|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Gisteravond de dvd van Dat Heeft Zo'n Jongen Toch Niet Nodig van Herman Finkers weer eens gekeken. Blijft ook geniaal |
|
Die show is 1 van de beste die ik heb gezien uit 2006. Geniaal |
|
Ik had em toevallig eerder gezien; een goeie nieuwkomer idd! Erg leuk dat hij het op een gegeven moment heeft over Dynamo en Obituary noemt hehe..."en bij het eerste akkoord kreeg het hele veld een epileptische aanval"... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gisteren naar de Najib Amhali in Dordt geweest. Was erg leuk! Geniaal hoe hij dat allemaal weet te verzinnen! Hij speelde ook op een electronisch drumstel en ging ie een nummer spelen en wij moesten raden welk nummer het was. Ook mochten we een nummer roepen en dan ging hij dat spelen. Hoorde ik opeens iemand achter mij ´Angel of Death´ roepen , maar dat verzoek werd helaas niet uitgevoerd. [Dit bericht is gewijzigd door MetalJan op 21-02-2008 20:00] |
|
Spelen Nederlandse cabaretiers wel 'ns in Vlaanderen eigenlijk? Nog nooit echt affiches voor gezien... [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: :') |
|
quote: Belgen hebben geen humor. |
|
quote: Vorige week ook heen geweest. Vond het een goeie show, eigenlijk leuker dan verwacht. |
|
Me likes: Youp van't Hek Javier Guzman Theo Maassen ..en ik heb nog veel meer leuke gezien, maar daar vergeet ik altijd veelste snel de namen van... Suici.de.Pression |
|
veelste?? |
|
Nou die kan zo het podium op Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! Ik ben niet lief! |
|
Geen fans hier van Alex Agnew dan? Ik ga denk ik binnenkort eens een kaartje voor Theo Maassen halen, hij heeft een paar van die try-outs en die lijken me wel interessant. |
|
Hans Teeuwen Guido weijers (ookal lijkt het of hij hans immiteert) Bert visscher en de rest vind ik maar half leuk.. http://www.youtube.com/watch?v=sWB_ev0dK8o En die is ook best leuk, maar ik ken alleen dit filmpje. |
|
quote:Present |
|
kaartjes gescoord voor de try out van theo maassen in de effenaar |
|
quote: Jawel hoor, in het Capitool in Gent staan er zeer regelmatig Nederlandse cabaretiers. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
Theo Maassen vernielt camera tijdens ACF Tijdens de eerste editie van het Amsterdam Comedy Festival in de Melkweg heeft Theo Maassen de peperdure digitale fotocamera van een fotografe kapot gegooid. De fotografe zat, ondanks dat er een fotoverbod van kracht was, voor dagblad Spits te fotograferen. Maassen was daar niet over te spreken en pakte de camera met reusachtig lange lens af. Hij vroeg aan het publiek of de camera stukgegooid moest worden, en het publiek kon instemmen door te klappen. Natuurlijk klapte het hele publiek, maar niet velen hadden verwacht dat de camera er daadwerkelijk aan zou gaan. De sfeer was er daarna goed uit. Een aantal stonden direct op om de zaal te verlaten, en even later volgenden er meer. De enkele bezoeker met moed om er iets van te zeggen kreeg van Maassen te horen dat hij moet opsodemieteren, waar het overgrote deel van het publiek via geklap mee instemde. De fotografe, Ilvy Njiokiktjien, kon slechts met lede ogen aanzien hoe haar 15.000 euro kostende toestel door Maassen werd vernield. Zij was eind januari door de jury van de Zilveren Camera uitgeroepen tot talent van het jaar, en de camera was haar prijs. De fotografe heeft direct aangifte gedaan van vernieling. Na afloop van de voorstelling heeft de politie Maassen meegenomen voor verhoor. |
|
quote: Raf Coppens is een botmongool. Geert Hoste heeft ook betere tijden gekend.. Wouter Deprez vind ik nog wel ok, maar heb het toch liever op stand-up comedy à la Jimmy Carr, die vent is geniaal |
|
quote: Wat een mongool. Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Mwoah, moet je maar geen foto's maken als het expliciet verboden is. Ik vind het meer bizar dat het publiek gaat klappen en daarna verontwaardigd is. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Neen, dat was gezegt tegen de organisatie maar niet tegen haar. Zij wist van niks, daarbij lijkt het ook meer op een slechte grap als iemand zoiets zegt met het dure werk materiaal van iemand anders. Publiek bij voorstelling is altijd kudde volk. [Dit bericht is gewijzigd door Creepmime op 02-06-2008 9:46] Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
quote: Hmmmm, ik kan uit het nieuwsstukje nergens destilleren dat zij er niets vanaf wist hoor. Ik vind eigenlijk dat Theo het publiek wel een goede spiegel voorhield... En ik denk dat die camera wel vergoed word. www.myspace.com/heerschendeheerschers www.myspace.com/dihm www.myspace.com/departuremetal http://www.departuremetal.com http://www.freewebs.com/grindbashers |
|
quote: Vergoed? Ze had dat ding gewonnen als 2e prijs, het heeft dus behalve die 15.000 euro ook nog emotionele waarde. Ander nieuwsitem: Maassen had de organisatie vooraf laten weten dat er tijdens zijn optreden geen foto's gemaakt mochten worden. Maar de organisatie had dat niet doorgegeven aan de fotojournaliste Ilvy Njiokiktjien. Njiokiktjien: "Hij zei: 'wie is hier aan het fotograferen?' en kwam op mij af en zei: 'geef die camera maar hier'. Ik weet ook niet wat me bezielde, maar hij kwam dreigend op me af, dus ik gaf hem. Ik had het idee dat hij er een grap mee uit zou halen." Toen vroeg Maassen, volgens de fotografe, aan het publiek: 'Wie wil dat deze camera kapot gegooid wordt, moet nu klappen'. Njiokitjien: "Iedereen ging klappen. Echt klapvee. Toen zag ik mijn camera twintig meter door de lucht vliegen en totaal kapot klappen. Toen was ik echt in shock." Omdat zes weken geleden ook al apparatuur van Njiokitjien gestolen werd, kan ze nu niet werken. "Het is een zware klap voor mij." Ceterum censeo Carthaginem esse delendam. |
|
Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |