|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Hoe heet die nieuwe show van Theo Maassen? Dit vond ik trouwens ook een enorm lachwekkende 'cabaretier': Hoe heet deze man ook alweer? Minister van informatie was hij toch? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Pas met SoT naar Javier Guzman geweest. Erg sterk en erg leuk |
|
quote:Zonder Pardon Iemand trouwens laatst nog Teeuwen in Londen gezien? Wat een aanfluiting was dat zeg.. |
|
quote: Yep, Muhammed Saeed al-Sahaf. http://www.welovetheiraqiinformationminister.com/ She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
As dinsdag naar Theo Maassen in Scheveningen. Kaartjes voor rij 1 al meer als een jaar in huis. Ben benieuwd. |
|
Haha, da's wel een fijne show |
|
Goddomme, waarom boek ik net een dikke package in Dynamo op de dag dat Wim Helsen in Valkenswaard staat |
|
WAT? -bestellûh- Dankjewel [Dit bericht is gewijzigd door pneumothorax op 23-05-2009 9:57] |
|
Tips voor de zomer: |
|
Die gast speelt ook nog met z'n band op Graspop. |
|
quote:Gelukt ja? Volgens mij gaat half Belgie kijken (net als bij Alex Agnew trouwens) want ik kreeg vandaag mail dat het al is uitverkocht |
|
Finkers blijft geniaal (nu op NL1) |
|
hier ook aanstaan, wat een geniale woordgrappen, o zo voorspelbaar en toch grappig |
|
En ook totaal niet in een andere taal te vertalen. Echt briljant |
|
|
|
Nu Bert Visscher op NL1 |
|
Afgelopen donderdag 'Dedication' van Ronald Goedemondt gezien; Hilarisch en op enkele momenten zelfs ronduit briljant!!! Zo origineel; die kan op deze manier nog jaren door en dan nog blijft 't fris. Samen met T. Maassen de beste cabaretier van NL imo. [Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 05-09-2009 21:29] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote:Geweldig! Overtreft de laatste 3 shows met speels gemak |
|
quote: Bareuh... |
|
Afgelopen vrijdag naar de nieuwe show van Theo Maassen geweest ( Zonder Pardon ) errug te gek, weer heel veel gelachen, briljant gewoon ...voor mij nu ook 1 van m'n favoriete cabaretiers, vond Hans Teeuwen ook altijd te gek maar sinds Industry of Love,z'n jazz-fase en de show in Engeland vind ik 't niks meer aan, van Ronald Goedemondt vind ik alleen "Spek" erg leuk,die van daarna vond ik niks aan, nu ben ik wel benieuwd hoe die nieuwe is waar Mutilator 't over heeft |
|
quote:Gave show is dat idd. Vorig jaar nog in het Parktheater gezien |
|
Ooh, geniaal. Net voor mijn verjaardag van mijn ouders die hele 'Tot Nu Toe' box gehad van Herman Finkers. http://soundsfromthedarkside.com "GEICO does not cover Autobot Matrix of Leaderships." |
|
quote: Cool, die heb ik ook. Erg gaaf! Bareuh... |
|
quote:Toch wel op vinyl he? |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |