IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Auteur:
Topic : Cabaret Vorige pagina | Volgende pagina
NocturnalSupremacy
.
Usericon van NocturnalSupremacy
Posted 23-03-2002 12:36 by NocturnalSupremacy Wijzig reactieProfiel van NocturnalSupremacyQuote dit bericht

herman finkers heerscht idd het allermeest


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 23-03-2002 13:01 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik zou wel eens een cabaretier willen zien die waarmaakt wat-ie zegt.

Dus inderdaad het publiek ondersmijten met STRONT.

Uiteindelijk zijn het gewoon een stel clowns.


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 23-03-2002 13:11 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

Harry Jekkers! zeer mooie verhalen! en zeer mooie liedjes!! ( klein orkest)


LordJohn_2
You can run but you can't hide...
Usericon van LordJohn_2
Posted 24-03-2002 17:42 by LordJohn_2 Wijzig reactieProfiel van LordJohn_2Quote dit bericht

Hans Teeuwen en Bert Visscher!!!!!


Sticking feathers up your butt doesn't make you a chicken


madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 24-03-2002 19:37 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Youp van 't Hek,Robert Long en Freek de Jonge zie ik graag bezig...en oude Urbanus-shows gaan er bij mij ook wel in...


Hello-hooray-let the show begin-I've been ready


Master Of Disharmony
Go forth and die.
Usericon van Master Of Disharmony
Posted 24-03-2002 19:49 by Master Of Disharmony Wijzig reactieProfiel van Master Of DisharmonyQuote dit bericht

1. Hans Teeuwen
2. Youp van't Hek
3. Harrie Jekkers
4. Bert Visscher
5. Lebbis En Janssen
6. Jan-Peter Balkenende


man de rijn
Usericon van man de rijn
Posted 24-03-2002 22:39 by man de rijn Wijzig reactieProfiel van man de rijnQuote dit bericht

Ik wist niet dat Bert Visscher nog zo bekend en geliefd was dezer dagen, maar idd...
Bert Visscher
Daarnaast is Hans Teeuwen zeer vernieuwend en maatschappij van nu-gebonden
Herman Finkers is ook zeker goed...

Theo Maassen zie ik vaak in Eindhoven. Hij gedraagd zich als een kwal en heeft al vele lokaalverboden in cafe's, lol


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 25-03-2002 7:57 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Verbazingwekkend dat mensen Bert Visscher leuk vinden....die vent is niets meer dan een irritant druktemakertje en heeft NIETS met humor te maken.

Youp v/h Hek heb ik jarenlang als een soort goeroe gezien. Vroeger was hij echt onwaarschijnlijk goed!!! (Nu is hij vooral technisch goed, maar veeeeel minder grappig)

Hans Teeuwen & -vooral- Theo Maassen zijn schoten voor open doelen. Helaas gaat Hans Teeuwen qua typetjes nogal op herhaling en lijkt Theo Maassen nu al aan z'n plafond te zitten.

Ook Urbanus blijft gein. Lekker dom & naief!

Ook de Vliegende Panters zijn goed; technisch kan het nog wat beter, maar ze zijn verfrissend & luchtig.

Harrie Jekkers is ook leuk, maar wel wat week.

Diederik van Vleuten & Erik van Muiswinkel zijn erg goed. (Van Muiswinkel is veeeeeeeeeeeeel beter in typetjes dan Teeuwen!!!!)

Waardenberg & de Jong zijn ook geweldig!!!!
Ik denk dat zij wel de meest originele vorm van cabaret maken; nl. fysiek caberet met vel smerigheid en blauwe plekken (ook voor het publiek)
Check hun show 'Bandkaai' maar eens!!!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 25-03-2002 7:58]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Lady Rose
Super Woman
Usericon van Lady Rose
Posted 25-03-2002 14:20 by Lady Rose Wijzig reactieProfiel van Lady RoseQuote dit bericht

Lebbis en Janssen. Dit weekend nog gezien. Gewelig.

Verder vind ik zij van Kaandorp ook goed en Lenette van Dongen (om eens wat dames te noemen)


bla...bla...bla...


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 26-03-2002 9:58 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 23 maart 2002 10:15 schreef ArieDeKnaller het volgende:
Bert Visscher vind ik persoonlijk een vreselijke kerel. Een beetje lollig doen en schreeuwen, ik had 10 jaar geleden al een hekel aan de man.
Youp van 't Hek kan het op zich erg goed, maar we weten het nu wel dat ruitenbroeken en hockeystokken fout zijn en met zijn originele woorden als 'schemerbejaarde' en noem maar op heb ik het nu ook wel gehad. Bovendien zijn zijn shows (zeg je dat zo?) na een jaar alweer gedateerd, maar dat heb je nu eenmaal als je thema's neemt die op dat moment in het nieuws zijn.
Hans Teeuwen is toch wel een echte artiest, die KAN tenminste wat, zij het dat zijn 'typetjes'-aanbod wat magertjes is.
Misschien is Theo Maassen eigenlijk nog wel wat beter.
Hoe dan ook, een programma als Poelmo was eindelijk weer eens iets om niet te missen. Meestal Briljant!


Avondvulled is hij niks...heeft geen thema, is meer standup..noem hem alsjeblieft geen caberetier. Als je kijkt wat caberet eigenlijk is, heeft Hans Teeuwen daar niks van. Geen thema, geen boodschap.
Youp van 't Hek en Freek de Jonge komen daar nog het meest bij in de buurt. En ik vind wel dat je het een beetje in de gaten moet houden om er een oordeel over te vellen, want wat je van Youp zegt is al heel lang niet meer zo.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-03-2002 22:21 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Programma over Youp op de buis


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-03-2002 22:35 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

Hans Liberg..
al snap ik een deel van zijn grappen niet omdat mijn kennis van de klassieke muziek niet al te uitgebreid is

en verder natuurlijk Youp van t Hek, De Vliegende Panters, Wolfswinkel en van Vleuten, Lebbis en Jansen én Droog Brood



"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


SQT
Usericon van SQT
Posted 28-03-2002 22:36 by SQT Wijzig reactieProfiel van SQTQuote dit berichthttp://basswinkels.blogspot.se/

quote:
Op 28 maart 2002 22:35 schreef Phaestus het volgende:
Hans Liberg..
al snap ik een deel van zijn grappen niet omdat mijn kennis van de klassieke muziek niet al te uitgebreid is




die eikel is geniaal!
Ik heb em een paar jaar terug gezien, briljant die gast


Diabolis
[::Sacrilegious Mind::]
Usericon van Diabolis
Posted 28-03-2002 22:53 by Diabolis Wijzig reactieProfiel van DiabolisQuote dit berichthttp://www27.brinkster.com/diabolis

quote:
Op 28 maart 2002 22:21 schreef Mutilator het volgende:
Programma over Youp op de buis


Yep, net gezien. Prachtige bio, en wel leuk dat Youp zelf niet meepraat, maar alleen familie en vrienden enzo.


Visit the Sacrilegious Mind and download the master samples...


G.
Usericon van G.
Posted 28-03-2002 23:06 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

Ik ben al jaren een hele grote cabaret fan!


WickedKimmie
Gekke Kimmie
Usericon van WickedKimmie
Posted 28-03-2002 23:09 by WickedKimmie Wijzig reactieProfiel van WickedKimmieQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 22:36 schreef SQT het volgende:
die eikel is geniaal!
Ik heb em een paar jaar terug gezien, briljant die gast



Goed is ie he! Ik heb m (Hans Liberg gaat t over) 3 jaar geleden geloof ik, live gezien...zo goed!!! Vooral die Euroblues! Dat moet je echt zien gewoon!


I spy with my little and verrry evil eye.....


Phaestus
In vino veritas
Usericon van Phaestus
Posted 28-03-2002 23:13 by Phaestus Wijzig reactieProfiel van PhaestusQuote dit bericht

quote:
Op 28 maart 2002 23:09 schreef WickedKimmie het volgende:
Vooral die Euroblues! Dat moet je echt zien gewoon!


En die heb ik gezien gewoon


"Le coeur a ses raisons que la raison ne connaît point."


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 28-03-2002 23:24 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 maart 2002 23:06 schreef G. het volgende:
Ik ben al jaren een hele grote cabaret fan!


Plak er nog maar veeeeele jaren achteraan!


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2002 2:52 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 28 maart 2002 22:53 schreef Diabolis het volgende:
Yep, net gezien. Prachtige bio, en wel leuk dat Youp zelf niet meepraat, maar alleen familie en vrienden enzo.


Het viel mij achteraf ietsje tegen; er werd weinig verteld dat ik al niet wist.

Wel leuk dat hij vroeger die hele familie met die grote bekken allemaal stil wist te krijgen met verhalen over z'n imaginaire vriendje Willem. 't Zat er al vroeg in!

Het boek Terugblik is informatiever; (aanrader ook) het stuk over die enorme rij in straatlengtes voor de ingang van de schouwburg waar hij ging optreden en dat hij dan een enorme bak drop koopt en dan in die rij gaat uitdelen; lekker spontaan & down to earth!

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2002 2:53]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 29-03-2002 2:59 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

quote:
Op 26 maart 2002 9:58 schreef Diabolis het volgende:
Avondvulled is hij niks...heeft geen thema, is meer standup..noem hem alsjeblieft geen caberetier. Als je kijkt wat caberet eigenlijk is, heeft Hans Teeuwen daar niks van. Geen thema, geen boodschap...



Daar ben ik het niet mee eens; cabaret is een onderdeel van theater en theater kan ook absurdistisch zijn; hij heeft gewoon die 2 elementen samengevoegd.
Ik vind het wel dat daardoor zijn shows fragmentarisch worden; je krijgt snel van: dat stukje is leuk en dat stukje, terwijl de meer traditionele cabaret zoals die van Youp -die het afgekeken heeft van Wim Kan- weer een 'massief' programma heeft; meer de neiging van: die show is beter dan die etc. etc.

Omgekeerd is het nadeel van actualiteit dat het veroudert, terwijl bepaald absurdisme weer tijdloos is....

Valt voor beiden wat te zeggen dus.

[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 29-03-2002 3:10]


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


G.
Usericon van G.
Posted 29-03-2002 9:15 by G. Wijzig reactieProfiel van G.Quote dit bericht

quote:
Op 29 maart 2002 2:52 schreef Mutilator het volgende:
Het viel mij achteraf ietsje tegen; er werd weinig verteld dat ik al niet wist.

Wel leuk dat hij vroeger die hele familie met die grote bekken allemaal stil wist te krijgen met verhalen over z'n imaginaire vriendje Willem. 't Zat er al vroeg in!

Het boek Terugblik is informatiever; (aanrader ook) het stuk over die enorme rij in straatlengtes voor de ingang van de schouwburg waar hij ging optreden en dat hij dan een enorme bak drop koopt en dan in die rij gaat uitdelen; lekker spontaan & down to earth!


Inderdaad leuk boek, + 2 verzamel cds


Mutilator
SPILL YER GUTS !!!!!! (Extra gore mod)
Usericon van Mutilator
Posted 03-04-2002 5:49 by Mutilator (Moderator) Wijzig reactieProfiel van MutilatorQuote dit berichthttp://wp.livereviewer.com/

Die verzamelcd's zijn gein, maar wederom niets nieuws.

Afgelopen zondag was Waardenberg & de Jong weer op...met Big Terminal, hun terminale variant op Big Brother maar vooral met de loodgieterssketch...

GENIAAL!!!!!!!!!!!!!!

(Vreemd genoeg was er nu geen bekende Nederlander die op hun hoofd ging schijten.)


The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world.


cyanide
countess of cum-a-lot
Usericon van cyanide
Posted 03-04-2002 17:03 by cyanide Wijzig reactieProfiel van cyanideQuote dit bericht

ik hou niet van cabaret, ik BEN cabaret!


doet u de broek maar uit!


Vinay
Usericon van Vinay
Posted 03-04-2002 17:06 by Vinay Wijzig reactieProfiel van VinayQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vinaysananda

.

[Dit bericht is gewijzigd door Vinay op 03-04-2002 17:39]



cyanide
countess of cum-a-lot
Usericon van cyanide
Posted 03-04-2002 17:55 by cyanide Wijzig reactieProfiel van cyanideQuote dit bericht

ja ja


doet u de broek maar uit!


Dit topic is 23 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen