|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Hij is verrassend sterk moet ik zeggen! Hij moest even inkomen, maar daarna heb ik me uitstekend vermaakt. Af en toe lekker grof, maar hij had er ook een paar heerlijk subtiele grappen bij! Hier ga ik vaker naartoe Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Vanavond op Nederland 3: Jochem Myjer - Yeee-haa!!! Het begint om 22.10 uur! |
|
Ik dacht dat hij alleen Adéhadé had, dus deze ga ik zeker kijken |
|
Ja, +1 en +1. |
|
Fukk, ik stond gisteren bij en mis ter gelegenheid van het overlijden van de moeder van een vriend. Ik kan er niks aan doen, maar ik moet iedere keer als ik in een kerk ben onherroepelijk aan Hans Teeuwen denken. Een paar jaar geleden had ik met mijn broer royaal de slappe lach in de kerk bij een begrafenis toen men het onze vader ging bidden ENORM moeilijk om niet luidkeels te schateren, maar we zaten naast elkaar hevig schokkend met de tranen over de wangen te lachen daar in die kerk..Als we elkaar hadden aangekeken waren we plat gegaan, dat weet ik zeker hehe Naja, maakt de sfeer wat minder drukkend hehe |
|
quote:] Ja goede show, ik hem m in het theater gezien, kijken! ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Hmm, ik vond 'em ietwat tegenvallen. Ik kreeg het niet voor elkaar om 'em helemaal af te kijken. Maar dat kan ook aan mij liggen, natuurlijk. |
|
Jurgen Raymann nu op The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Ik ben nu Most Wanted van Najib Amhali aan het kijken |
|
Deze week shows gezien van Theo Maassen en Jochem Myjer, cool man. |
|
ik heb net een DVD geleend met alle shows van Waardenberg en De Jong, echt werkelijk geniaal!! |
|
quote:Dat denk ik, want ik vond het een erg gave show! |
|
Vanavond theo maassen op tv, Tegen beter weten in, nieuwste show! |
|
Ga volgend jaar nog naar: - Bert Visscher - Arie & Silvester - Najib Amhali |
|
quote: iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
Gisteren Javier Guzman op TV gezien, super |
|
quote: Ja was zeker gaaf! Vanavond Theo Maassen come down easy || http://www.last.fm/user/Panzerke |
|
quote:Nu kijkende. Hij is weer goed bezig Volgens mij woont hij hier in de wijk want ik zie hem geregeld hier in de straat. |
|
Stuk gezien en het was weer toppie haha |
|
Geweldig ja! iPim zei: Zeikhoofd... alsof ik me door een 18-jarig kneusje laat afzeiken. Ik kom je nog wel eens tegen op een concert van Jan Smit, kneus! |
|
quote: Ja hij was leuk! En deze show van Theo Maassen vind ik de beste van de drie die ik tot nu toe heb gezien, erg tof! |
|
hm guzman gemist theo maassen ook trouwens maar die ken ik niet Je moeder. |
|
Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
ik ken amper caberetiers... misschien trouwens dat ik hem wel eens gezien heb, ik onthou namen ook nooit hehe Je moeder. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |