|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ze is toch lelijk. |
|
Hans Teeuwen uitgejouwd op het Latitude festival in Engeland, maar wat mij betreft echt enorm grappig http://filmpjes.blog.nl/general/2008/08/24/filmpje-hans-teeuwen-uitgejoeld-in-engeland-deel-1 http://filmpjes.blog.nl/general/2008/08/24/filmpje-hans-teeuwen-uitgejoeld-in-engeland-deel2 En een verslagje: http://www.newstatesman.com/2008/07/comedy-tent-feel-crowd-shouts Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
Eddie Izzard! Geniaal http://video.google.com/videoplay?docid=-5984254995318829608&ei=qlbySI_FN42siALr3OziDg&q=eddie+izzard&hl=nl mvg wk10 |
|
mvg wk10 |
|
Aardig veel cabaret op tv de laatste/komende tijd: televisie: 31/12 Karin Bruers 31/12 Sjaak Bral 31/12 Youp van 't Hek 31/12 Guido Weijers 31/12 Karin Bloemen 2009 01/01 Leon van der Zanden 01/01 Dolf Jansen 01/01 Javier Guzman 01/01 De Lama's on tour 02/01 't Vrije Schaep 02/01 Mega Mike en Thomas Show 03/01 QI 03/01 Marc-Marie Huijbregts 03/01 Sara Kroos 04/01 Draadstaal 05/01 Wilko Terwijn 09/01 't Vrije Schaep 09/01 Mega Mike en Thomas Show 09/01 Raoul Heertje 10/01 QI 11/01 Draadstaal 16/01 't Vrije Schaep 16/01 Mega Mike en Thomas Show 16/01 Raoul Heertje 17/01 Bert Visscher 17/01 QI 18/01 Draadstaal 23/01 't Vrije Schaep 23/01 Mega Mike en Thomas Show 23/01 Raoul Heertje 24/01 Theo Maassen 24/01 QI 25/01 Draadstaal The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
't vrije schaep is dan niet echt cabaret he... Vind ik ook niet |
|
Iemand gisteren UIT van Arie Koomen gezien? |
|
ja, vond hem eerlijk gezegd nogal tegenvallen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Ik denk ik kijk ook weer eens cabaret. Mijn god wat een ontluisterende slechtheid was dat die Arie. Mij een beetje een uur inwrijven met zijn angstwekkend simplistische wereldbeeld. Qua maatschappijkritiek zijn youp en freek ook al jaren de weg kwijt. Waar is de scherpe, intelligente satire? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Iets te veel woordgrappen ook vind ik. Bedenk eens wat anders denk ik dan. Sommige grappen waren leuk. Bij de meeste had ik zoiets van, dus..... |
|
quote:NIET grappig |
|
1 keer gelachen in 3 kwartier ongeveer, en ik weet niet eens meer waarom... Voor een cabaretier toch een wat magere oogst, om het zo maar te zeggen Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote: Die vond ik bij Dolf Jansen redelijk van toepassing. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Was erg goed! |
|
Guzman was inderdaad wel lekker bezig ja. En Youp was op oudejaarsavond ook helemaal zo slecht niet. |
|
quote:+1. Sterkste voorstelling van hem in jaren |
|
Hmm ik had Youp liever kwaad gezien; het was allemaal vermakelijk doch erg mild van hem... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
LENEN.NL EEN CARPORT OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOHHHHH IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
Arie Koomen en Guido Weijers waren slecht en Youp van 't Hek was gaaf. Naar Javier Guzman ben ik dit keer wel benieuwd, na alle positieve verhalen. Nog ergens opzoeken! [Dit bericht is gewijzigd door Schaep op 04-01-2009 15:21] |
|
Van houts en de ket staan op uitzendinggemist.nl Best wel ok. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Iemand nog Sara Kroos gekeken gister en zo ja, meningen? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Lelijk en dik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Niet grappig genoeg om de televisie aan te laten staan. |
|
quote: Vrij snel afgehaakt. De grappen waren allemaal redelijk hetzelfde, maar op een gegeven moment kwam een serieus liedje en dat was verschrikkelijk. De enige die naar mijn idee goed wegkomt en toch een soort moraal heeft is Jansen, met of zonder Lebbis. Lebbis solo vind ik trouwens nog beter. Bij Arie Koomen kreeg ik gewoon plaatsvervangend schaamte, zo slecht. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |