|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Eergisteren nog een show gezien van de Schotse komiek Billy Connoly (is steeds zo'n docu met hem in combinatie met live fragementen): Hilarisch gewoon die vent. Nog iemand die dit figuur kent. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
yup, heb een hele show van hem op mp3, plus nog een zooi losse shit...door dat accent word gewoon alles grappiger |
|
quote: mja dat ook wel, maar hij is ook vrij scherp hoor. "In the old days the world was "Baige" (hoe spelt dat weer in het Engels?) and the music was crap, it was like being stuck in the Eurovision song festival all the time...." I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
morgen naar een show van javier guzman, ben benieuwd wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: je vergeet Youp "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Rick Mayall en Adrian Edmondson Alternative comedy Slava! Slava! Heil! Heil! Heil! |
|
Leary till death thank you, thank you, and FUCK YOU Bruce Banner |
|
quote: Hij is goed! Ik heb hem dinsdag gezien. "True friendship , strong as iron, will never turn to rust. An everlasting curse rewards betrayel of this trust". |
|
quote: Theo Maassen kloon... The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De Ploeg Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
quote: Festen toevallig gezien van hen? Ik wilde er erg graag heen...niet van gekomen I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
quote:heb ik ooit een keer op tv gezien, dat ze leuter tik gaan spelen en hun moeder verkopen voor een nieuwe auto ofzo....ik weet niet precies hoe die show van ze heet, iets van Niet Uit Het Raam ofzo? ik wil em nog wel een keer op VHS of DVD hebben We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
|
quote: ik vind Guzman beter dan Theo Maassen, nog een stuk droger |
|
Guzman gezien afgelopen donderdag en het was zeer vermakelijk. Zelden zoveel lol gehad in 1 uur Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you |
|
quote: Geniale show, het is niet de juiste titel.De algemene lijn is dat ze op vakantie willen naar t zonnige zuiden, maar in Arabie uit komen.Daar is de titel van afgeleid maar de exacte titel weet ik niet. Dat spel heette Hamer en Snikkel Jeder sprecht von mein saufen, aber kein van mein Durst |
|
Leids Cabaret Festival op ned 3 nu |
|
quote: toch minder zonder geluid...grumble |
|
Ik zit nu naar sketches uit Bandkaai van Waardenberg en de Jong te luisteren; Schitterend!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Hans Teeuwen Theo Maasen bert visscher Dat zijn toch wel mijn favoriet. Or you children of today are Children of the Grave. |
|
2 weken terug zou er op zaterdag op ned3 de show van jochem meyer uitgezonden worden, maar toen overleed juliana en werd het dus niet uitgezonden. iemand enig idee, wanneer dit nu wel uitgezonden gaat worden? Oud Vuil. |
|
Hans Teeuwen en Bert Visscher zijn toch wel mijn favorieten. Van Hans Teeuwen heb ik de dvd collectie bijna compleet, Bert Visscher moet ik nog aan beginnen. Persoonlijk vind ik cabaret echt geweldig!! ..."Hate can only create more hate"... |
|
Bert Visscher ligt altijd als een kip zonder kop over het podium te sprinten ik kan hem nooit volgen...... maar af en toe is hij wel grappig .. |
|
Cabaret is leuk, zeker Hans Teeuwen. Maar ik heb nooit spierpijn in m'n buik van het lachen ofzo, meer af en toe wat gegrinnik. Zo raar dat mensen van de bank af kunnen rollen van het lachen |
|
hans teeuwen is dus geen fuck aan na hard en zielig, hary jekkers moet iefereen luisteren die echte onzin aan wil horen met een hags accent en een bord paella in je hol maassen zuigt wat mij betreft, laatst nog ff aangezet, vond het weer niet grappig... visscher is wel leuk, vooral zijn nieuwste show: nee, dan lourdes, heb ik in december in carree mogen bewonderen, beter dan zijn vorige saaie troep genaamd geluk zit in heel grote dingen, en die show met die trein, vogelgids en wielrenner is ook niet echt je van het doe mijn maar een glas whiskey en een leuke lading mp3's van jekkers, zoals het hoort We will rave you in your grape!! - Op 24 september 2010 12:46 schreef Hypnos het volgende: Je gedrag op het forum is een weerspiegeling van je zijn, zowel je persoonlijk zijn als je maatschappelijk zijn. bla bla bla |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |