IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Auteur:
Topic : Gereformeerd Rijssen protesteert tegen heavymetal Vorige pagina | Volgende pagina
Forever After
Fading to Black
Usericon van Forever After
Posted 21-05-2009 7:42 by Forever After Wijzig reactieProfiel van Forever AfterQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 7:40 schreef bastianus het volgende:
Inderdaad altijd veel gekijk bij festivals. Op Waldrock kwamen ze zelfs langs de camping fietsen op zondag en dan foto's maken.

"Niet voeren!"

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-05-2009 8:08 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

Het verzet van Rijssen heeft het nu zelfs tot op Radio 1 geschopt...

El Chulo
UltraSuave!!!
Usericon van El Chulo
Posted 21-05-2009 8:47 by El Chulo Wijzig reactieProfiel van El ChuloQuote dit bericht

Het was ook al op het journaal gister. Ze hebben wel wat losgemaakt, het hele gemeentehuis was afgeladen daar.

Ahora kién, kién es el asesino. Ahora kién, kién mata sin razón. Ahora kién, utiliza las torturas....

w817tjes
Gekke Henkie
Usericon van w817tjes
Posted 21-05-2009 8:58 by w817tjes Wijzig reactieProfiel van w817tjesQuote dit berichthttp://www.myspace.com/ruis-en-gekke-henkie

quote:
Op 19 mei 2009 19:30 schreef Dentz het volgende:
+1.
Uiteraard wel met godslasterend shirt aan.

Even mijn EMMODREVDOG shirt weer opzoeken...

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 9:26 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie zouden vinden van een groot feest voor moslims of chinezen of negers of homo's waar de hele dag door opruiende muziek met banale en brutale teksten op erg hoog volume worden uitgespuwd over de bezoekers.

Ik vraag me echt af of jullie (de mensen hier, niet de bewoners van rijssen) je handtekening zouden zetten als er een homofeest van 10.000 + homo's zou moeten komen in jullie eigen mismaakte zielepotendorp. Eerst krantekoppen die vermelden dat er leuzen en teksten die niet deugen zullen worden gescandeerd: " POEP OP JE PIK>> POEP OP JE PIK... TRALALALALALALA POEP OP JE PIK>> POEP OP JE PIK YEAHYEAHYEAH"

ik begrijp t wel, en vind t op zich heel niet vreemd dat er weerstand is tegen zulke dingen

edit: (de mensen hier, niet de bewoners van rijssen) om verwarring door de chromosoomgehandicapten te voorkomen, ik noem geen namen maar ik bedoel natuurlijk XkadaverX

[Dit bericht is gewijzigd door Snark op 21-05-2009 10:14]

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:35 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Stoer hoor, dat getrap tegen het geloof. jullie vinden jezelf wel hele stoere gasten zeker?

Fuck You All !.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Usericon van Taets van Avezaete
Posted 21-05-2009 9:39 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Dat niet..ik verbaas me hooguit hoe wereldvreemd menig zwarte kous is...

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:39 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Oh mij boeit het verder geen reet. is die snark hier altijd zo kinds bezig of niet?

Fuck You All !.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-05-2009 9:50 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Doorgaans is ie inhoudelijk wel een stuk sterker..

Oh, no I did, but I spent most of my time occupying various administration buildings... smoking a lot of thai stick... breaking into the ROTC... and bowling. To tell you the truth Brandt, I don't remember most of it.

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:51 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Ah zo dan. ik vond het net een brabbeld kind, vandaar.

En nou ja in de heavy metal wereld lopen er net zulke mongolen rond als in de christelijke, dus who cares? voor en tegenstanders, je blijft dat toch altijd houden.

Fuck You All !.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-05-2009 9:55 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

En jij bent ook al zo'n wonder van nuance..nee dan toch liever snark...

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 9:56 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Nee, Jij!!!

Fuck You All !.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-05-2009 9:58 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

Wat is er met mij?

underkoffer
weer geheel underkoffer
Usericon van underkoffer
Posted 21-05-2009 10:04 by underkoffer Wijzig reactieProfiel van underkofferQuote dit berichthttp://hoevindjemijn.blogspot.com/

quote:
Op 21 mei 2009 9:55 schreef Taets van Avezaete het volgende:
En jij bent ook al zo'n wonder van nuance..nee dan toch liever snark...
+10

Vind ik ook niet

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 10:10 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 9:35 schreef XkadaverX het volgende:
Stoer hoor, dat getrap tegen het geloof. jullie vinden jezelf wel hele stoere gasten zeker?

weledele kuttekop XkadaverX, ik geloof niet dat jij echt lekker bij machte bent om dingen goed te begrijpen... Ik vind t prima dat je veel in dit topic op 'wanna be stoer' gedrag gooit... dat doe ik ook en ik pis op die belachelijke waanideeen van menig metal-luisterende imago-geile kleuter hier.

Wat ik trachtte te zeggen is dat ik best begrijp dat er weerstand is tegen zulke festiviteiten en ook niet begrijp dat mensen daar raar van op kijken. Al zeker niet in de meer gelovige dorpen in nederland.

Ik zeg niet dat ik t goedkeur dat er zoiets vanwege geloofstoestanden worden verboden maar vind t gewoon niet vreemd dat het gebeurd.

Hexegot
Usericon van Hexegot
Posted 21-05-2009 10:11 by Hexegot Wijzig reactieProfiel van HexegotQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 9:26 schreef Snark het volgende:

eigenlijk ben ik wel benieuwd wat jullie zouden vinden van een groot feest voor moslims of chinezen of negers of homo's waar de hele dag door opruiende muziek met banale en brutale teksten op erg hoog volume worden uitgespuwd over de bezoekers.

Ik vraag me echt af of jullie je handtekening zouden zetten als er een homofeest van 10.000 + homo's zou moeten komen in jullie eigen mismaakte zielepotendorp. Eerst krantekoppen die vermelden dat er leuzen en teksten die niet deugen zullen worden gescandeerd: " POEP OP JE PIK>> POEP OP JE PIK... TRALALALALALALA POEP OP JE PIK>> POEP OP JE PIK YEAHYEAHYEAH"

ik begrijp t wel, en vind t op zich heel niet vreemd dat er weerstand is tegen zulke dingen

De weerstand van gelovigen tegen (vermeend) satanische/kwaadaardige zaken is natuurlijk de normaalste zaak van de wereld, en ondergetekende zul je daar ook niet over horen. Integendeel: als iemand iets wat mij dierbaar is dreigt te schenden, ben ik de eerste die daar tegenin gaat. Echter, zolang er behoefte is aan dergelijke massa-feesten en ze op een locatie gehouden worden waar andere mensen er niet noodzakelijkerwijs aanstoot aan hoeven te nemen, zal het mij voor de rest aan m'n harige reet roesten of 10.000 homo's elkaar en masse vol gaan blaffen of niet, of dat 10.000 Chinezen gezamelijk tekeer gaan tegen het westers imperialisme.

Als die 10.000 festivalgangers mij echter moedwillig gaan confronteren met hun bezigheden (als in: dat er 10.000 homo's elkaar vol gaan staan blaffen in mijn achtertuin) wordt het een ander verhaal - en daar zit 'm de kneep. Volgens mij wordt Elsrock (komen dáár trouwens 10.000 mensen naartoe?) gehouden op een weiland dat toch een best eindje van de bebouwde kom van Rijssen verwijderd ligt, en niet midden in het dorp op een (kerk)plein, waar inderdaad iedere argeloze voorbijganger geconfronteerd wordt met een evenement waar je, argeloos als je bent, gemakkelijk een hoop kwaadaardigheid in kunt ontdekken.

Naast het feit dat ik als metalliefhebber onderhand kierewiet wordt van het feit dat onze gelovige medemens mijn geliefde genre keer op keer maar weer in het verdomhoekje probeert te duwen, is mijn grootste frustratie in deze dat het Rijssense protest tegen Elsrock (althans, voor zover ik tot nu toe heb kunnen vaststellen) zuiver om religieuze redenen is. Bestudering van de vermeend satanische teksten van de geprogrammeerde bands lijkt bovendien nicht im Frage, en zelfs iets voor de hand liggens als geluidsoverlast wordt in de discussie niet aangehaald. 'Gereformeerd Rijssen' zou toch vrij eenvoudig moeten kunnen concluderen dat zij een kwestie als deze op zuiver juridische gronden dus nooit kan winnen. Maar sowieso is religie versus cultuur een volstrekt heilloze discussie, aangezien het twee totaal verschillende terreinen zijn. Ik vraag mij dan ook af waarom alle ondertekenaars van het protest hier hun kostbare tijd in willen steken, terwijl het toch duidelijk zou moeten zijn dat het uiteindelijk niks uit zou (moeten) halen.

Samengevat: waar hebben we het in jezusnaam over? Leven en laten leven, jatog, niedan.

Maar desondanks ben je goed bezig, Arco.

[Dit bericht is gewijzigd door Hexegot op 21-05-2009 10:14]

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:14 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

Tja, ik kan me goed voorstellen dat die mensen geen zin hebben in een festival met bands die nogal behoorlijk tegen hun huisjes trapt.Heb dat anti geloof gedoe van een hoop metal bands toch altijd al behoorlijk sneu gevonden, zeker dat hele kijk mij eens een stoere satanist zijn gedoe vind ik nogal lachwekkend.Maar goed. dat is mijn mening...

[Dit bericht is gewijzigd door XkadaverX op 21-05-2009 10:15]

Fuck You All !.

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 10:17 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:11 schreef Hexegot het volgende:
Naast het feit dat ik als metalliefhebber onderhand kierewiet wordt van het feit dat onze gelovige medemens mijn geliefde genre keer op keer maar weer in het verdomhoekje probeert te duwen

op bovenstaande stukje na ben ik het helemaal met je eens. zolang wij met z'n allen uitkijken naar de nieuwe deicide, terwijl we luisterend naar burzum onze morbid angel cd's op alfabet aan het zetten zijn is het denk ik niet de christelijke bevolking die ons lastig valt.

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 10:19 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:14 schreef XkadaverX het volgende:
Tja, ik kan me goed voorstellen dat die mensen geen zin hebben in een festival met bands die nogal behoorlijk tegen hun huisjes trapt.Heb dat anti geloof gedoe van een hoop metal bands toch altijd al behoorlijk sneu gevonden, zeker dat hele kijk mij eens een stoere satanist zijn gedoe vind ik nogal lachwekkend.Maar goed. dat is mijn mening...

nu zeg je godverdomme nagenoeg hetzelfde als ik, sorry maar ik snap jou nog minder dan de uit bomen gevallen organisatie van Elsrock vermenigvuldigd met de inteeltinwoners van Rijssen

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:21 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:19 schreef Snark het volgende:
nu zeg je godverdomme nagenoeg hetzelfde als ik, sorry maar ik snap jou nog minder dan de uit bomen gevallen organisatie van Elsrock vermenigvuldigd met de inteeltinwoners van Rijssen
Haha meer mensen snappen mij niet zo maar dat geeft niet hahahaha. ik zat gewoon een beetje te kloten hier. t is vroeg en ik verveelde me de pestpokken.

Fuck You All !.

Snark
Usericon van Snark
Posted 21-05-2009 10:23 by Snark Wijzig reactieProfiel van SnarkQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 9:39 schreef XkadaverX het volgende:
Oh mij boeit het verder geen reet. is die snark hier altijd zo kinds bezig of niet?

in dat geval hulde aan deze post, en dat je maar snel eens met je vingers in een bereklem mag vallen

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-05-2009 10:25 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:21 schreef XkadaverX het volgende:
Haha meer mensen snappen mij niet zo maar dat geeft niet hahahaha. ik zat gewoon een beetje te kloten hier. t is vroeg en ik verveelde me de pestpokken.

Ga dan even ergens de vervelende puber uithangen...

[Dit bericht is gewijzigd door Taets van Avezaete op 21-05-2009 10:27]

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:28 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:23 schreef Snark het volgende:
in dat geval hulde aan deze post, en dat je maar snel eens met je vingers in een bereklem mag vallen

thanks gast!

[Dit bericht is gewijzigd door XkadaverX op 21-05-2009 10:28]

Fuck You All !.

XkadaverX
Mr. Alcohol
Usericon van XkadaverX
Posted 21-05-2009 10:28 by XkadaverX Wijzig reactieProfiel van XkadaverXQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:25 schreef Taets van Avezaete het volgende:
Ga dan even ergens de vervelende puber uithangen...
En dat zeg jij, met je 15 jaar?

Fuck You All !.

Taets van Avezaete
Bourgondische Bockworst
Posted 21-05-2009 10:30 by Taets van Avezaete Wijzig reactieProfiel van Taets van AvezaeteQuote dit bericht

quote:
Op 21 mei 2009 10:28 schreef XkadaverX het volgende:
En dat zeg jij, met je 15 jaar?

Tel daar 13 jaar bovenop en je komt een stuk meer in de richting

Dit topic is 16 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com