|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Nee, op Betamax uiteraard. Bareuh... |
|
Er is nu een goede cabaretier op Nederland 1, zo'n geblondeerde indo. Bareuh... |
|
Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
quote: Izzard is geniaal ja volgende maand 2 avonden in de HMH zie ik net.. the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
the cold, suffocating dark goes on forever, and we are alone. |
|
Van t weekend de dvd van Jim Speelmans weer eens gekeken, heerlijk! '"Never back down, never give in!" |
|
Niet officieel cabaret, maar lui die de lach aan hun kont hebben hangen mogen ook wel eens genoemd worden: Rene van der Gijp, Herman Brusselmans & Kamagurka. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: damn 39,90 excl reskosten? Zo hé, is dit topic toch maar mooi getransformeerd van eenzijdig gebral van Invictus in een ware echte op ervaringen en feiten gebaseerde discussie. |
|
Beste Sinterklaasconference ooit. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Net een eerste stuk van de laatste show van Herman Finkers op uitzendinggemist.nl zitten kijken. Erg spitsvondig en leuke woordgrappen weer. But there is no real me: only an entity, something illusory................ |
|
quote: Zit het nu te kijken, tot nu toe wel wat serieuzer maar wel erg sterk! Finkers is sowiezo een held "Je kunt wel denken dat mijn lul een bel is, maar trek er maar eens aan!" Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Al gezien, zeer vermakelijk weer. Idd iets serieuzer, maar wat wil je. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Ik vond Lebbis wel goed. Altijd eigenlijk wel, beter dan Jansen. En hij is ook sportvisser, da's ook een pluspunt. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 28-12-2009 23:20] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Ik vond Lebbis ook wel ok, af en toe iets te veel met het vingertje. Al mis ik Jansen wel, in combinatie met Jansen blijft het toch wel 1 + 1 = 3. |
|
Lebbis was oke ja. Goed gelachen, me soms ook op de kop gekrabt. Guzman idem. Due to recent budget cuts and the continued decline of the economy, please note that The Light at the End of the Tunnel has been turned off. |
|
Lebbis vorige week gezien samen met Maarten van Rozendaal, ook leuk samen, maar het paste nóg niet echt bij elkaar. Maarten van Rozendaal Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
Iemand Freek gezien gisteren? Ik vond 'm heel behoorlijk. In ieder geval beter dan Guido Wijers op Oudejaarsavond. Man, wat viel die tegen. Bareuh... |
|
Vanavond Theo Maassen op de buis! |
|
quote: |
|
quote: Dat weet je toch van tevoren? http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Kieken! Ik vond Freek de Jonge gisteravond best wel leuk, mar het duurde wat lang voordat het op gang kwam. Erg benieuwd naar de show van Theo Maassen. Why doesn't my music get me all the chicks? |
|
quote:Helaas te laat ingevallen, dus alleen het laatste half uur gezien. Vond hem de laatste jaren nogal eens een zure oude man, maar dit was weer erg ok! Die Jan-Jaap van der Wal en Guido Wijers kunnen me gestolen worden.. [Dit bericht is gewijzigd door Daops op 02-01-2010 15:41] www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies." |
|
Die van Jan-Jaap van der Wal was behoorlijk goed, viel reuze mee gezien mijn verwachtingen. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |