|
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hij heeft gelijk dan hoor, maar ik ken nog wel een paar meer van dat soort boeken die je niet al te letterlijk moet nemen. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
maar gaat gaat het hier niet om TMDC The VIDEO'S : http://monolith.metalunaproductions.com |
|
quote: Inderdaad, bij moslims krijg je wel vaak het idee dat ze in een uitzonderingspositie verkeren als hun geloof aangevallen wordt, en daar doet JP inderdaad hard aan mee. Maar hij kan niet anders, hij is veel te bang dat het straks gerechtvaardigd wordt dat zijn geloof ook legaal aangevallen kan worden. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Hoe fanatiek gelovig is JP eigenlijk? Hij zal heus braaf naar de kerk gaan etc. Maar heeft hij zich bijvoorbeeld ook voor onderwijzing van het scheppingsverhaal op scholen uitgelaten en meer van dat soort items? Het is volgens mij toch vooral de Christenunie die daar hard aan trekt. Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Hij is wetenschappelijk onderlegd, dus ik vermoed dat hij geen die-hard evolutie-ontkenner o.i.d. is. Maar hij is volgens mij gewoon gereformeerd. Hetgeen wel in zal houden dat hij bepaalde normen en waarden uit de bijbel zal vertegenwoordigen. Maar wat sommige zaken betreft houdt hij zich denk ik expres op de vlakte en zal hij niet het achterste van zijn tong laten zien, omdat hij weet dat dit bepaalde kiezers af zal schrikken. [Dit bericht is gewijzigd door bastianus op 27-05-2009 13:28] Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
Maar heeft hij zich ooit expliciet daarover uitgelaten? Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ah, toch een beetje een wolf in schaapskleren dan misschien. Als zijn weigering om de Dalai Lama echt door zijn geloofsovertuiging is ingegeven, zou ik dat vrij ernstig vinden overigens. Maar dat terzijde. [Dit bericht is gewijzigd door El Chulo op 27-05-2009 13:30] Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas.... |
|
quote: Ik weet het niet, ik vermoed het slechts. Ook omdat ik wat mensen van het CDA die politiek bedrijven persoonlijk ken en weet wat hun drijfveren zijn. En ik het idee heb dat JP wel in hun straatje past. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Dit vraag ik me ook af. Ik ken heel wat CDA-ers en dat zijn alles behalve orthodoxe die-hards. Dat is bij de CU wel anders inderdaad... Information is not knowledge is not wisdom is not truth |
|
quote: Ik betwijfel het ten zeerste, eerlijk gezegd. Ik denk eerder dat het simpelweg te maken heeft met onze economische relaties met China. En simpele planning, dan moet die dalai Lama zijn bezoekjes maar wat beter regelen en vooraf afspreken. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
|
Haha, China is lekker bezig. Toen ik in Suriname was heb ik de minister van defensie geïnterviewd, want het leger had nieuwe voertuigen en uitrusting gekregen van China. Dit had volgens de minister natuurlijk niets te maken met de One-China policy van de Surinaamse regering. De hoofdredacteur van de krant kreeg nog mooie reizen naar China aangeboden. "Als er hier een Chinees binnenkomt dan flikker ik hem van de trap af.", was de reactie. |
|
quote: want vrijheid is een synoniem van liberalisme? en irrealiteit is hetzelfde als niet bestaan? wat jij zegt is overduidelijk niet wat ik bedoel. |
|
Wat bedoel je dan? Wil je muilperen? |
|
quote: Dat hoe dieper je het liberalisme induikt hoe minder het haalbaar is, en hoe meer contradicties er voorkomen. Wil je minder controle op Nederlandse bedrijven? goed, krijg je Amerikaanse taferelen. Kredietcrisis ed. Ook zal elke vrijheid van ons, vrijheid van buitenlanders betekenen ed. het is simpelweg niet haalbaar. |
|
Mooi man, 15 pagina's al. |
|
quote: Oh, dat kan wel kloppen. Dat was ome Derk. Die jaagt altijd alle bouviers van z'n erf af. Heeft niks met geloof te maken. Bareuh... |
|
quote: Of hij dacht "ik heb dat wijf niet nodig" omdat hij net een nieuwe sinteesiezer had. Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht. |
|
quote: Hee, Critiunizer. Zou je niet zo willen stoken hier, is niet nodig dacht ik zo. Nieuwe spellin, aude spelling, coronaspelling.... |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 31-05-2009 9:42] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
quote: ja en wat tref je dan, een hele berg wanna be stoere mensen die lopen te huilen dat de samenleving zo intolerant is. Er mag namelijk geeneens een schreeuwerig feestje plaatsvinden van een groep mensen die over het algemeen vrij intolerant is en onder andere veelal tegen religie en samenleving ingaat. Ik gun het de mensen van rijssen gewoon dat elsrock verboden wordt en dat er zo ook gelijk maar bepaald wordt dat waldrock, occultfest en sodom metal fest ook op de zwarte lijst gaan. |
|
Ik moet wel zeggen dat, wanneer ik keer op keer zoveel tegenwerking en / of protest zou krijgen, ik wsl in een omliggende gemeente zou kijken wat daar mogelijk is. Laten we wel wezen: zo geweldig mooi en zaligmakend is dat voetbalveldje daar in Rijssen nou ook weer niet. Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik heb me eens zitten verdiepen in de rel rond Elsrock. Ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat er in Rijssen een invloedsstrijd aan de gang is tussen het streng gereformeerde deel en het deel van de bevolking dat minder streng in de here/seculier is. Vanuit deze context bekeken is Elsrock niet zozeer de oorzaak, maar een gewillige aanleiding voor het streng gelovige van Rijssen om weer eens flink van zich te laten horen. Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it. |
|
Kan er van Rijssen niet gewoon een gereformeerde enclave gemaakt worden waar alle fanatieke grefo's uit ons land samen gaan wonen en hun eigen regeltjes bepalen zodat de rest van het land uit normale mensen bestaat? Lijkt mij dan wel weer wat op zich. Of zouden ze moeilijk doen omdat de voetbalclub katholiek is en niet gereformeerd? |
|
quote: Eh...nee. Want dan moet ik verhuizen en het bevalt me hier net zo goed. Trouwens, daar hebben we Staphorst al voor. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |