zal die ook eens weer aanslingeren.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Staalman
Usericon van Staalman
Posted 05-06-2007 20:44 by Staalman Wijzig reactieProfiel van StaalmanQuote dit bericht

Het einde van Nederlands trots?
Singer ANNEKE VAN GIERSBERGEN Quits THE GATHERING - June 5, 2007

Anneke van Giersbergen, singer for world-renowned Dutch rock act THE GATHERING, has decided to leave the band and pursue new goals in life and music.

In a statement from van Giersbergen, she says: "Dear people, I wanted to send out this message to all of you to inform you that I have decided to leave THE GATHERING.

"After much consideration and some serious soul searching, I feel that it is time for me to change my direction in life and develop and search out new goals.

"In all the wonderful years that I have been a part of THE GATHERING, we, as a band, have always strongly believed in sincerity, both personally and within our music. I have always been able to give one hundred percent of myself to the band and its music. Over the last year I developed an urge to initiate my activities from a different place in my heart, focusing on myself and my family.

"In order to stay true to myself, the band, crew and the fans, I see no other option than to leave the band and pursue my new goals in life and music.

"I loved my 13 years with THE GATHERING and I take pride in all the beautiful music we have made together and will always cherish the good times we shared on the road and in the studio. The decision to leave all of this behind has been incredibly difficult, but since it's made from the heart, I strongly believe that I have to go with it. Although it saddens me to say goodbye, I have made a lot of exciting plans for the future both personally and professionally.

"Thank you for all the love and support and I hope we will meet again in life and music."

The band has posted a statement on its web site regarding the singer's departure. It reads as follows:

"We are very sorry to announce the fact that Anneke has decided to leave the band [effective] August 2007. Anneke has several reasons not to be a member anymore. We really regret the fact we could not find a way to continue together. However, we (THE GATHERING) will be working on new material with male and female vocalists. Expect a CD release somewhere in 2008.

"With Anneke we've made great albums and did fantastic shows, which we are very proud of! We had a great time! We wish Anneke all the best for the future.

"The remaining festivals we will play together with Anneke. No new gigs will be scheduled. The last gig with Anneke will be the Ankkarock Festival in Finland, the 4th of August. Also the new DVD, 'A Noise Severe', as well as the double live CD will still be released this summer."

THE GATHERING released its latest album, "Home", in April 2006 on The End Records.

"Life Is Much More Beautiful, When It Means Nothing At All"

attila_de_hun
good person but bad musician....
Usericon van attila_de_hun
Posted 05-06-2007 20:52 by attila_de_hun Wijzig reactieProfiel van attila_de_hunQuote dit bericht

toch wel zonde.

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2007 22:02 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Tijd voor de terugkeer van de grunt van Bart Smits!

The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 05-06-2007 22:03 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

hm naadje

duurde even voor ik aan der zang gewend was maar nu is home een van mn favoriete cd's...

dit nieuws komt ook uitgerekend op de dag dat ik voor het eerst sinds tijden weer mn gathering trui aan heb

Je moeder.

Doomy
Usericon van Doomy
Posted 05-06-2007 22:37 by Doomy Wijzig reactieProfiel van DoomyQuote dit bericht

Jammer....

en ja de enige juiste vervanger is Bart!

iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus!

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 05-06-2007 22:38 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Als of de band nog dezelfde muziek maakt ...

Mutilator
Usericon van Mutilator
Posted 05-06-2007 22:55 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Gewoon weer van stijl veranderen; kunnen ze best

Former THE GATHERING Singer Launches AGUA DE ANNIQUE - June 5, 2007

Former THE GATHERING singer Anneke van Giersbergen has announced the formation of a brand new band called AGUA DE ANNIQUE.

"Over the last 10 years I have turned many dreams and experiences into songs," Anneke said in a statement. "I started recording a selection of the very personal ones during the past six months. We've laid down the basic tracks at the Waterfront Studios in Rotterdam and recorded overdubs at The Void in Eindhoven, as well as in the comfort of my own home studio. I'm excited to send these songs off into the world and share them with [everyone]!

"I have formed a band called AGUA DE ANNIQUE to help me voice these songs. We will release an album called 'Air' in the fall of 2007.

"Besides the wonderfully talented people in the band, a few of my friends will make appearances on this album. The lovely Kristin Fjellseth will sing additional vocals, Jeffrey Fayman has made a string arrangement for a song called 'Ice Water'. Heleen de Witte plays the flute and Timothy Conroy provided some killer trumpet work. The album is mixed by Jon Anders Narum."

AGUA DE ANNIQUE is:

Anneke van Giersbergen - Vocals/Piano
Joris Dirks - Guitars/Vocals
Jacques de Haard - Bass
Rob Snijders - Drums

Anneke van Giersbergen's final appearance with THE GATHERING will take place on August 4 at the Ankkarock festival in Finland.

blonde rockgod
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van blonde rockgod
Posted 06-06-2007 0:35 by blonde rockgod Wijzig reactieProfiel van blonde rockgodQuote dit berichthttp://www.departuremetal.com

Damn........ erg kut dit.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2007 1:36 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Terug naar de tijd van Always.

Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting.

Snoodaerdt
1,2,3,4... Rugmergtering!
Usericon van Snoodaerdt
Posted 06-06-2007 9:34 by Snoodaerdt Wijzig reactieProfiel van SnoodaerdtQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 0:35 schreef blonde rockgod het volgende:
Damn........ erg kut dit.

dikke +1!!

Member of the iso-betawuste crew!!

Judge M.
Lord of Metal
Usericon van Judge M.
Posted 06-06-2007 9:40 by Judge M. Wijzig reactieProfiel van Judge M.Quote dit berichthttp://www.lordsofmetal.nl

+ nog 1.

Maar ja, aan al het goede komt een eind helaas

[Dit bericht is gewijzigd door Judge M. op 06-06-2007 9:41]

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2007 11:42 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Anneke en haar nieuwe bandje:

http://www.myspace.com/aguadeannique

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 06-06-2007 11:51 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Mooi dat ze is opgerot, ik heb dat mens nooit gemogen. Nu maar weer een zanger / grunter bij the gathering ja

Zenial

Murdering Monk
For a nihilist nothing is at least something...
Usericon van Murdering Monk
Posted 06-06-2007 12:20 by Murdering Monk Wijzig reactieProfiel van Murdering MonkQuote dit berichthttp://www.myspace.com/murdering_monk

Wat ik dan wel weer vreemd vindt is dat ze stopt bij the Gathering, omdat ze meer tijd wil besteden aan dr familie zoals ze zelf zegt, en vervolgens al lang en breed een andere band opgestart heeft waarmee dat hele circus opnieuw opgestart wordt.

True as steel, fake as hell!! www.context-band.nl www.myspace.com/contextband

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 06-06-2007 12:22 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 12:20 schreef Murdering Monk het volgende:
Wat ik dan wel weer vreemd vindt is dat ze stopt bij the Gathering, omdat ze meer tijd wil besteden aan dr familie zoals ze zelf zegt, en vervolgens al lang en breed een andere band opgestart heeft waarmee dat hele circus opnieuw opgestart wordt.

Ik denk dat die nieuwe band niet direcht zo groot is als the Gathering

En ik denk dat dit zo gegaan is omdat ze bij TG in een band zat met mensen die er wel allemaal veel tijd in wilden en konden steken terwijl zij dat niet kon en wilde. Dan kun je beter een band maken met mensen die ook zoveel tijd erin willen/kunnen stekken als jij.

XXL
Xenofobe analfabeet.
Usericon van XXL
Posted 06-06-2007 12:51 by XXL Wijzig reactieProfiel van XXLQuote dit bericht

Of ze is gewoon eens aan wat anders toe? (Eventueel op een laag pitje)

quote:

"Over the last 10 years I have turned many dreams and experiences into songs," Anneke said in a statement. "I started recording a selection of the very personal ones during the past six months.

I'm excited to send these songs off into the world and share them with [everyone]!

"I have formed a band called AGUA DE ANNIQUE to help me voice these songs. We will release an album called 'Air' in the fall of 2007.

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 12:56 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

WEL GODVERREDOMME MAN!

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

spectre
Usericon van spectre
Posted 06-06-2007 13:03 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

quote:
Op 6 juni 2007 11:42 schreef XXL het volgende:
Anneke en haar nieuwe bandje:

http://www.myspace.com/aguadeannique
Klinkt goed, verzacht de pijn weer een beetje

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 06-06-2007 13:11 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm, vind het een beetje te poppy ... jammer, maar goed, shit happens.

Dit topic is 25 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com