|
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | ||||
Auteur: |
|
|
Kijk, dus er is een release in de US geweest. Ben benieuwd of ze er veel verkocht hebben aldaar, hehe. |
|
quote: Klopt. Ik heb ook alledrie de cd's met de verschillende covers. Muziek is verder hetzelfde trouwens. Eigenlijk heb ik ook moeite verschil te horen tussen het origineel en de remix... Zenial |
|
quote:Ik had hem ooit met nog een andere hoes...beetje overdreven. Iemand die nieuwe dubbel-DVD al gezien? iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Ik heb em alleen gezien in de winkel. Weet dus niet wat er op staat. Onlangs Always gekocht en hij is echt vet! one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
quote: Hahahaha ach beter 13 jaar te laat dan nooit Zenial |
|
quote: De keyboards zijn wat opgepoetst zodat ze wat minder 'Casio' klinken en het gitaargeluid is iets naar voren gehaald omdat het origineel een minder gitaargeluid had, wat een veel vookomend euvel was met wat uit de Beaufort studio's kwam (en dat werd dat gezien als dé metalstudio toendertijd). Ik gooi em er nog maar es op just in case: Nog steeds zoek ik de The Gathering - Advance demo second album; deze tracks staan erop met 50/50 grunt/normale zang van Bart: 1-Heartbeat amplifier 2-Her last flight 3-On a wave 4-The illusionist 5-Passage to desire 6-Of pavilions and fountains Ik heb vrij veel (tape & digitaal) ruilmateriaal dus er valt altijd wel wat te regelen!!! [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 19-10-2005 14:26] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb een re-release met bovenstaande hoes. Ik weet alleen niet of het origineel dezelfde hoes had of niet. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote: Jups, origineel had zelfde voorkant, alleen andere achterkant dan de re-release Zenial |
|
quote: Dát zou ik ook wel eens willen horen. Ik heb die cd ooit 1 keer geluisterd in de platenzaak en ben meteen afgehaakt vanwege de zang. Maar met de heer Bart op vocals... |
|
quote: Ha! Die 'versie' heb ik. Jaar of 5 terug bij de mediamarkt voor een prikkie op de kop getikt. Briljant album Pas Sleepy Buildings aangeschaft: ook een heerlijke plaat ...the man on moon smiles and he says: www.audiovisueelontwerp.nl & www.soundclick.com/bands/5/extinguishedfire.htm |
|
quote:Ik vind die 2e cd ook gaaf trouwens...ik zal wel de enige zijn... Ben ook erg benieuwd nar die demo... Maar de hoop deze demo ooit nog tegen te komen heb ik maar vast opgegeven... iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Nee hoor ik vind de 2e ook gaaf. Maar de zang heeft wel wat weg van Faith No More en dat luister ik ook graag Zenial |
|
quote: Als het goed is, heb ik nog ergens een tape (jaja, u leest het goed) met een (deel van een?) concert waarbij ze twee nummers van die demo spelen. Ik zal eens kijken of ik hem ergens kan vinden en het materiaal kan digitaliseren. Touché, pussycat! |
|
quote: Dat zou gewéldig zijn! Ikzelf kwam trouwens een een videootje tegen met opname sessies van Always. Volgens mij is het een rip van een officiele terugblik DVD aangezien een later logo te zien is ; staat daar meer van Always op? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Net na minstens 3 jaar Mandylion weer es gedraaid. Toch wel leuk weer. Morgen Always der maar weer es indrukken denk ik. spelfout weggehaald... |
|
quote:Laatst die nieuwe versie van Mandylion gekocht en Nighttime Birds, geweldige albums! Anneke is echt een wereldzangeres |
|
quote: zekers!!!!! ik vind ze geweldig!!!! die live dvd van de melkweg a'dam is ook gaaf! carcasstrid |
|
Ik ben na Nighttime birds eigenlijk afgehaakt, hoe zijn de albums daarna? Heb het idee in mijn kop zitten dat die veel slapper zijn |
|
Albums zijn iets meer de "trip-hop-rock" kant uitgegaan... Wel nog steeds erg de moeite imo!! En een erg leuke is het "Sleepy buildings, a semi-acoustic evening" album! Prachtige akoustische uitvoeringen van zowel oude klassiekers als nieuwer werk... Een album om bij momenten kippenvel van te krijgen! De sfeer druipt er zó vanaf! Member of the iso-betawuste crew!! |
|
Is het meer de electronische kant op gegaan of zit er nog steeds een duidelijk link naar de rock/metal in? Die dubbelaar met die gele hoes heb ik wel eens gehoord volgens mij |
|
Tja, die dubbelaar is ind meer naar de electronica kant toegegaan... Metal zal je er niet meer in terugvinden,dat is juist! Rock daarentegen wel,maar net op die dubbelaar wat minder! Superheat en dergelijke albums bevatten alweer wat meer rockelementen. Die dubbelaar (How to measure a planet) is wel het meest experimentele wat ze al gedaan hebben...niet voor iedereen geschikt denkek. Softe trip rock is imo wel een vrij passende omschrijving voor de huidige The Gathering sound. Member of the iso-betawuste crew!! |
|
quote: heeeeeeeeeel veel slapper. en helaas niet beter. nee, de volgende cd mag wel wat meer "ballen" hebben anders is het over en uit wat mij betreft.(en mandylion en nightime birds waren zo ongelooflijk goed ) |
|
Daar was ik idd al bang voor ja |
|
Tja, ik kan me voorstellen dat een groot deel van het ZM-publiek minder om kan met de sound van de laatste albums, maar dat neemt niet weg dat het echte pareltjes zijn!! Ik zou het uiteraard ook niet erg vinden moesten de komende albums weer iets meer de oudere richting uitgaan, maar ik ga ze zeker niet meteen laten vallen moest het zo niet uitdraaien (grote kans toe me dunkt). Member of the iso-betawuste crew!! |
Dit topic is 26 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |