![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoi !!! Ik vind Hans Teeuwen/Herman Finkers en Bert Visscher errug gaaf en ook wel de oude Urbanus met z'n show van Scheveningen ![]() ![]() |
|
Ben grote fan van Visscher. God hates us all... ![]() |
|
Theo maassen, herman finkers, hans teeuwen en youp van het hek... Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 ![]() |
|
straks Muiswinkel & van Vleuten op 3 ![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
quote: bedankt voor de tip....was leuk ![]() ![]() |
|
Ik heb het net gekeken, vond het wel aardig, maar niet geweldig ofzo, ik heb hun laatste show gezien paar maanden terug en die was veel beter. ![]() |
|
![]() ![]() dat dan weer wel! ...Wat Een Mooie Dag... ![]() |
|
URBANUS toen hij nog voluit Urbanus van Anus was. ![]() So I went to the dentist. He said "Say Aaah." I said "Why?" He said "My dog's died" ![]() |
|
Het is niet echt cabaret, maar jullie moeten toch echt allemaal eens Maarten van Roozendaal beluisteren. Zijn bekendste nummer is Red mij niet (kreeg hij de Annie M.G. Schmit prijs voor geloof ik). Het is melancholische, synische, rokerige blues-achtige muziek. Slechts een stem, een piano en een contrabas. Anders kan ik het ook niet omschrijven. Ik vind het prachtig. I spy with my little and verrry evil eye..... ![]() |
|
quote: Ik heb echt zo'n hekel aan die vent....ben tijdens een van zijn shows de zaal uit gelopen ![]() ![]() |
|
Gisteren wat gezien van Acda & de Munnik; nou vind ik die liedjes zwaar bud, maar de grappen zijn ook suf zeg...zogenaamd netjes, maar het gaat alsnog over erecties etc. blueh, saaie meuk; had veel meer verwacht sinds Dit was het nieuws. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Hmz, ik heb gehoord dat Youp van het Hek gisteren of eergisteren gratis in de ZigZag stond. Hoorde ik jammergenoegd te laat. ![]() ![]() |
|
Graof gedicht van Youp is bruut~! ![]() |
|
george carlin heerscht nog ut hardst...meest sarcastische kerel ooit ![]() en wat oude stand-up van robin williams is ook erg gaaf! ![]() |
|
quote: Ah Amerikaanse stand up; (niet echt cabaret, maar goed) wat vind je van Chris Rock en Denis Leary? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Ik vind cabaretiers eigenlijk gewoon clowns met een geëngageerd sausje ![]() Maar ja, dat ben ik weer he, nooit eens normaal iets leuks kunnen vinden ![]() ![]() |
|
Ik vind chris rock een beetje jammer..is eddy murphy beter...en dennis leary ging mij een beetje vervelen ![]() |
|
quote: Dat kan, maar ik zie er veel meer in; hoewel ik jouw idee van 'lach of ik schiet' wel van toepassing vindt bij stand up. Clowns vind ik geen humor; da's idd leedvermaak, domdoen of goedkoop sentiment opwekken, hoewel het wel een vak is. Cabaret kan veel meer diepgang bevatten, check de oude Freek de Jonge maar, daar zatten af en toe flinke hersenspinsels in. En Youp heeft een scherpte die ik zelden tegenkom. Wist je dat hij al in 89 had voorspeld dat iedereen aan de mobiele telefoons ging? Toch knap omdat die toen helemaal nog niet bestonden. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Yep, Freek is best wel tof idd en Youp heeft inderdaad behoorlijke scherpte. En de onvoorspelbaarheid van de (oude) Hans Teeuwen bevalt me ook wel. MAAR... wat ik eigenlijk wil zeggen, of bedoel, is dat ik cabaretiers eigenlijk gevangene van hun eigen medium vind. Want het publiek gaat erheen om een avondje te lachen. Oh misschien dat de een of andere filosofische gedachte heel ff een seconde of 30 in de hersentjes rondzweeft, maar daarmee houdt het toch echt op. Dus blijft het voornamelijk bij bijdehante opmerkingen de zaal in spugen. Dat neemt niet weg dat ik zeker iemand als Freek de Jonge kan respecteren om z'n inzicht en vondsten, maar daarom: ga een goed boek schrijven! ![]() |
|
verse Jiskefet zo.. t zal mij benieuwen... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Fuck, er wordt beneden de een of andere prutfilm gekeken. Nou ja, dan maar geen Jiskefet. ![]() |
|
Zo leuk is het anders niet. ![]() |
|
heb net ook een stukje gezien, met die zieke man en de cliniclowns. ohoh, wat moest ik lachen. ![]() maar gauw naar de peecee gegaan. Oud Vuil. ![]() |
|
![]() ![]() ![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
![]() |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |