|
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik denk dat dat humor voor een andere generatie is. Zoooooooooo slecht dat... What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dat Utrechts accent ook van haar, verschrikkelijk. Irritant kutwijf. |
|
Zojuist de oudejaarsconference van Youp van 't Hek gezien en ik was blij eindelijk een keer fatsoenlijk cabaret te zien. Hij is echt een van de weinigen die me nog aan het lachen maakt. |
|
ik vond guido wijers bij vlagen ook wel geinig eigenlijk, iig een stuk beter dan vorig jaar [Dit bericht is gewijzigd door karnivoor op 04-01-2009 23:21] Je moeder. |
|
quote: Inderdaad! .. ´Rijdende rechter´ was weer ubermelig ~ By the fallen one I shall arise ~ |
|
George Carlin, Bill Hicks |
|
En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
Om de een of andere reden Sara Kroos gekeken... Alledetering was alledetering slecht..,heb er haast geen worden voor ,behalve alledetering... |
|
Tja, vrouwen en komedie, het blijft een moeizaam huwelijk. Paar positieve uitzonderingen: French & Saunders, Sarah Silverman, Joan Rivers, erm... She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Abfab. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Ook NIET grappig |
|
quote: Dat zeg ik, French en Saunders She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
quote: Niet hetzelfde, hè, hehe. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
French & Saunders vind ik wel een heel stuk minder leuk van AbFab; alleen om de briljantste comedienne nl Jennifer Lumley aka Patsy Stone The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Dikke +1! En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. |
|
quote:Geniaal wederom |
|
Sowieso vind ik het een groot pluspunt als een cabaretier(e) goede liedjes kan schrijven. Op dat terrein is ook Ernst van der Pasch aan te bevelen: |
|
Ernst vd Pasch vind ik goed, maar hij is wel erg serieus.. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Bill Hicks is/was geniaal.. Evenals Carlin.. Er komt trouwens een film/documentaire uit over Bill Hicks, en er wordt zelfs gespeculeerd over een echte speelfilm over Hicks' leven.. |
|
Gisteren wat Richard Pryor zitten kijken, dat is ook wel lachen. Ik heb wat mp3s op mijn speler gezet voor in de trein, eens kijken of dat de reis interessanter maakt. |
|
IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK |
|
nog mensen die afgelopen maandag Michael Mcintyre live at the apollo gezien hebben? Erg goede cabaretier |
|
Net terug van de nieuwe show van Alex Agnew. Geweldig! 2 uur show aan een stuk door! De losse flarden stand-up comedy maken steeds meer plaats voor echt cabaret zo lijkt het. Erg sterk en enorm zonde dat hij niet wat bekender in Nederland is. 2/3 van de zaal waren Belgen vanavond (OK, het was op nog geen 10 km van de grens.. ). En snoeihard AC/DC voor aanvang |
|
Binnenkort naar de nieuwe show van Theo Maassen toe. Ben erg benieuwd. Vind hem een van de beste van Nederland. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |