|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is de kracht van Bertje Vis... Bert Visscher is by far mijn favoriet Harry Jekkers en Herman Finkers volgen op ruime afstand maar eehm hoe kan je liggend sprinten?? In a world of despair, our lives will end. Some without warning, while others die by design |
|
Ik vind het zo jammer dat bij Cabaret mensen in Nederland alleen maar denken aan Hans Teeuwen and such.. ... |
|
Ik heb gisteren Veni Vidi Vici voor het eerst gezien van Najib Amhali. Erg goed! Persoonlijke favoriet blijft Theo Maassen. |
|
Arie & sylvester - rammen nu op ned 2 |
|
Hans Teeuwen, ofcourse, voorde fun. Soms Youp van 't Hek. Maar Ik vind 't van Theo Maassen zo fijn dat 'ie d'r duidelijk over nagedacht heeft. Die heeft echt iets te melden... Ik vond "Functioneel Naakt" erg goed, persoonlijk. A careful man tries to dodge the bullets while a happy man takes a walk. And maybe it's time to live... |
|
Heb ook een keer een stukje Theo Maassen gezien en vond ik ook wel goed doordacht jah ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
quote: Damn dat was echt fantastisch! dood |
|
quote: Een kleine snol zit zo vol. |
|
Youp en Hans Teeuwen vind ik eigenlijk saai worden en Freek is ook wel eens scherper geweest, hoewel die dan nog wel goede stukken heeft. Mijn favoriet zijn toch zeker wel de Vliegende Panters. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
herman finkers nu op ned3 |
|
GEZOCHT: een videoopname van Theo Maassen's eerste show 'Bepaalde dingen' (zijn shows zijn tot nu toe nooit op dvd/video uitgegeven) Als je mij een kopie kan bezorgen email me dan regelen we wat. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gister met me ouders mee naar schouwburg voor een voorstelling van de Ashton Brothers. Kent iemand hun? Was geweldige show. Eentje er van is trouwens die jongen van die randstad (?) reclame van: "Het waren 2 fantastische dagen". |
|
quote: Volgens mij was dat Tempo Team. Wil je ook meteen niet meer voor werken. ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
Afgelopen zaterdag Jummooo gezien, een klassiek geschoolde pianist en een rockgitarist die 'hun' versies brachten van bekende songs. Daarenboven zaten ze mekaar constant te treiteren ( partituren afpakken en voeten op de vleugel neerpoten) Anderhalfuur strijk gelegen. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Eindelijk na jaaaren zoeken de eerste show van Theo Maassen - 'Bepaalde dingen' te pakken gekregen en gekeken. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Heb je hem al binnen? ZIEN On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Wij gaan in maart naar Arie & Sylvester toe...in Drachten speelden ze..pffff 6 kaarten 130 pleuro en dan ook nog lang wachten... Maar wordt vast grappig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
Ik blijf zweren bij Herman Finkers, Youp van 't Hek en bovenal ons aller Freek de Jonge, natuurlijk. (Gerard Cox en Frans Halsema hadden overigens ook wel enkele tamelijk briljante dingen dertig jaar terug. ) [Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-10-2005 12:40] |
|
quote: Ik ga ze 2 november ook zien.. Echt zin in! Ben woensdag naar de Bloeiende Maagden geweest, had ik ook erg goeie verhalen over gehoord, maar dat viel ff tegen zeg.. Wat een waardeloze voorstelling! Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
quote: die ken ik niet paar maanden geleden met me vriendin naar Jochem nog wat geweest jezus die gast is 10x drukker dan Bert visser..maar wel grappig. SUPPORT YOUR LOCAL SERIAL KILLER. |
|
quote: Jochem de Myer' show heet dan ook ADHD The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
De Najib Amhali van afgelopen zaterdag staat nu op en morgen de nieuwe Youp; goeoeoeoed The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik vergat verdomme nog het meest geniale theaterduo van de Benelux: Erik van Muiswinkel en Diederik van Vleuten (afgelopen week weer gezien). |
|
En niet te vergeten vanavond Lebbis & Janssen!! |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |