|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Mmmmja ik had het ook wel willen zien, maar ja, die pest huisgenoten die die film aan het kijken zijn he. |
|
IK HEB KAARTEN VOOR DE VLIEGENDE PANTERS!!! hieperdepiep.....HOERA! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 08-10-2002 19:07] |
|
TIP! Vrijdagavond (ong rond 23.10 op NL 3) wordt Daar vliegende panters herhaald! Er zijn al zeker 2 afleveringen van de serie geweest. De aflevering waar ze met corpsepaint op als metalband op een metalfestival spelen moet nog komen!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: ow, blij!!! die had ik vorige keer gemist! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
De aflevering van de Vliegende Panters met de metalfans is gisteren geweest....GEWELDIG!!! Voor degenen die het gezien hebben: Annie M.G. Schmitt I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
ik hou niet van cabaret, ik vind alleen m'n eigen grappen leuk... No meat is sweater |
|
quote: weer gemist. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hans Teeuwen en Herman Finkers Heerschen! HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip HIP hip |
|
Vorige week naar Muizenwinkel & van Vleuten geweest....was erg leuk |
|
quote: Dat zijn ook mijn twee favoriete cabaretiers! |
|
22.10 uur -> nld 3 -> JISKEFET! I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Die van de Annie M.G. Schmidt metal-coverband was fantastisch, als die gasten die platen achterstevoren aan het draaien zijn om satanische berichten te ontdekken Favo cabaret: Theo Maassen Hans Teeuwen Youp van 't Hek was goed, maar is minder geworden door de jaren heen Lebbis en Jansen en naturlich Herman Finkers = meligheid ten top Heb trouwens ook altijd een zwak plekkie gehad voor Urbanus, maar ik vind belgen nou eenmaal een volk "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
jezus, ik ben gisteravond echt half dood gegaan bij Jiskefet |
|
quote: "Hij heb zn lul laten liggen in het spelershome" I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
'Hou um tegen he, hou um tegen!' Ja, alie en hassan, maar piet..' |
|
quote: I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Ik heb een kaartje over voor Maarten van Roozendaal en Egon Kracht op 11 november 2002 in de Meerse in Hoofddorp. Begint om 20.15 uur... Iemand??? I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
IK heb kaartje voor Arie en Silvestor "If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself" |
|
quote: Hmmm...die gasten zijn RIP OFFS ! [Dit bericht is gewijzigd door JaneDoe op 04-08-2003 20:47] Don't blush when I rip you open |
|
Ik vind cabaret zoooooooooo saai Geef maar "straat" humor als Tom Green, Andy Dick, Jackass en cKy Soundwave: 'Cries and screams are music to my ears'. |
|
Favo cabaretshows : 'Gespleten en bescheten'(Tom Lanoye) 'Vuil spel'(Luk Wyns) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Vanavond weer Waardenberg & de Jong op Ned. 3 iets na 11 uur; het is hun oude serie die ze voor de Vara maakten; hun beste werk; ik lachte me vorige week riant in de krul met die rijles in de driewieler!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Jekkers heerscht We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |